Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (14)Тематичний інтернет-навігатор (7)Наукова електронна бібліотека (319)Реферативна база даних (7666)Книжкові видання та компакт-диски (3662)Журнали та продовжувані видання (2962)
Пошуковий запит: (<.>U=О5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 325
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Кліпа 
Ідентифікація динамічних характеристик легких пілотованих та малих безпілотних літальних апаратів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.12 / Антоніна Миколаївна Кліпа ; Національний авіаційний ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-015
Шифр НБУВ: РА365993

      
Категорія: Транспорт   
2.

Книш В.О. 
Інваріантні частотні ємнісні перетворювачі рівня для систем контролю і керування літальних апаратів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.05 / В.О. Книш ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення точності первинних перетворювачів (ПП) рівня палива для систем контролю та керування літальних апратів (ЛА). Розроблено частотний ємнісний метод перетворення рівня палива, який забезпечує дистанційність вимірювань і стійкість до зміни діелектричної проникності палива (діелектричної рідини). Даний метод створено на базі використання частотних характерстик систем з розподіленими й зосередженими параметрами. Як коливальну систему використано довгу лінію, нагромаджену на ємнісне навантаження у вигляді ємнісного давача рівня палива. Компенсацію температурного впливу на з'єднувальний кабель здійснено за допомогою розробленого апаратно-аналітичного методу. Із використанням режимів роботи холостого ходу та короткого замикання довгої лінії у першому режимі резонансну частоту довгої лінії визначено її параметрами за ємністю давача, а у другому - лише параметрами довгої лінії, що сприяє компенсації зміни її параметрів під впливом температури. За допомогою розроблених інваріантних ПП рівня палива, що базуються на принципі інваріантності Петрова та ємнісних давачах, здійснено вимірювальне перетворення рівня палива незалежно від зміни його діелектричної проникності. Розроблено вимірювально-обчислювальну систему рівня палива, в якій використовується частотний ємнісний вимірювальний перетворювач рівня палива з інваріантним ємнісним ПП, яка покращить стійкість і керованість ЛА за рахунок підвищення точності визначення рівня палива паливної системи контролю та керування балансировкою, що зменшить вплив ефекту дисбалансу центру ваги ЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.4-044-052 +
Шифр НБУВ: РА348653

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Гуменний А.М. 
Інтегроване проектування високоресурсних розтягнутих панелей крила транспортного літака: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / А.М. Гуменний ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено метод інтегрованого проектування високресурсних розтягнених панелей крила транспортних літаків на базі їх параметричного моделювання за допомогою комп'ютерних систем. Даний метод передбачає створення майстер-геометрії та моделі розподілу простору крила, аналітичних еталонів елементів конструкції, аналіз впливу конструктивно-технологічних особливостей на характеристики загального та локального напружено-деформованого стану конструктивно-силових елементів, прогнозування їх довговічності у регулярній зоні, розробку конструктивно-технологічних методів для досягнення регламентованої довговічності розглянених панелей крила у зоні отворів для перетікання палива. Удосконалено методику визначення ступеня завантаженості кріпильних елементів, які з'єднують фрезеровану обшивку та стрингери розтягнених панелей крила. Розроблено комбінований спосіб послідовного застосування дорнування та бар'єрного обтиснення стрингерів розтягнених панелей крила у зоні системи отворів для перетікання палива, що забезпечує надійність досягнення заданих ресурсних характерстик панелей крила.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-042-02 +
Шифр НБУВ: РА362811

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Добржанський О.О. 
Інтегруючий гіроскопічний гравіметр авіаційної гравіметричної системи: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / О.О. Добржанський ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2008. — 17 с. — укp.

Досліджено можливості та доцільність використання як гравіметра авіаційної гравіметричної системи інтегрувального гіроскопічного гравіметра з метою підвищення точності та швидкодії вимірювань величини гравітаційного прискорення. Досліджено особливості роботи інтегрувального гірогравіметра за статичного та динамічного режимів у разі гармонійної дії збурення з допомогою ЕОМ. Уточнено рівняння руху авіаційної гравіметричної системи з урахуванням місця встановлення приладу та вібрацій літака під час польоту. Визначено аналітичні та кількісні оцінки складових похибки гірогравіметра. Запропоновано методи зменшення його похибки. Розроблено систему реєстрації сигналу гірогравірометра. Проведено експериментальні дослідження інтегрувального гірогравірометра з метою підтвердження вірогідності одержаних теоретичних положень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521.06 +
Шифр НБУВ: РА361051

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Табет Алі М.Г. 
Інфологічне моделювання процесу технічного обслуговання повітряних суден з урахуванням особливостей діяльності персоналу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Табет Алі М.Г. ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Наведено результати інфологічного моделювання процесу технічного обслуговування повітряних суден з урахуванням особливостей діяльності персоналу. Сформульовано вимоги до операторів технічного обслуговування повітряних суден, виконання яких забезпечує можливість визначення основних напрямків створення більш ефективної системи їх професійної підготовки, розробки заходів щодо підвищення професійної придатності операторів технічного обслуговування повітряних суден з урахуванням специфіки парку даних суден, що експлуатується, здійснення розподілу робіт між працівниками технічного складу залежно від їх індивідуальних особливостей, а також розраховувати сумарну продуктивність бригади протягом зміни, установлювати межі можливих сумарних навантажень з урахуванням інформації про рекомендоване завантаження кожного члена бригади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082 +
Шифр НБУВ: РА337141

      
Категорія: Транспорт   
6.

Артьомова А. В. 
Інформаційна технологія обробки результатів попередніх випробувань для оцінки витрат виробництва продукції в авіаційному приладобудуванні: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / А. В. Артьомова ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2011. — 17 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено метод визначення обсягу та послідовності проведення приймально-здавальних випробувань продукції, який на відміну від існуючих використовує статистичну обробку результатів попередніх випробувань наукоємної продукції, що дозволило знизити витрати виробництва авіаційної приладобудівної продукції. Удосконалено метод оцінювання витрат під час проведення випробувань приладобудівної продукції шляхом побудови розширеної математичної моделі опису виробничої системи, що дозволило скоротити терміни проведення випробувань. Удосконалено математичну модель опису виробничої системи шляхом введення критерію, який враховує ступінь достовірності попередніх випробувань, що дозволило підвищити повноту опису системи, а отже, обгрунтувати процедури проведення випробувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О567-07 + У9(4УКР)305.851.515
Шифр НБУВ: РА381049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Романченко А. А. 
Авіаційна термінологія сучасної перської мови (характеристика, класифікація, створення та засоби поповнення): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.13 / А. А. Романченко ; Ін-т сходознавства ім. А.Ю. Кримського НАН України. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Вперше в пострадянській та українській іраністиці проведено комплексний та всебічний аналіз авіаційної термінології сучасної перської мови (СПМ). Досліджено, описано та систематизовано шляхи термінотворення та термінотворчі процеси в авіаційній термінології СПМ, які сприяють їх подальшій уніфікації. Обгрунтовано положення про те, що домінуючі засоби галузевого термінотворення обумовлюються морфологічними та словотворчими особливостями та ресурсами мови, екстралінгвістичними чинниками, природою та специфікою розвитку конкретної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш152.131.11-34:О5 + О5 в3
Шифр НБУВ: РА376992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Григорецький В.О. 
Автоматизація діагностики інформаційних моделей авіадиспетчера в процесі допуску до самостійної роботи: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.О. Григорецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 18 с.: рис. — укp.

Розроблено науково-методологічні засади й алгоритм процесів автоматизованої діагностики та допуску диспетчерів-стажистів до самостійної роботи, що базуються на індивідуальному підході до процесу професійної підготовки. Визначено основні вимоги до підготовки авіадиспетчерів за умов виробничого підприємства. Розроблено моделі й алгоритми допуску авіадиспетчерів до самостійної роботи, досліджено питання щодо структури інформаційних моделей авіадиспетчера, створено принципи побудови й алгоритм роботи автоматизованої системи управління даним допуском.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА338360

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Кудренко С.О. 
Автоматизація проектування оптимальних аерокосмічних комплексів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.12 / С.О. Кудренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи та моделі автоматизації проектування оптимальних гетерогенних аерокосмічних комплексів. Проаналізовано сучасні поняття, завдання та методи автоматизованого проектування складних об'єктів з урахуванням їх робастності, гетерогенності й емерджентності. Розроблено числово-аналітичні методи оптимального синтезу, структурного аналізу та параметричної оптимізації гетерогенних аерокосмічних комплексів на макрорівні. Запропоновано практичні рекомендації й організаційно-технічні заходи для ефективного використання результатів дослідження в науково-дослідних роботах, у системах автоматизації проектувальних робіт, у підготовці фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5 + О671-5
Шифр НБУВ: РА374973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Альгабрі Табіт Махді Ях'я 
Автоматизована система управління виробництвом в збійних ситуаціях в аеропорті Сана: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Альгабрі Табіт Махді Ях'я ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Визначено, що для розробки ефективної автоматизованої системи управління (АСУ) необхідне формування оптимізаційної моделі, яка має враховувати фактори, що впливають на прийняття рішення за умов аеропорту Сана. Обгрунтовано методику процесу управління виробництвом у аеропорту Сана у випадку критичних ситуацій, подано їх класифікацію, сформульовано задачі АСУ. Висвітлено фактори, що впливають на процес оптимізації. Розроблено оптимізаційну модель АСУ. Особливістю моделі є облік динаміки факторів, які впливають на оптимізацію та застосування принципу Белмана. Запропоновано АСУ виробництвом в аеропорту Сана за умов критичних ситуацій, яка враховує специфіку даного аеропорту та дозволяє працювати в реальному масштабі часу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3
Шифр НБУВ: РА315372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Кадем Р. К. 
Автоматизоване проектування безпілотних літальних апаратів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.12 / Р. К. Кадем ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Увагу приділено подальшому розвитку теорії та процесів автоматизованого проектування безпілотних літальних апаратів (БПЛА). Розроблено структурно-параметричну модель БПЛА у вигляді її функціональної структури й ознак функціональних елементів, які разом створюють морфологічні множини технічних розв'язків з конструктивної структури БПЛА та його підсистем. На основі цієї моделі для пошуку нових варіантів конструктивно-компоновочної схеми БПЛА розроблено та програмно реалізовано методику його структурного синтезу, яка базується на використанні морфологічних множин відомих і нових технічних розв'язків, показників якості альтернатив ознак БПЛА та їх оцінок, одержаних експертним шляхом. Розроблено та програмно реалізовано аналітичний метод прискореного кількісного аналізу обраних варіантів конструктивно-компоновочної схеми БПЛА, що базується на використанні статистичних даних і спрощених розрахункових моделей. Обгрунтовано вибір методу багатокритеріальної оптимізації, що базується на використанні принципу кубічних сіток і множини випадкових точок, рівномірно розподілених у багатовимірній області допустимих розв'язків. Запропоновано методику розрахунку основних геометричних параметрів БПЛА. Вирішено завдання оптимального вибору пристроїв спостереження для БПЛА на підставі розв'язання задачі багатокритеріальної оптимізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-02-5-05
Шифр НБУВ: РА382550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Якушенко О.С. 
Автоматизований моніторинг залишкового ресурсу авіаційних ГТД в експлуатації за критерієм пошкодження робочих лопаток турбіни: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / О.С. Якушенко ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Сформована методологія контролю залишкового ресурсу газотурбінних двигунів (ГТД) за критерієм тривалої міцності робочих лопаток турбіни, що враховує стохастичну природу пошкодження. Створена методика оцінки впливу технічного стану (ТС) ГТД та особливостей його експлуатації на накопичення пошкоджень у його деталях. Розроблена методика прогнозування залишкового ресурсу авіаційного ГТД з урахуванням його ТС та особливостей наступного періоду експлуатації. Розроблена математична модель робочого процесу ГТД ПС-90А та алгоритм її узгодження з параметрами функціонування двигуна. Розроблено методику одержання регресійних залежностей параметрів навантаження деталей ГТД від параметрів його робочого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082.1/9

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Поспєлов Б.Б. 
Адаптація авіаційних радіотехнічних систем в умовах ситуаційної невизначеності: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.12.17 / Б.Б. Поспєлов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіаці. ін-т". — Х., 2007. — 36 с. — укp.

Удосконалено теорію та методологію підвищення якості інформаційного обміну (ІО) в авіаційних радіотехнічних системах (АРТС) за умов ситуаційної невизначеності (СН) та обмеженого частотно-енергетичного ресурсу на базі використання нового класу динамічних трактів передачі інформації (ДТПІ), адаптованих до СН. Встановлено критерії оптимальності та розроблено математичні моделі ДТПІ, на базі яких удосконалено методологію їх погодженої та розмежованої адаптації за різних рівнів СНТ в АРТС. Запропоновано підхід щодо дослідження ефективності методів адаптації за динамічних умов з урахуванням характеристик апертури. Розроблено новий підхід щодо формування опорного сигналу в ДТПІ за умов СН, заснований на використанні спектральної надмірності сигналів. Показано, що злагоджена адаптація ДТПІ дозволяє більш ніж на порядок (у порівнянні з адаптацією ДТПІ на приймальному боці) збільшити поточну пропускну здатність, знизити величину відносної середньої квадратичної похибки передачі сигналів й імовірнісь похибки прийому. Запропоновано новий підхід щодо модифікації методів адаптації, який дозволяє забезпечити підвищену локальну швидкість та якість адаптації за умов істотної динаміки СН та наявності інструментальних похибок. Розроблено й апробовано макет адаптивного тракту обробки на приймальному боці ДТПІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О578.24 +
Шифр НБУВ: РА352788

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Українець Є.О. 
Аеродинамічні характеристики несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / Є.О. Українець ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці методики та розрахунку аеродинамічних характеристик несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями. В роботі знаходить свій подальший розвиток метод дискретних вихорів з замкнутою вихровою рамкою як дискретною особливістю. Досліджено поля швидкостей, індуковані гвинтовими рушіями, вплив струменів від гвинтових рушіїв на аеродинамічні характеристики крила, мотогондоли, оперення в сліді. Досліджено вплив на моментні характеристики літака зміни режиму роботи гвинтових рушіїв, відхилення механізації крила, наближення до поверхні розділу, наявності ковзання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О533.5-02

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Бердочник В.А. 
Аеродинамічні характеристики несучого гвинта на критичних режимах обтікання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / В.А. Бердочник ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Удосконалено числовий метод визначення аеродинамічних характеристик несучого гвинта (НГ), побудований на основі нелінійної нестаціонарної вихрової лопатевої теорії. Розроблено модель локального за часом і простором зриву з передньої кромки окремих перерізів лопатей. Одержано можливість урахування нелінійних за кутом атаки та числом Маха аеродинамічних характеристик профілів лопаті. Розроблено універсальну концепцію побудови геометрії, кінематики та динаміки несучих поверхонь у математичній моделі НГ з шарнірним кріпленням лопатей, що дозволяє розширити межі проведення параметричних досліджень. Вивчено поведінку несучих гвинтів серійних вертольотів на критичних режимах їх обтікання, одержано якісну картину явищ, кількісні сумарні та розподілені аеродинамічні характеристики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О553.21-011 +
Шифр НБУВ: РА335209

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Корнієнко А.П. 
Аеродинамічна компоновка арочного крила з повітряним гвинтом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / А.П. Корнієнко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено результати фізичного моделювання обтікання арочного крила з повітряним гвинтом в аеродинамічній трубі. На підставі результатів такого моделювання, проведеного з візуалізацією течії на поверхні арочного крила, підтверджено безвідривний характер обтікання комбінації "арочне крило - повітряний гвинт" до великих кутів атаки, що дозволило здійснити параметричні дослідження, з використанням методів обчислювальної аерогідродинаміки, які базуються на використанні моделі ідеальної рідини, а саме: методу дискретних вихорів, (ефективного для моделювання обтікання тонких несучих поверхонь з фіксованими лініями сходу вихрової пелени), панельного методу Моріно - для моделювання обтікання тілесних компоновок, у їх апробованих алгоритмічних реалізаціях методики розрахунку. Наведено результати параметричних досліджень стосовно оцінки впливу місця розташування повітряного гвинта в каналі арочного крила на аеродинамічні характеристики такого роду комбінації та з'ясовано наявність досить складної аеродинамічної інтерференції гвинта та несучої поверхні літального апарата. За цього одержано аеродинамічні якості комбінації та тягових характеристик даного гвинта, які мають чіткі екстремуми, наявність яких повинна враховуватися під час проектування літаків з арочним крилом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011 + О553-011 +
Шифр НБУВ: РА349176

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Мелашич С. В. 
Аеродинамічна оптимізація профілів компресорних решіток на основі чисельного моделювання турбулентних течій: автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.02.05 / С. В. Мелашич ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2010. — 23 с. — укp.

Побудовано ефективну різницеву схему Біма - Уормінга підвищеного порядку точності для числового інтегрування системи осереднених рівнянь Нав'є - Стокса, яка замкнена за допомогою однопараметричної моделі турбулентності. Запропоновано спосіб раціонального вибору числа вузлів розрахункової сітки, застосування якого дозволяє зменшити обчислювальні витрати під час розв'язання задач аеродинамічної оптимізації геометричних параметрів решіток профілів з розрахунком цільової функції на основі числового моделювання турбулентних газових потоків. Виявлено основні закономірності впливу розподілу швидкості, що задається вздовж обводу профілю решітки, і кута повороту потоку у решітці на форму шуканого профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-042.2-011.41
Шифр НБУВ: РА373767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Клітной В.В. 
Активне гасіння вібрацій в пластинчатих елементах конструкцій із ортотропного матеріалу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.09 / В.В. Клітной ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено теорію та методику активного гасіння коливань в ортотропних пластинах на підставі адаптивних схем, побудованих на базі плівкових п'єзоелектричних сенсорів і актуаторів. Проведено математичне моделювання дії п'єзоелектричного актуатора на ортотропну пластину, грунтуючись на заміні її механічними моментами, що діють на гранях елементу. За результатами розрахунків, проведених для реальної конструкції друкарського вузла бортової апаратури, показано доцільність застосування адаптивних систем активного гасіння вібрацій, побудованих на базі плівкових п'єзоелектричних елементів. З використанням експериментальних схем активного гасіння вібрацій, побудованих на базі плівкових п'єзокерамічних елементів, підтверджено їх ефективність за умов застосування для гасіння коливань у прямокутних пластинах, виконаних з композитного матеріалу, який характеризується ортотропними властивостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О561.5-016.6 +
Шифр НБУВ: РА364682

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Константінов В.В. 
Аналіз та оптимізація фізичних процесів для аеродинамічного удосконалення вінців турбомашин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.04 / В.В. Константінов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено питання структуризації, моделювання та оптимізації фізичних процесів у складних технічних системах (на прикладі вінців турбомашин). Розглянуто системну математичну модель і узагальнено алгоритм розв'язання задач аналізу й оптимізації фізичних процесів у міжлопаткових каналах вінців турбомашин. Розроблено часткові математичні моделі, методики аналізу та розрахунку пристінних течій, методику морфологічного синтезу тривимірного раціонального профілювання вінців турбомашин на основі комплексного використання засобів управління відривом течії в них. Наведено технологію та САЕ - систему для її інформаційної підтримки синтезу тривимірного раціонального профілювання вінців осьових компресорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-042.3-01
Шифр НБУВ: РА313039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Краснопольський А.О. 
Аналіз та синтез систем автоматичного керування заходом на посадку літаків цивільної авіації на основі сучасної нестаціонарної теорії керування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.09 / А.О. Краснопольський ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с. — укp.

З застосуванням параметричного критерію стійкості, а також критерію за показниками якості перехідного процесу нестаціонарної системи одержано області допустимих значень параметрів системи траєкторного керування, вибір яких гарантовано забезпечить якість автоматичного керування траєкторним рухом повітряного судна в режимі заходу на посадку в бічній та поздовжній площині. Узагальнено метод синтезу структур стаціонарних систем автоматичного керування з великим коефіцієнтом підсилення, запропонований М.В.Меєровим за методами стаціонарної теорії. Розроблено метод синтезу структур нестаціонарних систем автоматичного керування за методами нестаціонарної течії. Завдяки цьому одержано структурні схеми нестаціонарної системи автоматичного керування заходом літака на посадку, що дають змогу виконати якісне автоматичне керування посадкою, не змінюючи коефіцієнти підсилення в блоках формування заданих величин системи траєкторного керування та зберігаючи їх оптимальними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА327607

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського