Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (137)Тематичний інтернет-навігатор (41)Наукова електронна бібліотека (1351)Реферативна база даних (34646)Книжкові видання та компакт-диски (11422)Журнали та продовжувані видання (1307)
Пошуковий запит: (<.>K=ФІЛОСОФІЯ$<.>+<.>K=ОСВІТИ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5157
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Верещагін І.І. 
Автоматизований синтез і моделі гнучких комп'ютерних професійних тренажерів широкого призначення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.І. Верещагін ; НАН України, М-во освіти і науки України, Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2007. — 20 с. — укp.

На основі системного підходу, Віденського методу розробки і мови даного методу VDM-SL, який застосовується для викладу денотаційної семантики перспективних програмних комплексів гнучких тренажерів, а також методу об'єктно-орієнтованого програмування мовою С++ висвітлено наукові результати. Розроблено модель індивідуальних гнучких комп'ютерних професійних тренажерів для навичок прийняття оперативних управлінських рішень. Описано денотаційну модель автоматизованого рішення задач даних тренажерів, синтезованих в інструментальному середовищі їх візуальної розробки. Викладено методику натурного макетування на комп'ютері денотаційних моделей зазначеного методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-01 +
Шифр НБУВ: РА350919

Рубрики:

      
2.

Білан С.О. 
Аграрна освіта в Україні: історичний аспект (90-ті роки ХХ - початок ХХІ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / С.О. Білан ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено суть та шляхи реформування системи вищої аграрної освіти України протягом 1990 рр. - початку XXI ст., обумовленого необхідністю підготовки кадрів для нових організаційно-виробничих структур у сільському господарстві, які виникли у процесі реформування агропромислового комплексу. Розглянуто структуру, механізм становлення, а також чинники й особливості функціонування багатоступеневої системи освіти в аграрних вищих навчальних закладах. Визначено місце, роль і функції учасників навчально-виховного процесу у реформуванні даної освіти. Проаналізовано трансформацію державної політики та системи управління у цій сфері. Зроблено висновки щодо подальших шляхів удосконалення підготовки фахівців у вищих навчальних закладах аграрного профілю та підвищення їх ролі у формуванні єдиного освітнього простору України у поєднанні з вирішенням проблеми інтеграції до світової системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П р(4УКР)3 + Ч483(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА338607

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Радченко О.М. 
Адаптаційні реакції, їх значення у клініці внутрішніх хвороб: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.02 / О.М. Радченко ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Доведено цілісність й універсальність загального адаптаційного синдрому, який складається з певної послідовності адаптаційних реакцій на різних рівнях реактивності, забезпечує гомеостаз і життєдіяльність організму людини та тварин, в яких достатньо розвинені нервова, ендокринна, імунна системи (ссавці). Відзначено, що адаптаційні реакції розвиваються як відповідь організму на сукупність факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ. Експериментально доведено, що імунокомпетентні органи змінюються за різних адаптаційних реакцій. Уперше вивчено вплив нестероїдних протизапальних, сульфаніламідного та пірамідинового препаратів на розвиток реакцій. Установлено, що ці препарати у здорових тварин частіше, ніж інші медикаменти викликають адаптаційні реакції несприятливих типів, відповідно яким змінюються показники функції зовнішнього дихання, гемодинаміки, запалення, параметри гемостазу, діяльності нервової, ендокринної та імунної систем, ліпідного обміну. Виявлено та описано сезонні та добові ритми загальних адаптаційних реакцій. Установлено, що частота їх утворення залежить від віку та наявної патології. Обгрунтовано існування окремого типу загальної неспецифічної адаптаційної реакції - реакції неповноцінної адаптації, яка є фоном для будь-якої патології та має відмінні від інших реакцій характеристики нервової, ендокринної, імунної систем, параметри гемостазу та запалення. Уперше з'ясовано прогностичне значення сприятливого чи несприятливого типів адаптаційних реакцій для перебігу хвороб внутрішніх органів. Виявлено, що сприятливими є реакції спокійної та підвищеної активації, а несприятливими - стрес, переактивація та неповноцінна адаптація. Визначено критерії повної, часткової та неповноцінної ремісії з урахуванням типу адаптаційної реакції. Обгрунтовано можливість використання адаптаційних реакцій для медичного прогнозування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р41-3 +
Шифр НБУВ: РА329267

Рубрики:

      
4.

Педченко Г.П. 
Адаптація аграрних ВНЗ до підготовки спеціалістів сільського господарства у ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.П. Педченко ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено поняття та розкрито сутність адаптації як пошук способів рішення визначених цілей та задач розвитку, особливостей та принципів адаптації вищих навчальних закладів (ВНЗ) до ринкових умов, включаючи заповзятливість, мобільність, економічну самостійність, конкурентоспроможність, економічну, юридичну та моральну відповідальність. Вперше запропоновано методику визначення рівня адаптації ВНЗ до ринкового середовища за допомогою комплексної порівняльної рейтингової оцінки, критеріями якої є матеріально-технічний та науково-педагогічний потенціал ВНЗ, затребуваність підготовлюваних їм спеціалістів, джерела надходження фінансових коштів, диверсифікованість освітніх послуг ВНЗ. Наведено методику розрахунку цін на освітні послуги, нижня межа яких формується на основі визначення вартості підготовки студента відповідно до спеціальністі, форми навчання, курсу, навчального плану, а верхня - установлюється виходячи зі стратегії "асортиментного ціноутворення". Розроблено методику визначення ризику кадрового бізнесу за допомогою імітаційного моделювання, що враховує джерела фінансових надходжень, обсяги реалізації та ціни на освітні послуги. Удосконалено методичні підходи щодо оцінки ефективності інвестицій у людський капітал, а саме у підготовку спеціалістів з різним рівнем освіти та визначення окупності даних вкладень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640-963 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА325137

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Лоік О.В. 
Адаптація дітей з перинатальною гіпоксичною поразкою мозку (показники вегетативного гомеостазу, цитоархітектоніки еритроцитів і обміну електролітів крові) і її динаміка після лікування: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.15 / О.В. Лоік ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

На підставі проведеного комплексного клініко-неврологічного обстеження, кардіоінтервалографії, атомно-абсорбційної спектрофотометрії, растрової електронної мікроскопії та кореляційного аналізу одержано дані щодо патогенетичних механізмів порушення адаптації на різних рівнях функціонування організму (вегетативна система, еритроцити та електроліти крові) в дітей у відновлювальному періоді перинатального гіпоксичного ураження мозку. Визначено, що блокатор кальцієвих каналів німодипін (німотоп) за умов його застосування компенсує вегетативний гомеостаз, позитивно впливає на обмін кальцію, блокуючи його перехід з сироватки до еритроцитів, а також збільшує кількість активно функціонуючих еритроцитів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.7-2 +
Шифр НБУВ: РА325470

Рубрики:

      
6.

Зданевич Л.В. 
Адаптація студентів педагогічних училищ до нових умов життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Зданевич ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 22 с. — укp.

Подано узагальнюючу історико-педагогічну та теоретичну характеристику становлення, розвитку проблеми адаптації в психолого-педагогічній літературі. Визначено та проаналізовано базові поняття дослідження, особливості організації навчального процесу та специфічні ознаки осіб, що навчаються за умов педагогічного училища. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель системного дослідження процесу адаптації студентів нового прийому до умов життєдіяльності, експериментально доведено ефективність її використання з метою діагностики особливостей перебігу адаптаційного періоду. На підставі результатів діагностичного дослідження представлено психолого-педагогічну програму роботи з першокурсниками та доведено позитивний вплив формуючого експерименту на перебіг процесу адаптації студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.350.0
Шифр НБУВ: РА326970

Рубрики:

      
7.

Шик М. П. 
Адаптація студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності в процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. П. Шик ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні та структурно-змістові засади сучасної неперервної педагогічної освіти, визначено місце та функціональну роль педагогічного коледжу в ній. З'ясовано сутність адаптації студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, розроблено та теоретично обгрунтовано її структуру. Проведено педагогічну діагностику вихідних рівнів адаптованості студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, визначено та розглянуто педагогічні умови успішної адаптації в процесі фахової підготовки й експериментально перевірено їх ефективність. Розроблено й упроваджено в практику професійної підготовки студентів педагогічного коледжу авторський спецкурс "Технології адаптації до професійної діяльності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ю952.14
Шифр НБУВ: РА373944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Шапошнікова Н.П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Шапошнікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431
Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Федорук П.І. 
Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / П.І. Федорук ; НАН України, Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2009. — 37 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної проблеми сучасної дистанційної освіти - забезпечення індивідуалізованого навчання на підставі впровадженя адаптивних та інтелектуальних технологій. Розроблено педагогічні технології та методи реалізації процесу адаптивного навчання та контролю знань з використанням інтелектуальних Інтернет-технологій. Обгрунтовано принципи функціонування адаптивних систем дистанційного навчання та контролю знань. Створено нову концепцію конструювання інформаційно-структурної моделі студента. Розкрито сутність поняття та розроблено технологію побудови індивідуальної адаптивної траєкторії навчання на базі методу різнорівневого алгоритмічного квантування знань. З компелксним використанням розроблених технологій і методів побудовано експериментальну адаптивну систему дистанційного навчання та контролю знань EduPro, яку впроваджено у навчальний процес. Обгрунтовано підходи та рекомендації щодо застосування розроблених методів для вирішення практичних проблем, пов'язаних зі створенням автоматизованих систем передачі знань. Показано, що застосування систем дистанційного навчання дозволяє зберегти якість традиційних технологій передачі знань і в окремих випадках за рахунок використання адаптаційних алгоритмів забезпечити помітне підвищення результатів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА369426

Рубрики:

      
10.

Полякова Г.А. 
Адаптивне управління навчальним процесом в умовах загальноосвітнього комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.А. Полякова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості управління навчальним процесом у загальноосвітньому комплексі. На основі антропосоціального, синергетичного, особистісно-орієнтованого, кваліметричного наукових підходів і концепції спрямованої самоорганізації визначено сутність, специфіку функцій та структури, основні характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов даного комплексу. Теоретично обгрунтовано та розроблено інтегративну модель адаптивного управління даним процесом, яка є оптимальним засобом спрямування, організації та координації педагогічної діяльності у різних підрозділах навчального закладу зі складною структурою. Доведено, що дана модель забезпечує безперервність освіти, наступність та якість навчального процесу, саморозвиток і самореалізацію його учасників. Розкрито складові та механізм технології реалізації інтегративної моделі на основі базового стандарту педагогічної діяльності у процесі адаптивного управління навчальним процесом за умов загальноосвітнього комплексу. Розроблено рекомендації щодо впровадження у практику даної моделі та технології для забезпечення наступності та якості даного процесу у заданому напрямку розвитку навчального закладу з врахуванням власних прагнень і мотивів його учасників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА323398

Рубрики:

      
11.

Ельбрехт О.М. 
Адаптивне управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Ельбрехт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього закладу як об'єкта управління, зокрема школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Визначено характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов школи, його особливості, специфіку функцій, структури, технології реалізації. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену модель адаптивного управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу, яка містить три основні взаємопов'язані компоненти: змістовий, структурний, технологічний. Показано позитивний вплив упровадженої моделі на процеси взаємоузгодження діяльності, самоорганізації, саморозвитку, оновлення змісту навчального процесу. Розроблено рекомендації щодо підготовки керівників шкіл цього типу до адаптивного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА329905

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Лихота К.М. 
Адгезивна техніка герметизації кореневого каналу при штифтовому протезуванні зубів композитними матеріалами: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.22 / К.М. Лихота ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено методику підготовки кореневого каналу адгезивними системами для штифтового протезування зубів з використанням композитних матеріалів і волоконних структур. Вивчено склад мікрофлори кореневого каналу, що є наявним під час ендодонтичної підготовки та герметизації його адгезивними системами. Визначено ефективність з'єднання "fiber"-вкладки з тканинами зуба. Упроваджено до практики методику виготовлення штифтів і штифтових конструкцій з використанням вітчизняних матеріалів - адгезивних і композиційних систем і волоконних структур. Здійснено порівняльну оцінку сталевих і волоконних конструкцій для протезування зубів штифтами і штифтовими конструкціями. Вивчено поводження штифтових конструкцій у ротовій порожнині за жувального навантаження. Розглянуто питання стосовно показань для застосування металево-куксових вкладок з одночасним зниженням кількості ускладнень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р668.62 с03 +
Шифр НБУВ: РА335935

Рубрики:

      
13.

Касараба Ю.Я. 
Адміністративно-правове забезпечення впровадження міжнародно-правових стандартів у діяльність органів міліції України: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Ю.Я. Касараба ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Розкрито рівень адміністративно-правового забезпечення впровадження міжнародно-правових стандартів у діяльність органів міліції України. Наведено класифікацію даних стандартів, що забезпечуються органами міліції України. Розкрито зміст поняття забезпечення прав і свобод людини органами міліції України. Сформульовано базові науково-теоретичні положення організації їх діяльності щодо забезпечення прав і свобод людини. Висвітлено зміст міжнародно-правових стандартів етичної поведінки поліції зарубіжних країн у сфері забезпечення прав і свобод людини та визначено напрями реформування відомчої освіти відповідно до міжнародних стандартів підготовки поліцейських кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.02-383.1:Х91 + Х809(4УКР)3:Х81 + Х910.11 +
Шифр НБУВ: РА362854

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Ракша Н.С. 
Адміністративно-правове забезпечення права громадян на освіту: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Н.С. Ракша ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано питання адміністративно-правового забезпечення права громадян на освіту. Визначено суть і систему адміністративно-правових засобів його забезпечення. Досліджено проблеми імплементації міжнародно-правових норм щодо права людини на освіту до правової системи України. З'ясовано поняття, принципи та систему освіти в Україні. Визначено адміністративно-правовий статус органів управління освітою, його форми та методи, а також особливості управління навчальними закладами системи Міністерства внутрішніх справ і шляхи його вдосконалення. Охарактеризовано адміністративно-примусові заходи з метою запобігання та припинення порушень права громадян на освіту; суть, особливості, правові засади, підстави та процедури адміністративної відповідальності у сфері забезпечення даного права. Визначено напрямки вдосконалення адімністративного законодавства у сфері забезпечення права громадян на освіту. Сформульовано пропозиції щодо внесення змін і доповнень до нормативно-правових актів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)33 + У819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА349366

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Курко М. Н. 
Адміністративно-правове регулювання вищої освіти в Україні: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / М. Н. Курко ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 40 с. — укp.

Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання вищої освіти в Україні, що обумовило необхідність уточнення правового забезпечення розвитку вишої освіти. Визначено особливості нормативно-правового регулювання бюджетного фінансування й організаційно-правових форм ВНЗ. Розглянуто проблемні питання системи державних органів, органів місцевого самоврядування та громадського самоврядування в управлінні сферою освіти, характеристики організаційних засад науково-методичного забезпечення діяльності у галузі вищої освіти. Встановлено організаційні засади забезпечення фінансової діяльності в освітянській сфері та напрями розвитку конституційного права громадян на освіту. Розкрито сутність економіко-правового регулювання діяльності у сфері освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к1
Шифр НБУВ: РА375766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Шаповал Р. В. 
Адміністративно-правове регулювання освітньої діяльності в Україні: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук: 12.00.07 / Р. В. Шаповал ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2011. — 36 с. — укp.

Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання (АПР) освітньої діяльності (ОД) в Україні. Обгрунтовано доцільність вивчення правового забезпечення дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої, післядипломної освіти. Проаналізовано особливості системно-структурної характеристики АПР ОД та визначено функції і завдання освіти за сучасних умов. Розглянуто проблемні питання діяльності суб'єктів державного управління, органів місцевого і громадського самоврядування в сфері освіти. Визначено найбільш суттєві чинники впливу на ефективність АПР ОД, особливості економіко-правового регулювання освіти та характеристику правосуб'єктності навчальних закладів у контексті ефективного застосування їх форм для забезпечення належного виконання сучасних завдань освіти. Вивчено позитивний досвід АПР ОД у закордонних країнах та особливості його застосування в Україні. Надано рекомендації щодо визначення напрямів реформування ОД, сформульовано рекомендації щодо введення змін і доповнень до чинного законодавства та відповідних підзаконних актів з даних питань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА381922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Максименко Н. В. 
Адміністративно-правове регулювання службової діяльності жінок у міліції: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Н. В. Максименко ; Держ. НДІ М-ва внутр. справ України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто тенденції та проблеми тендерної нерівності. Висвітлено актуальні питання проходження служби жінками в органах внутрішніх справ, причини нерівності жінок. Проаналізовано та розкрито основні шляхи формування гендерної культури та набуття гендерної освіти працівниками органів внутрішніх справ. Розкрито особливості реалізації політики рівних прав чоловіків і жінок у підрозділах поліції та виділено шляхи його впровадження у діяльність української міліції. Внесено науково обгрунтовані пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства та висвітлено шляхи вирішення тендерних проблем в ОВС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011 п
Шифр НБУВ: РА373202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Хохленко О. М. 
Адміністративно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій у сфері освіти: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. М. Хохленко ; Акад. упр. МВС України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність категорії "вдосконалення адміністративно-правового забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій у сфері освіти". Внесено конкретні пропозиції щодо визначення та подальшого розвитку діяльності управлінь освіти та науки місцевих державних адміністрацій. Вдосконалено поняття адміністративних правовідносин у діяльності місцевих державних адміністрацій, а також напрями розробки адміністративно-правових засад і правозастосовної діяльності місцевих державних адміністрацій у сфері освіти. Запропоновано модель управління якістю освіти, а також адміністративно-правовий механізм модернізації освітньої системи Київщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97 + Х819(4УКР)132
Шифр НБУВ: РА374634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
19.

Драчук С.П. 
Аеробна та анаеробна продуктивність організму юнаків 17 - 19 років при застосуванні різних режимів фізичних навантажень: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / С.П. Драчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення фізичної працездатності, аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності організму, а також якісних параметрів рухової діяльності студентів встановлено, що заняття за існуючою "Базовою навчальною програмою для вищих навчальних закладів освіти України з фізичного виховання" є неефективними щодо підвищення рівня фізичного здоров'я молоді чоловічої статі віком 17 - 19 років. Шляхом вивчення ефективності впливу фізичних тренувань різного спрямування на аеробну й анаеробну (лактатну) продуктивність організму розроблено тренувальні програми з фізичного виховання, які підвищують рівень фізичного стану студентської молоді чоловічої статі. Досліджено кореляційний взаємозв'язок між рівнем аеробної та анаеробної (лактатної) продуктивності та проявом якісних параметрів рухової діяльності у представників чоловічої статі віком 17 - 19 років. Встановлено, що відносні показники максимального споживання кисню та максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв є більш об'єктивними для характеристики ефективності впливу занять з фізичного виховання на функціональний стан організму, ніж показники якісних параметрів рухової діяльності, які використовуються у вищих навчальних закладах для моніторингу соматичного здоров'я. Вперше обгрунтовано доцільність використання відносного показника максимальної кількості зовнішньої механічної роботи за 1 хв для оцінки ефективності впливу фізичних тренувань на рівень фізичного здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*738.7 + Ч510.43 +
Шифр НБУВ: РА344001

Рубрики:

      
20.

Кушнарьова В. О. 
Академік Г. М. Висоцький (1865 - 1940) - вчений, педагог, організатор агролісомеліоративної дослідної справи в Україні: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / В. О. Кушнарьова ; Держ. наук. с.-г. б-ка НААН України. — К., 2010. — 24 с. — укp.

Досліджено життєвий шлях і діяльність академіка Г. М. Висоцького. Розкрито умови, за яких сформувався його науковий світогляд. Охарактеризовано основні етапи життєвого та творчого шляху вченого, узагальнено та введено до наукового обігу малоз'ясовані та невідомі факти з його біографії та діяльності. Наведено періодизацію життя та наукової діяльності Г. М. Висоцького. Проаналізовано основні напрями його досліджень і розкрито визначну роль як організатора вітчизняної аграрної науки й освіти. Показано роль Г. М. Висоцького у справі підготовки фахівців для лісової галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П. д(4УКР) Висоцький, Г. М. г + П. г(4УКР)
Шифр НБУВ: РА376002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського