Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (11)Тематичний інтернет-навігатор (4)Наукова електронна бібліотека (421)Реферативна база даних (4618)Книжкові видання та компакт-диски (1692)Журнали та продовжувані видання (72)
Пошуковий запит: (<.>K=РЕМОНТ$<.>+<.>K=АВТОМОБІЛЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 565
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Аль-Батанех Суф'ян Махмуд Наджиб 
Автоматизований електромеханічний комплекс по визначенню параметрів машин постійного струму після ремонту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Аль-Батанех Суф'ян Махмуд Наджиб ; Національна гірнича академія України. — Д., 1999. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.5-083
Шифр НБУВ: РА303807

Рубрики:

      
2.

Андрусик Ю.Ю. 
Адаптивність нових сортів малини до умов правобережної підзони Західного Лісостепу України: автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.07 / Ю.Ю. Андрусик ; Ін-т садівництва УААН. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Наведено результати досліджень господарсько-біологічних властивостей нових сортів малини та їх придатності для вирощування за умов правобережної підзони Західного Лісостепу України. Комплексно оцінено їх адаптивність до стрес-факторів довкілля. Установлено вплив екологічних умов даної зони та метеорологічних елементів певного року на реалізацію особливостей росту, розвитку рослин, їх врожайність і здатність до розмноження. Виділено сорти селекції, що характеризуються суттєво вищими показниками ремонтантності та щорічною високою врожайністю. За індексом штамбовості серед звичайних сортів виділено штамбові "Благородна" та "Козачка". Наведено характеристику досліджених сортів за смаковими та товарними якостями ягід. На підставі результатів досліджень виділено кращі сорти "Благородна", "Козачка", "Космічна", "Сяйво", "Осіння", внесені до "Реєстру сортів рослин, придатних для поширення в Україні".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П258.2-39(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА360607

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
3.

Науменко Н.Ю. 
Адаптовані скінченно-елементні моделі розв'язання задач будівельної механіки плосконапружених кородуючих пластин: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.17 / Н.Ю. Науменко ; ВАТ Укр. н.-д. та проект. ін-т стал. конструкцій ім. В.М.Шимановського. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено нові математичні моделі аналізу довговічності й оаптимального проектування плосконапружених конструкцій, які у процесі експлуатації знаходяться під дією навантажень і впливом різноманітних агресивних середовищ. Запропоновано узагальнену структуру системи обробки інформації з урахуванням особливостей експлуатації конструкцій. Розроблено модифікований чотирикутний скінченний елемент змінної товщини для розрахунку й оптимізації конструкцій з урахуванням впливу агресивних середовищ, застосування якого дозволяє підвищити точність розв'язків за одночасного зниження обсягу розрахунків. Розроблено алгоритми та методи розрахунку кородуючих опорних елементів плосконапружених пластин, які на стадії проектування враховують експлуатаційні характеристики. Це дозволяє забезпечити безперервну роботу конструкцій і призначити терміни виконання профілактичних і ремонтних робіт. З використанням розробленого програмного забезпечення виконано числові експерименти та детальний аналіз одержаних результатів. Установлено, що запропоновані математичні моделі й алгоритми ефективні для розрахунку й оптимального проектування конструкцій, які експлуатуються в агресивних середовищах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н54-028 + Н54-082,04 +
Шифр НБУВ: РА356261

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Грубель М.Г. 
Багатофакторна оцінка та нормування паливної економічності вантажних автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Грубель ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію багатофакторного оцінювання залежності паливної економічності (лінійних витрат палива) вантажних автомобілів від основних визначальних факторів, тобто типу та стану дороги, швидкості руху та завантаження автомобіля. Для кількісного оцінювання та побудови регресійних моделей опису використано методи нелінійного трифакторного планування експерименту, комп'ютерне моделювання руху автомобілів, зокрема, повноприводних, на дорогах з поверхнями, що деформуються (грунтових, піщаних). Запропоновано практичні методики спрощеного диференційованого нормування витрат палива у табличній чи графічній формах. Проведено дорожні випробування 4-х моделей автомобілів (ГАЗ-3307, ЗИЛ-4333, КамАЗ-4310, HMMWV M998 A2) на дорогах 4-х типів. Для доріг, що деформуються (грунтових, піщаних), апробовано використання безконтактного доплерівського комплексу вимірювальної апаратури, що дозволяє з високою точністю визначати фактичну швидкість і пройдений шлях, зокрема за умов бездоріжжя (з урахуванням пробуксовування коліс).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 +
Шифр НБУВ: РА355499

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Громова О.В. 
Бетони з підвищеними адгезійними властивостями для ремонту штучних транспортних споруд: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / О.В. Громова ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2003. — 25 с.: рис. — укp.

Розроблено та досліджено бетони на активованій в'яжучій речовині з підвищеними адгезійними властивостями для ремонту та захисту бетонів транспортних споруд у підводній зоні. Проаналізовано процеси та причини порушення цілісності бетону масиву та відновлених елементів, зроблено вибір матеріалів і можливих способів ремонту споруд у підводній зоні. Встановлено, що основним критерієм довговічності відновлених елементів є якість зчеплення нового бетону зі старою бетонною кладкою та сумісність ремонтного бетону з бетоном старої кладки. Проаналізовано фізико-хімічну природу формування контактної зони, чинників, які впливають на величину зчеплення. Встановлено вплив параметрів високоінтенсивної гідравлічної активації цементної системи на технічні показники бетонної суміші, фізичні та механічні властивості бетону та контактної зони. Досліджено фізико-механічні, деформативні та експлуатаційні властивості бетону старої кладки, бетону на активованій в'яжучій речовині та контактної зони. Розроблено засади технології підводних бетонів для ремонту транспортних споруд. Економічно обгрунтовано застосування розроблених бетонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112-083-3 + Н331.006 +
Шифр НБУВ: РА323576

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
6.

Зеленський Д.Ю. 
Бетони, стійкі в умовах систем каналізації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Д.Ю. Зеленський ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено актуальній проблемі захисту систем каналізації від біогенної сірчанокислотної корозії. Обгрунтовано створення кислотостійких в'яжучих композицій з підвищеною водостійкістю за рахунок застосування кислототривкого наповнювача, що складається з висококремнеземистого порошку та тонкомеленого гранульованого металургійного шлаку. Зроблено термодинамічні розрахунки реакцій взаємодії рідкого скла з шлаковими мінералами у присутності кремнійфториду натрію, що показали найбільшу імовірність утворення лужних гідроалюмосилікатів та малорозчинного фториду кальцію. Розроблено склади кислототривких розчинів бетонів та замазок підвищеної водостійкості, що можуть бути використані як при зведенні нових, так і при ремонті діючих систем каналізації. Фізико-хімічні дослідження показали, що у традиційному кислототривкому в'яжучому розчині значним є вміст фториду натрію та присутні залишки кремнійфториду натрію, у модифікованому шлаком кислототривкому в'яжучому - фторид натрію повністю зв'язаний шлаком, залишків кремнійфториду натрію немає, присутніми є гідроалюмосилікати кальцію та натрію, а також гідросилікати кальцію. Натурні випробування в умовах підсклепінного простору міського колектора показали, що зразки модифікованого шлаком кислототривкого бетону за 4 роки експозиції не зазнали корозійних пошкоджень і мають найбільш високу корозійну стійкість. Розроблено технологічний регламент на виробництво труб з модифікованого кислототривкого бетону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н331.9

Рубрики:

      
7.

Терещенко В.С. 
Бухгалтерський облік забезпечень майбутніх витрат і платежів: теорія та методика: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / В.С. Терещенко ; Держ. акад. статистики, обліку та аудиту Держкомстату України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено науково обгрунтовані рекомендації щодо вдосконалення теорії та методики бухгалтерського обліку забезпечення майбутніх витрат і платежів. З метою усунення двоїстості підходів під час визначення місця забезпечень у системі джерел фінансування діяльності підприємства з урахуванням їх резервної природи уточнено економічну суть поняття "забезпечення майбутніх витрат і платежів". Як складову системи забезпечень запропоновано забезпечення майбутніх витрат на охорону навколишнього середовища, на ремонт власних основних засобів, що сприятиме рівномірному відображенню витрат, на проведення природоохоронних і ремонтних заходів у обліку. Удосконалено методику бухгалтерського обліку забезпечень майбутніх витрат і платежів, а саме: умови їх створення, механізм нарахування та порядок відображення на бухгалтерських рахунках. Запропоновано структуру фінансової звітності щодо забезпечень, яка враховує їх резервну природу і належність до джерел власних коштів, дозволяє здійснювати комплексний аналіз резервів підприємства й одержувати інформацію про очікувані періоди використання. Розроблені теоретичні положення та рекомендації використано під час розробки проекту Положень (стандартів) бухгалтерського обліку "Резерви", впровадження якого створить єдину методологічну базу обліку всіх резервів підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)230.1-148.6 в +
Шифр НБУВ: РА335246

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Леонова Л.О. 
Бухгалтерський облік основних засобів та їх відтворення (на матеріалах вугільних шахт Донбасу): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / Л.О. Леонова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Доведено, що для формування облікової політики щодо основних засобів необхідно застосовувати найбільш ефективні способи та параметри відтворювального процесу. Економічно обгрунтовано доцільність застосування у вітчизняній практиці способу капіталізації витрат на ремонти, що продовжують термін служби основних засобів шляхом зменшення нарахованого зносу, уточнено та доповнено поняття капітальних інвестицій та амортизацій. Встановлено принципи обліку та контролю накопичення і використання амортизаційних відрахувань для забезпечення відтворювального процесу, запропоновано новий підхід щодо формування амортизаційної політики підприємств на підставі оптимізації термінів використання основних засобів. Розроблено систему наскрізного пооб'єктного кодування витрат на капітальні ремонти основних засобів, механізм первинного, аналітичного та синтетичного обліку цих витрат. Надано рекомендації щодо удосконалення синтетичного обліку безоплатно отриманих основних засобів, порядку списання сум, виявлених під час переоцінки й індексації основних засобів, обліку їх знецінення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР55)230.565.151-145.711 +
Шифр НБУВ: РА328276

Рубрики:

      
9.

Матеуш В. Л. 
Вдосконалена технологія вирощування ремонтних телиць з використанням регіональних кормових сумішок різних способів приготування: автореф. дис. ... канд. с.-г. наук : 06.02.02 / В. Л. Матеуш ; Львів. нац. ун-т вет. медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького. — Л., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розроблено технологію спрямованого вирощування ремонтних телиць, яка сприяє досягненню відповідних стандартів живої маси даної породи. Вивчено особливості інтенсивного росту ремонтних телиць у разі споживання об'ємистих кормів за умов регіону. З'ясовано, що корови-первістки мають добре розвинений шлунково-кишковий тракт, краще поїдають зелені корми пасовища, силос, сінаж, сіно - корми, багаті органічними та біологічно активними речовинами з високою їх перетравністю. З метою кращого поїдання об'ємистих кормів ремонтними телицями проведено підготовку кормів з використанням сучасних машин та устаткування: силосозбирального комбайна "John Deere" для подрібнення стебел силосних культур до часток в 2 см і кормороздавача "Mono Feeder" з додатковим подрібненням і змішуванням об'ємистих кормів. Уперше встановлено, що на ремонт стада слід вибирати телиць весняних отелів (березень - квітень), які б до шестимісячного віку споживали високоякісне молоко корів, що випасаються на поживних травосумішках, та екструдовані концентрати (горох, пшениця, ріпак), а після цього терміну одержували об'ємисті корми стійлового періоду (нові варіанти комбінованого силосу) для розвитку травного тракту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-455
Шифр НБУВ: РА383328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Артеменко В.В. 
Вдосконалення ефективності контролю при ремонті тягових електричних машин в умовах депо: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Артеменко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Охарактеризовано метод комплексної оцінки факторів, що впливають на скорочення технічного стану тягових електричних машин у разі подовження їх терміну служби. Наведено модель визначення межових значень параметрів енергетичної установки тепловоза, які впливають на стан тягових електричних машин і лімітують їх термін служби. Розроблено комплексну модель вдосконалення системи контролю технічного стану тягових електричних машин, яка базується на принципі самонавчання та запропоновано шляхи її практичної реалізації. Проаналізовано метод вібромоніторингу вузлів тягових електричних машин на принципово новій апаратній основі із використанням ПЕОМ, а також створенням віповідної бази даних за браковочними параметрами. Розроблено методику теплового контролю вузлів тягових електричних машин із застосуванням нових засобів на базі інфрачервоних пірометричних приладів. Висвітлено питання створення теоретичних і практичних передумов щодо організації проведення вихідного контролю, які дозволяють на більш якісному рівні визначати технічний стан тягових електричних машин і забезпечувати їх надійність у разі подовження терміну служби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-083.1/9-7 +
Шифр НБУВ: РА342730

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Білецький В.О. 
Вдосконалення методики і технічних засобів діагностування гальмівних систем автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Білецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Зазначено, що результати діагностування гальмівної системи, одержані з застосуванням різних методик або для різних станів завантаження транспортного засобу, можуть відрізнятися для одного та того ж транспортного засобу. Запропоновано методику діагностування гальмівної системи, яка базується на прогнозуванні показників ефективності гальмування для умов стендових і дорожніх випробувань автомобіля повної маси, виходячи з результатів його випробувань на стенді у спорядженому стані. Для прогнозування параметрів ефективності гальмування, характерних для умов дорожніх випробувань, застосовано математичну модель процесу гальмування двовісного транспортного засобу з гідравлічним приводом гальм. Як вхідні рівняння для цієї моделі застосовано характеристики гальмівної системи, визначені у процесі випробувань автомобіля на стенді. Для цього розроблено методику автоматичного визначення характеристик з урахуванням їх нелінійності, обумовленої конструктивними та експлуатаційними чинниками та програмне забезпечення, яке реалізує цю методику. Розроблено гальмівний стенд та пристрій вимірювання приводного зусилля на педалі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73 + О33-082.051 +
Шифр НБУВ: РА325933

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Матяш В.О. 
Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.О. Матяш ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення ефективності експлуатації магістральних тепловозів шляхом вдосконалення технології їх обслуговування та ремонту з діагностуванням. Виконано розробки типових сполучень додаткових робіт на ділянках технічного обслуговування (ТО-3) та поточного ремонту (ПР-1) магістральних тепловозів із діагностуванням. Проведено моделювання раціональної організації робіт на ділянках ТО і ПР тепловозів та отримано залежності програми обслуговувань і ремонтів від впливу експлуатаційних факторів. Розроблено методику та проведено розрахунки щодо визначення дислокації пунктів комплексного діагностування (ПКД), а також технічні вимоги з метою створення й оснащення ПКД магістральних тепловозів. Визначено основні параметри функціонування ПКД. Наведено приклади практичної реалізації результатів досліджень щодо організації роботи ПКД і оснащення його стаціонарними і пересувними засобами. Запропоновано методику оцінки економічної ефективності з визначенням прогнозованих термінів окупності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-08-6
Шифр НБУВ: РА308480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Сєрікова О. А. 
Вдосконалення методів діагностування та прогнозування технічного стану двигуна внутрішнього згоряння автомобіля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. А. Сєрікова ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано адаптивний метод непрямого оцінювання технічного стану ДВЗ за параметрами, що допускають контроль в процесі функціонування двигуна, з використанням штучних нейронних мереж і систем нечіткого виводу під час обробки інформації. Розроблено автоматизований програмно-апаратний комплекс оцінювання технічного стану та прогнозування залишкового ресурсу ДВЗ. Виготовлено його макетний зразок, а також розроблено та відлагоджено необхідне програмне забезпечення. Наведено структурні схеми програмно-апаратного комплексу для реалізації у вигляді бортового автомобільного пристрою й автономного вимірювального комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082
Шифр НБУВ: РА384819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Крамський О.В. 
Вдосконалення методів розрахунку динаміки пневмоапаратів та пневматичного гальмівного приводу автотранспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Крамський ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Удосконалено метод розрахунку перехідних процесів у пневматичному гальмівному приводі автомобіля. Розроблено метод розрахунку характеристик витрат повітря пневмоапаратів для подальшого використання у процесі проектування приводу. Створено концепцію, узагальнену для класу пневматичних систем гальмівного приводу автотранспортних засобів, що розвиває ідеї формування системного підходу щодо проектування гальмівних систем автомобіля. Запропоновано метод для визначення витратних характеристик пневмоапаратів на базі тривимірного моделювання стаціонарного та нестаціонарного перебігу стисненого повітря. Розроблено математичні моделі типових вузлів з окремих гілок пневматичного гальмівного приводу. Одержано математичні моделі динаміки зміни тиску в апаратах електропневматичного приводу. Наведено рекомендації щодо декомпозиції схем приводів для розрахунку у межах існуючих і нових методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА348217

Рубрики:

      
15.

Полякова В.О. 
Вдосконалення прийомів оцінки племінних і продуктивних якостей універсальних і спеціалізованих порід свиней: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.02.01 / В.О. Полякова ; Херсон. держ. аграр. ун-т. — Херсон, 1998. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена вивченню генотипових особливостей порід свиней різного напряму продуктивності за репродуктивними, відгодівельними і м'ясними якостями. Для розробки прийомів оцінки продуктивності якостей свиней використані інтер'єрні показники сироватки крові та моделювання кривих росту з використанням моделі Річардса. Визначено зв'язок активності ферментів з репродуктивними якостями свиней. Встановлено доцільність відбору ремонтного молодняку свиней за параметрами напруги і рівномірності росту. Виявлено вплив генотипових і паратипових факторів на мінливість інтер'єрних показників. За допомогою кластерного аналізу встановлені відмінності досліджуваних порід за основними господарсько-корисними ознаками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П65-334.3,022

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Дячук М.В. 
Вдосконалення розрахункових методів оцінки параметрів вібронавантаженності несучих систем автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Дячук ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено методи, алгоритми, динамічні моделі автомобіля для елементів системи дорога - шина - несуча система. Створено аналітичну методику прогнозування випадкових напружень у лонжеронах кінцевої жорсткості рами вантажного довгобазного автомобіля з використанням методів спектральної теорії підресорювання транспортних засобів і методів будівельної механіки. Удосконалено методику числового моделювання стохастичних дорожніх збурювань (дорожнього мікропрофілю) на базі швидкого перетворювання Фур'є з необхідним ступенем точності за інтервалами та коінтервалами Найквіста. Підвищено точність розрахунків ланцюгових моделей підвісок автомобільних транспортних засобів шляхом розробки нелінійної математичної моделі шини на підставі її гістерезисної характеристики. Проаналізовано роботу несучої системи на підставі даних статистичного оцінювання показників вібронавантаженості моделей автомобіля КрАЗ-6510. Виконано порівняння результатів розрахунків показників вібраційної навантаженості плоских і просторових моделей. Доведено вплив кінцевої жорсткості рами довгобазного вантажного автомобіля на розрахункові показники плавності ходу в діапазоні, що перевищує інженерну точність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-028.4 +
Шифр НБУВ: РА339463

Рубрики:

      
17.

Мустафа А.С. 
Вдосконалення системи матеріально-технічного постачання процесу технічного обслуговування на основі аналізу надійності парку ПС авіакомпанії: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.С. Мустафа ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи оптимізації процесів матеріально-технічного постачання технічного обслуговування і ремонту (ТоіР) парку повітряних суден (ПС) авіакомпанії. Проаналізовано процеси матеріально-технічного постачання (МТП) авіакомпанії, визначено роль запасів і складів у системі МТП. Розроблено методики планування МТП, а також розрахунку норм витрат і комплектів запасних частин. Створено модель поставок запасних елементів за умов обмеженої суми фінансування на базі максимізації ймовірності безвідмовної роботи у разі експонентного та нормального розподілу часу між відмовами. Запропоновано модель оптимізації забезпечення запчастинами відновлюваних виробів авіаційної техніки на підставі теорії масового обслуговування (ММ1/S). Розроблено методи оптимізації рівнів запасів та формування оптимального розміру замовлення комплектуючих виробів, які мінімузують сукупні витрати на зберігання запасу, його доставку та періодичність. Створено систему керування замовленнями та поставками складних дорогих виробів авіаційної техніки (АТ) на прикладі авіаційних двигунів з використанням методів імітаційного моделювання процесів життєвого циклу на базі марковських процесів, що дозволяє обгрунтувати довгострокові та поточні плани виробництва, ремонту авіаційних двигунів (АД) і поставок їх споживачам відповідно до плану розвитку авіаційних компаній. Розроблено структуру, основні завдання й інформаційне забезпечення системи керування МТП парку ПС авіакомпанії. На підставі даних про відмови та напрацювання парку ПС зроблено прогнозування потреби матеріально-технічних засобів пастпортизованих виробів літаків Іл-76.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.51-59 + О52-082-6 +
Шифр НБУВ: РА358301

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Будяну Р. Г. 
Вдосконалення системи технічного обслуговування військових автомобілів на основі їх діагностування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / Р. Г. Будяну ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено існуючі рівні показників експлуатаційної надійності чинного парку військових автомобілів (ВА), які з причин недостатніх матеріально-технічного забезпечення та розвитку виробничої бази та недосконалості системи технічного обслуговування (ТО), не відповідають нормативам. Обгрунтовано потребу вдосконалення цієї системи через запровадження додаткових діагностувань з раціональними періодичностями у циклах ТО. Вдосконалено методику та розроблено математичну модель для визначення раціональних періодичностей діагностувань. Наведено алгоритм і програму імітаційного моделювання озброєння та військової техніки (ОВТ) між сферами використання автомобілів і ремонто-обслуговчою базою. Вдосконалення системи ТО за рахунок уведення в технологічний процес ТО та ремонту додаткових діагностувань забезпечить підтримання належного рівня готовності існуючого парку ВА на період до переоснащення його перспективними зразками автомобільної техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11-9
Шифр НБУВ: РА377273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Батюшин І.Є. 
Вдосконалення технології і організації заводського ремонту тепловозів з урахуванням зменшення витрат некапітального характеру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / І.Є. Батюшин ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Установлено статистичну залежність динаміки відновлення вузлів і деталей тепловозів. Доопрацьовано метод вибору маршрутів, який визначає основні напрямки формування технологічних процесів відновлення, дефектації та утилізації вузлів і деталей тепловозів за умов заводського ремонту, розроблено модель, яка використовує формалізацію визначення якісних властивостей стосовно їх придатності до використання на підставі стохастичних зв'язків між виявленими дефектами. Науково обгрунтовано маршрутну технологію відновлення на підставі визначення "узагальненої деталі" за альтернативними ознаками. Запропоновано раціональні маршрути відновлення деталей на підставі виявлення сполучених дефектів у вузлах і деталях тепловозів у разі проведення заводського ремонту. Досліджено динаміку виключення тепловозів з інвентарю та визначено характерні пошкодження у вузлах тягових електричних машин, за якими розроблено методику, що дає змогу кількісно оцінити втрати кольорових і чорних металів у вузлах тепловозів, які розробляються на металобрухт. Запропоновано механізм оцінки витрат некапітального характеру, зумовлені вдосконаленням технології та організації заводського ремонту тепловозів і визначено шляхи його впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-083-6 +
Шифр НБУВ: РА324766

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Леоненко О.М. 
Вдосконалення технології ремонту автомобільних двигунів підвищенням якості гільз циліндрів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.М. Леоненко ; Харк. нац. автомобіл.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення технології ремонту автомобільних дизельних двигунів ЯМЗ і КамАЗ шляхом підвищення якості гільз циліндрів. Розглянуто вплив оптимальних технологічних параметрів термомеханічної обробки й механічних властивостей зміцненої робочої поверхні на ресурс та ремонтопридатність гільз циліндрів. Із використанням методів планування проведено експериментальне зміцнення матеріалу за виробничих умов. Надано оцінку ефективності удосконалення технології ремонту автомобільних двигунів шляхом підвищення якості гільз циліндрів, зміцнених термомеханічною обробкою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА339609

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського