Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (178)Книжкові видання та компакт-диски (97)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О35-082$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія: Транспорт   
1.

Сєрікова О. А. 
Вдосконалення методів діагностування та прогнозування технічного стану двигуна внутрішнього згоряння автомобіля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. А. Сєрікова ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано адаптивний метод непрямого оцінювання технічного стану ДВЗ за параметрами, що допускають контроль в процесі функціонування двигуна, з використанням штучних нейронних мереж і систем нечіткого виводу під час обробки інформації. Розроблено автоматизований програмно-апаратний комплекс оцінювання технічного стану та прогнозування залишкового ресурсу ДВЗ. Виготовлено його макетний зразок, а також розроблено та відлагоджено необхідне програмне забезпечення. Наведено структурні схеми програмно-апаратного комплексу для реалізації у вигляді бортового автомобільного пристрою й автономного вимірювального комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082
Шифр НБУВ: РА384819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Громико А.В. 
Захист атмосфери від забруднення двигунами внутрішнього згоряння при застосуванні озоно-каталітичних процесів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.01 / А.В. Громико ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2010. — 22 с. — укp.

Вирішено проблему зниження забруднення атмосфери (ЗЗА) відпрацьованими газами (ВГ) двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) і результати дослідження впливу озоно-каталітичних процесів (ОКП), що проходять в робочій порожнині двигуна, на повноту згоряння (ПЗ) рідких палив. Обгрунтовано інтенсифікуючий вплив ОКП на ПЗ палива. Визначено залежність ЗЗА токсичними сполуками, що містяться у ВГ ДВЗ від дози озону в паливі. Доведено, що під час роботи двигуна на різних режимах (холостий хід, навантаження) та за різних умов подачі озону в паливо, ОКП, що проходять в робочій порожнині двигуна, позитивно впливають на повноту згоряння бензинів, знижуючи вміст у ВГ оксиду вуглецю (ІІ) та вуглеводнів. Встановлено, що за умови подачі озону в об'єм паливо-повітряної суміші вміст оксидів азоту (ОА) у ВГ зростає залежно від режимів роботи двигуна; за введення озону в бензин перед його подачею на утворення паливо-повітряної суміші, вміст ОА у ВГ знижується. Визначено оптимальну дозу озону в бензині: 0,2 - 0,4 г/кг. Розраховано термодинамічні показники роботи ДВЗ на озонованому паливі (ОП). Запропоновано технологічні схеми автономних установок живлення карбюраторного та дизельного двигунів ОП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-011.2 + О35-082н631
Шифр НБУВ: РА372739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Овчаров О.В. 
Зниження викидів канцерогенних речовин з відпрацьованими газами автомобільних бензинових двигунів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.В. Овчаров ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 15 с. — укp.

Запропоновано методику оцінки сумарної канцерогенності відпрацьованих газів (ВГ) двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) за результатами їх екодосліджень спільно з автомобілем на стенді з біговими барабанами за Європейським їздовим циклом. Удосконалено та використано повнопоточні комбіновані системи уловлювання бенз(а)пірену (БП) з ВГ ДВЗ, а також наведено методику їх кількісного визначення. Проведено комплексні дослідження восьми різних модифікацій бензинових ДВЗ типу ЗМЗ. Визначено кореляційні залежності, що зв'язують сумарну канцерогенність ВГ ДВЗ із масовим рівнем викиду БП за їздовий цикл. Показано високу ефективність зниження канцерогенності ДВЗ під час використання газоподібних палив, форкамерно-факельного запалювання горючої суміші та термокаталітичних систем нейтралізації ВГ. Запропоновано раціональні шляхи зниження канцерогенності ВГ автомобільних бензинових двигунів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082
Шифр НБУВ: РА310330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Степанчук О.В. 
Методи створення і ведення транспортно-екологічного моніторингу в крупних і найкрупніших містах (на прикладі м.Києва): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / О.В. Степанчук ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Запропоновано методи проведення транспортного моніторингу на основі вибіркових обстежень величин інтенсивності дорожнього руху за допомогою аерокосмічної зйомки й експрес-методів визначення основних показників руху автотранспорту. Встановлено зв'язок транспортного та екологічного моніторингу. Наведено шляхи нового вирішення задачі моніторингу стану транспортної системи міста за величинами вхідних потоків автотранспортних засобів у окремі транспортні підрайони. Створено методику визначення та коригування оцінки екологічного стану в підрайоні за допомогою моделювання та обчислення показників за умови відсутності або недостатньої інформації про них.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-08-641 + О35-082 н631 +
Шифр НБУВ: РА331709

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Бажинов О.В. 
Наукові основи оцінки ресурсу силових агрегатів транспортних машин з урахуванням умов експлуатації: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / О.В. Бажинов ; Харк. нац. автомоб.- дор. ун-т. — Х., 2001. — 32 с. — укp.

Наведено комплекс методів, які забезпечують ефективне використання ресурсу транспортних машин. Запропоновано теоретичні моделі оцінки та прогнозування ресурсу силових агрегатів транспортних машин, за енергетичними витратами виконання транспортної роботи, індивідуальними особливостями та технічним станом конкретного експлуатованого автомобіля. Впроваджено розроблену методологію у вигляді методичних рекомендацій та програмного забезпечення оцінки та прогнозування ресурсу, забезпечення запасними частинами, періодичності зміни масла в силових агрегатах транспортних машин на автотранспортних підприємствах (АТП) з різною організацією та правовою структурою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082 с
Шифр НБУВ: РА315245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Матейчик В.П. 
Наукові основи підвищення екологічної безпеки дорожніх транспортних засобів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.02 / В.П. Матейчик ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 36 с.: рис. — укp.

Розроблено загальну методологію оцінки екологічної безпеки дорожніх транспортних засобів (ДТЗ) за критеріями ефективності паливовикористання та рівня забруднення середовища з врахуванням призначення та умов експлуатації. Створено модель фунціонування системи "дорожній транспортний засіб", що визначає вплив конструктивних та експлуатаційних факторів на екологічну безпеку ДТЗ. Запропоновано методики та математичні моделі для визначення показників ефективності паливовикористання та рівня забруднення середовища ДТЗ з удосконаленими схемами енергоустановки (ЕУ) в окремих режимах, їздових циклах та на експлуатаційних маршрутах. Розроблено комплекс окремих, групових та інтегральних критеріїв оцінки та вибору способу підвищення екологічної безпеки ДТЗ з врахуванням їх призначення та умов експлуатації. Встановлено ефективність способів підвищення екологічної безпеки ДТЗ, одержаних методом удосконалення систем живлення та регулювання бензинових двигунів та дизелів, переобладнанням рідкопаливних двигунів для роботи на природному газі, заміною бензинових двигунів дизелями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082 н631
Шифр НБУВ: РА331086

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Качмар Р.Я. 
Оптимізація періодичності контрольно-регулювальних робіт систем живлення і запалювання бензинових автомобільних двигунів за показником токсичності відпрацьованих газів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Р.Я. Качмар ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Встановлено вплив нерівномірності фракційного та групового складу палива, способів регулювання систем живлення та запалювання (СЖЗ) та зношення елементів циліндропоршневої групи на збільшення токсичності відпрацьованих газів. Розроблено нормативну базу та методику визначення впливу даних чинників на токсичність відпрацьованих газів за вмістом оксиду вуглецю. На підставі результатів експлуатаційних випробувань карбюраторних двигунів виявлено вплив способу регулювання СЖЗ та зношеності циліндрів на токсичність відпрацьованих газів двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Визначено оптимальну періодичність контрольно-регулювальних робіт щодо СЖЗ за пробігом автомобільних транспортних засобів з використанням критерію мінімального ризику, що становить 1,25 тис. км (за дорожніми дослідженнями - 2,5 тис. км.). Розроблено методику розрахунку масових викидів токсичних речовин з відпрацьованими газами автомобільних ДВЗ з використанням системи контрольно-регулювальних робіт за різними критеріями. Доведено доцільність застосування знайдених оптимальних періодичностей виконання робіт щодо систем живлення і запалювання, що сприяє частковому розв'язанню проблеми зниження забруднення атмосферного повітря пересувними джерелами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082 н631 +
Шифр НБУВ: РА339486

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Молодан А. О. 
Оцінка технічного стану циліндро-поршневої групи двигуна з урахуванням розділення потоків газів, що проходять в картер: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. О. Молодан ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 22 с.: рис. — укp.

У ході дослідження одержали подальший розвиток методи діагностування технічного стану відремонтованих двигунів шляхом оцінювання кількості картерних газів. Вперше встановлено співвідношення між швидкістю витікання та кількістю газів, які проходять через головку циліндра і циліндро-поршневу групу (ЦПГ) в картер двигуна, що дозволило розробити метод їх вимірювання. Розроблено метод оцінювання технічного стану ЦПГ з урахуванням розділення потоків газів, що проходять в картер, який підвищує точність результатів. Визначено граничні та припустимі діагностичні параметри газів, що проходять в картер двигуна крізь площі зазорів в ЦПГ і клапанному механізмі відремонтованих двигунів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082.1/9
Шифр НБУВ: РА380623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Хімченко А.В. 
Покращення паливної економічності і зниження токсичності двотактних бензинових двигунів в часткових режимах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / А.В. Хімченко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено комплекс математичних моделей робочих процесів двотактного бензинового двигуна зі змінним ступенем стискання в часткових режимах. Запропоновано методику визначення параметрів продувочного компресора (ПК) - нижньої частини циліндропоршневої групи та кривошипної камери. Створено метод розрахунку дозарядки ПК свіжим зарядом у процесі наповнення, в основу якого покладено диференціальні рівняння енергетичного та масового балансу. Розроблено методику розрахунку робочого циклу у циліндрі двигуна з використанням методу професора І.І.Вібе. Запропоновано замкнуту модель розрахунку двигуна, що дозволяє комплексно виявити вплив змінного ступеня стискання на конструктивні параметри та показники двигуна. Проведено розрахунково-експериментальні дослідження впливу змінного ступеня стискання на показники роботи двигуна у часткових режимах. Одержано значну паливну економічність двигуна, а також зниження токсичності у випадках наявності монооксиду вуглецю СО та емісії вуглеводнів СН за умови регулювання ступеня стискання у часткових режимах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 + О35-082 н631
Шифр НБУВ: РА330639

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Кукурудзяк Ю.Ю. 
Розробка та реалізація методу автоматизованого діагностування системи запалювання автомобільного двигуна на основі порівняння спектрів сигналів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Ю.Ю. Кукурудзяк ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 22 с.: рис. — укp.

Базуючись на результатах теоретичних і експериментальних досліджень, розроблено новий науковий підхід до визначення несправностей системи запалювання, який базується на встановленні взаємозв'язку між несправностями системи та спектральними характеристиками сигналу напруги первинного кола. Запропоновано математичну модель, параметри якої характеризують окремі діапазони частот спектральної щільності потужності сигналу напруги. Параметрами цієї математичної моделі є матриці коефіцієнтів поліномів, які у числовій формі визначають технічний стан системи запалювання. Розкрито суть автоматизованого діагностування, яка полягає у визначенні кореляційної залежності між параметрами сигналу напруги системи, яка досліджується, з параметрами, які містяться в інформаційній базі даних і характеризують типові несправності систем запалювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА337467

Рубрики:

      
11.

Колесник С.І. 
Статистична оцінка забруднення атмосферного повітря автомобільним транспортом: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.01 / С.І. Колесник ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено методологічні та практичні засади статистичного визначення обсягів забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами, які надходять з відпрацьованими газами двигунів автомобільного транспорту. Встановлено роль статистики забруднення атмосферного повітря автомобільним транспортом у вирішенні екологічних проблем в Україні, визначено історичні етапи розвитку, предмет та методологічні засади побудови системи статистичних показників. Запропоновано для практичного використання методику визначення обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від автотранспорту на базі чинної системи статистичних показників його роботи з використанням результатів вибіркового обстеження роботи автомобілів, які перебувають у приватній власності населення. Наведено методологію формування статистичних показників забруднення атмосферного повітря відпрацьованими газами автомобільного транспорту до міжнародних стандартів. На підставі практичного використання розроблених методик удосконалено інформаційну базу забруднення атмосферного повітря, що дає змогу проводити повний об'єктивний статистичний аналіз забруднення повітряного середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)373.30-28 + У9(4УКР)373.30-28 в611.3 + О35-082 н6 +
Шифр НБУВ: РА330096

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
12.

Писанець О. О. 
Удосконалення динамічної діагностики структурно-неоднорідних деталей ДТЗ: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. О. Писанець ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено експериментальну методику ударного втискування індентора для визначення комплексу механічних характеристик технологічно неоднорідних деталей. На її основі розроблено програмне забезпечення для уточненого розрахунку динамічної контактної напруги під час роботи технологічно неоднорідних деталей циліндропоршневої групи двигунів внутрішнього згорання. Розроблено чисельно-експериментальну методику акустичного діагностування якості приповерхневих шарів неоднорідних деталей машин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082.1/9
Шифр НБУВ: РА377351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Бажинов А. В. 
Удосконалення методів прогнозування потреби в запасних частинах до силових агрегатів вантажних автомобілів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. В. Бажинов ; Харк. нац. автомоб.- дор. ун-т. — Х., 2011. — 19 с.: табл., рис. — укp.

Вперше на базі енергетичного підходу виявлено взаємозв'язок між потребою в запасних частинах за групами ABC, витратою палива та технічним станом автомобілів, що дозволило розробити нові методики прогнозування потреби в запасних частинах. Облік енергетичних параметрів дозволив вдосконалити методику планування поставок запасних частин за групами ABC для двигунів внутрішнього згоряння та трансмісії, а також вибір раціонального використання автомобілів для заданих зовнішніх умов, за яких зменшиться попит на запасні частини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082-3
Шифр НБУВ: РА384895 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського