Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Реферативна база даних (437)Книжкові видання та компакт-диски (360)Журнали та продовжувані видання (127)
Пошуковий запит: (<.>U=О112$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Приходько Т.О. 
Автоматизація прийняття рішень при проектуванні стратегії експлуатації автодорожних мостів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.12 / Т.О. Приходько ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 16 с.: рис. — укp.

Розроблено комплекс моделей і алгоритмів автоматизованої оцінки технічного стану та прогнозу залишкового ресурсу мостів та їх елементів за умов неповної інформації, які складають ядро експертної системи підтримки прийняття проектних рішень стосовно стратегії експлуатації мостів. Наведено математичну модель бази знань - системи автоматизованого прийняття рішень стратегії експлуатації мостів. Здійснено модифікацію нормативної оцінки технічного стану споруди. Розроблено правила евристичного пошуку допустимих проектних рішень за нечіткої постановки. Запропоновано метод багатокритеріального вибору раціональних проектних рішень у нечіткому середовищі, який базується на методі максиміна Вальда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-082 +
Шифр НБУВ: РА348413

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Корецький А.С. 
Багаторічний прогноз загальних руслових деформацій на мостових переходах: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / А.С. Корецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Розроблено аналітичну модель прогнозу загального розмиву за багаторічний період у функції часу експлуатації мостового переходу на автомобільній дорозі. Запропоновано нове розв'язання системи рівнянь загального розмиву за початкових умов, які відповідають поздовжньому профілю дна за різних конфігурацій. Як початкові умови для другого та наступного паводків використано аналітичний розв'язок, який описує поздовжній профіль розмитого дна, залишений попереднім паводком.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-022.82 +
Шифр НБУВ: РА360867

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Громова О.В. 
Бетони з підвищеними адгезійними властивостями для ремонту штучних транспортних споруд: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / О.В. Громова ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2003. — 25 с.: рис. — укp.

Розроблено та досліджено бетони на активованій в'яжучій речовині з підвищеними адгезійними властивостями для ремонту та захисту бетонів транспортних споруд у підводній зоні. Проаналізовано процеси та причини порушення цілісності бетону масиву та відновлених елементів, зроблено вибір матеріалів і можливих способів ремонту споруд у підводній зоні. Встановлено, що основним критерієм довговічності відновлених елементів є якість зчеплення нового бетону зі старою бетонною кладкою та сумісність ремонтного бетону з бетоном старої кладки. Проаналізовано фізико-хімічну природу формування контактної зони, чинників, які впливають на величину зчеплення. Встановлено вплив параметрів високоінтенсивної гідравлічної активації цементної системи на технічні показники бетонної суміші, фізичні та механічні властивості бетону та контактної зони. Досліджено фізико-механічні, деформативні та експлуатаційні властивості бетону старої кладки, бетону на активованій в'яжучій речовині та контактної зони. Розроблено засади технології підводних бетонів для ремонту транспортних споруд. Економічно обгрунтовано застосування розроблених бетонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112-083-3 + Н331.006 +
Шифр НБУВ: РА323576

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
4.

Руденко Д.В. 
Важкі бетони для відновлення несучої здатності транспортних споруд: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Д.В. Руденко ; Донбас. нац. акад. буд-ва і архіт. — Макіївка, 2007. — 22 с. — укp.

За умов фізико-хімічної активації цементної системи спрямованим розвитком процесу створюються необхідні умови для утворення матриці - носія майбутніх властивостей необоротної кристалізаційної структури матеріалу. В особливо ранній період гідратації передається енергія для подолання енергетичного бар'єра з утворенням більшої кількості коагуляційних контактів. Стабілізація міцності бетону на активованій в'яжучій речовині у часі доводить перевагу конструктивних процесів у порівнянні з деструктивними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н331.506 + О112.2-083-3 +
Шифр НБУВ: РА353402

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Редченко В.П. 
Випробування прогонових будов автодорожніх балкових мостів рухомим навантаженням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / В.П. Редченко ; Відкрите акціонер. т-во Укр. наук.-дослід. та проект. ін-т стал. конструкцій ім. В.М.Шимановського. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено методи визначення технічного стану автодорожніх мостів, проаналізовано реакції прогонових будов на рухоме навантаження та розроблено методику визначення натурних параметрів балкових прогонових будов за результатами їх випробувань рухомим навантаженням. Проаналізовано розв'язок задачі про динамічні реакції прогонової будови на рухоме навантаження та узагальнено дані, одержані внаслідок проведення натурних випробувань 23-х прогонових будов балкових автодорожніх мостів різної конструкції, виконаних за традиційними методиками. Запропоновано нові моделі визначення певних параметрів прогонових будов, зокрема: характеру просторової роботи (побудови ліній та поверхонь впливу), статичної жорсткості, спектру затухаючих коливань та погонної маси. Відзначено, що практична реалізація цих моделей має базуватися на розроблених і перевірених експериментальних алгоритмах аналізу віброграм динамічних реакцій конструкції на дію рухомого навантаження. З метою одержання віброграм відповідно розробленій методиці створено апаратно-програмний комплекс та перетворювачі деформацій, що дозволило перевірити методику на практиці та показати її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.242.33-07 +
Шифр НБУВ: РА335950

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Линник Г. О. 
Відновлення експлуатаційного ресурсу та підвищення несучої здатності прогонових будов залізничних мостів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Г. О. Линник ; ДВНЗ "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.". — Д., 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Надано оцінку загального технічного стану металевих залізничних мостів України. Проаналізовано причини виникнення пошкоджень металевих мостів утомленого характеру. Досліджено напружено-деформований стан елементів металевих прогінних будов залежно від типу мостового полотна, що застосовується, вплив типу мостового полотна на вантажопідйомність, довговічність та подовження експлуатаційного ресурсу металевих прогінних будов залізничних мостів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32-083
Шифр НБУВ: РА380163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Краснюк А.В. 
Властивості і технологія полімерних карбамідних розчинів для ремонту транспортних споруд в зоні змінного рівня води: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / А.В. Краснюк ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2002. — 23 с. — укp.

Досліджено карбамідні полімеррозчини для відновлення та захисту бетону транспортних споруд у зоні змінного рівня води. Проаналізовано процеси порушення цілісності бетону і матеріалів для його відновлення. Розкрито закономірності структуроутворення полімеррозчинів. Оптимізовано реологічні та міцнісні властивості карбамідних полімеррозчинів. Встановлено фізичні, експлуатаційні та деформівні властивості карбамідних полімеррозчинів, необхідні для ремонту транспортних споруд у зоні змінного рівня води. Висвітлено зміни міцнісних і адгезійних характеристик полімеррозчинів за різних умов експлуатації, а також їх хімічну та біологічну стійкість. Рекомендовано рецептури полімеррозчинів на основі смоли КФ-МТ-15 з метою відновлення бетону в зоні змінного рівня води. Розроблено основні положення технології проведення ремонтно-відбудовних робіт способом торкретування. Наведено техніко-економічне обгрунтування застосування полімеррозчинів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.252-083-3 + Н776.33-083-3
Шифр НБУВ: РА318026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Бєлятинський А.О. 
Гідрологічні розвідування мостових переходів з застосуванням методів дистанційного зондування Землі: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.11 / А.О. Бєлятинський ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 34 с. — укp.

Базуючись на результатах теоретичних і експериментальних досліджень розроблено та реалізовано методологію застосування космічної інформації та аерометодів у разі проведення гідрологічних розвідувань мостових переходів, що проектуються, та мостових переходів, які підлягають реконструкції. Науково обгрунтовано та розроблено нові методи, зокрема: прогнозування й установлення меж підтоплення мостових переходів, що проектуються, та мостових переходів, які підлягають реконструкції. Розроблено методи: прогнозування та установлення меж підтоплення мостових переходів за даними космічних знімань; установлення величини втрати води у районі мостового переходу, що проектується, та елементів водного потоку; установлення згідно з стереомоделлю мостового переходу величини підпору вооди, висоти вибігання хвилі, визначення умовних рівнів води та побудови профілів живого перерізу; визначення на існуючих мостових переходах величини загального та місцевого розмивів і величини руслових природних деформацій. Створено нові технологічні схеми обробки матеріалів аерокосмічної зйомки під час гідрологічних розвідувань мостових переходів, які передбачають шляхом використання космічного зондування та геоінформаційних технологій, просторове моделювання гідрологічних ситуацій. На підставі теоретичних досліджень з'ясовано основні етапи моделювання повеневих ситуацій. На підтаві аналізу космічної інформації розроблено методику просторового аналізу наслідків катастрофічних гідрологічних ситуацій засобами ГІС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-02 +
Шифр НБУВ: РА337316

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Марочка В.В. 
Демпфірування вертикальних коливань балкових пішохідних мостів елементами з гідравлічним опором: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / В.В. Марочка ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2006. — 18 с. — укp.

Визначено ефективність конструкційних демпферів. Розроблено методики розрахунку прогонної будови з демпферами та розроблено рекомендації щодо проектування й експлуатації даних пристроїв. Проаналізовано основні методи зменшення надмірних вертикальних коливань, встановлено переваги конструкційного методу гасіння коливань взагалі та конструкційних демпферів з гідравлічним опором зокрема. Досліжено особливості просторового функціонування прогонної будови з демпферами. Розглянуто вплив конструкційних демпферів на вертикальні, горизонтальні та крутильні коливання прогінних будов. Описано деякі аварійні режими роботи демпфера. Побудовано та розв'язано три математичні моделі, що дозволяють дослідити роботу балкових прогінних будов з конструкційними демпферами. Наведено якісну характеристику особливостей роботи даної динамічної системи. На підставі даних моделей розроблено методику динамічного розрахунку балкових прогінних будов з демпферами. З метою практичного дослідження сумісної роботи прогінної будови та демпферів розроблено модель балкової прогінної будови з конструкційними демпферами, яка пітвердила адекватність розробленої раніше методики динамічного розрахунку балкової прогінної будови з демпферами. На підставі проведених досліжень одержано методику, що дозволила ефективно підібрати параметри демпфера та зменшити вимушені вертикальні коливання балкових пішохідних прогінних будов, що сприяє збільшенню комфортності пішоходів, зменшує чутливість прогінних будов до будь-якого динамічного навантаження та продовжує термін їх експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.235-02 +
Шифр НБУВ: РА344613

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Мірошник І. О. 
Діяльність Аманда Струве (1835 - 1898) в контексті розвитку залізничного транспорту і комунального господарства: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / І. О. Мірошник ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Досліджено життя та діяльність видатного вітчизняного інженера-залізничника, підприємця, мостобудівника та спеціаліста з комунального господарства А. Є. Струве. Проведено періодизацію творчого шляху вченого, виявлено основні етапи його становлення, досліджено наукові праці та проаналізовано багатогранну організаційну діяльність. Зроблено висновок про вагомий внесок вченого-інженера в розвиток залізничного мостобудування та комунального господарства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232 д(4УКР) Струве, А. С. + О2 г/д (4УКР) Струве, А. С.
Шифр НБУВ: РА385776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Демченко 
Діяльність М.А.Белелюбського (1845-1922) в контексті розвитку транспортної науки і техніки (кінець ХІХ ст. - початок ХХ ст.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / Тетяна Федорівна Демченко ; Державний економіко-технологічний ун-т транспорту. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232д(4УКР) Белелюбський, М.А. + О2д(4УКР) Белелюбський, М.А.
Шифр НБУВ: РА365024

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Бугаєвський С.О. 
Дрібнозернисті цементні бетони з домішкою полімера для ремонту мостових залізобетонних конструкцій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.03 / С.О. Бугаєвський ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної проблеми створення технологічних, екологічно безпечних складів на основі доступних місцевих компонентів для ремонту залізобетонних і, зокрема, мостових конструкцій. Створення складів базується на використанні портландцементу, поширених низькомодульних пісків і комплексної домішки, компоненти якої дозволяють різноманітними засобами проводити відновлення захисного шару бетону й арматури залізобетонних конструкцій без припинення руху транспорту. Встановлено механізми дії окремих компонентів і комплексної домішки в цілому на підвищення адгезії до поверхні, що ремонтується. Доведено позитивний вплив комплексної домішки на фізико-механічні та експлуатаційні властивості дрібнозернистих бетонів у відновлених захисних шарах мостових залізобетонних конструкцій. Досягнуто ідентичність деформативних властивостей відновленого захисного шару із дрібнозернистого бетону з комплексною домішкою з бетоном і сталевою арматурою мостових залізобетонних конструкцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-083-3 + Н626.102.134

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Соломка В.І. 
Експлуатаційна надійність балочних залізобетонних прогонових споруд залізничних мостів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / В.І. Соломка ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2003. — 22 с. — укp.

З використанням методів математичної статистики розв'язано задачу кількісного обгрунтування класифікації деяких груп чинників, які впливають на появу дефектів балочних залізобетонних прогонових споруд залізничних мостів, одержано математичний опис процесу накопичення дефектів за довготривалий період. Визначено функціональні залежності частоти появи дефектів з метою групування за строком служби та типами прогонових споруд від дії основних чинників. Розроблено методику визначення ймовірності появи дефектів балочних залізобетонних прогонових споруд залізничних мостів за різних строків проведення ремонтних робіт. Запропоновано заходи щодо вдосконалення системи нагляду та поточного утримання мостів на основі запропонованої структури бази даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.42-02 +
Шифр НБУВ: РА323277

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Кваша В.Г. 
Ефективні системи розширення і підсилення залізобетонних балкових прольотних будов автодорожніх мостів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.23.01 / В.Г. Кваша ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2002. — 35 с.: рис. — укp.

Теоретично та експериментально обгрунтовано ефективні способи розширення та одночасного підсилення існуючих залізобетонних балкових прогінних будов новими конструкціями монолітної, збірно-монолітної та збірної залізобетонної накладної плити з довжиною консолей до 4 - 4,5 м. Розроблено методики просторового розрахунку існуючих і розширених приставними елементами та залізобетонною накладною плитою зазначених будов у пружній та фізично-нелінійній стадії їх роботи, а також нові пропозиції з розрахунку несучих елементів і вузлів з'єднань існуючих і розширених залізобетонних прогінних будов за першою та другою групами граничних станів на статичні та багаторазові навантаження. Випробування великорозмірних залізобетонних моделей існуючих і розширених приставними елементами та накладною плитою даних будов, а також збірної натурної прогінних будови з балок за ТП вип. 56 довжиною 14,06 м до та після розширення ребристою збірно-монолітною накладною плитою підтвердили задовільну збіжність розрахованих та експериментальних згинальних моментів і прогинів у балках прогінних будов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.423.3-09
Шифр НБУВ: РА319713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Подтележнікова І.В. 
Захисні покриття для залізобетонних і сталевих конструкцій мостів та інших споруд, що експлуатуються в умовах обводнення і струмів витоку: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / І.В. Подтележнікова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему створення нових антикорозійних покриттів для захисту від корозії конструкцій мостів, тунелів і водопропускних труб, експлуатованих за умов сумісної дії струмів витоку й обводнення, з мінімальними грошовими витратами. Розроблені захисні покриття мають оптимальний склад, що забезпечує їх максимально високі захисні властивості та довговічність. На базі основних положень колоїдної хімії та фізико-хімічної механіки дисперсних систем, уявлень про електрогетерогенні взаємодії у системі покриття - метал розвинуто уявлення про реологічні властивості та структуроутворення розроблених покриттів. Розвинуто положення щодо залежності адгезії затверділого захисного покриття від крайового кута змочування у разі його нанесення на поверхню, про механізм електрокорозійних процесів, що відбуваються під захисним покриттям, геометричні й електроповерхневі властивості епоксидної, кам'яновугільної, інденкумаронової смол і пігментів, механізм взаємодії між ними, міцність і адгезію розроблених захисних покриттів, структуру та структурні характеристики захисних покриттів на мікро-, субмікрорівнях та їх оптимальних (за водонепроникністю і адгезією) величин. Проведено експериментальні дослідження взаємодії розроблених захисних покриттів з поверхнею, що захищається, за допомогою комплексу фізико-механічних, фізичних і фізико-хімічних методів. За результатами дослідження підтверджено коректність розвинутих теоретичних уявлень і ефективність розроблених захисних покриттів. За умов експлуатації апробовано розроблені захисні покриття та показано високу електрохемостійкість і довговічність комбінованих захисних покритів типу ЗС-ЗМ+ЗС-1М.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.02-082-04 +
Шифр НБУВ: РА360667

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Коротич А.В. 
Корозійна стійкість і довговічність будівельних конструкцій транспортних споруд: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / А.В. Коротич ; Відкрите АТ Укр. н.-д. та проект. ін-т стал. конструкцій ім. В.М.Шимановського. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено роботу залізобетонних конструкцій транспортних споруд з корозійними пошкодженнями та способи підвищення їх довговічності. Проаналізовано умови роботи та транспортно-експлуатаційний стан мостових споруд в Україні. Систематизовано математичні моделі корозійного руйнування прогонових будов і опор залізобетонних мостів. На підставі експериментальних досліджень оцінено вплив інгібіторів корозії на підвищення довговічності мостових конструкцій. Розроблено практичні заходи щодо забезпечення корозійної стійкості та довговічності залізобетонних конструкцій мостів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-082.04 +
Шифр НБУВ: РА339698

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Климпуш М. Д. 
Міцність, витривалість та деформативність залізобетонних згинаних елементів, підсилених наклеєними композитними стрічками: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / М. Д. Климпуш ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методику розрахунку підсилених залізобетонних балок за І і II групами граничних станів. Експериментально досліджено напружено-деформований стан, міцність і витривалість за статичних і багаторазових навантажень непідсилених і підсилених наклеєними вутлепластиками моделей балок таврового перерізу, прогоном 180 см, з багаторядним армуванням аналогічним мостовим балкам за ТП Вип. Натурні випробування прогінної будови до та після підсилення балок підтверджують ефективність застосованої системи підсилення для сприйняття підсиленою прогінною будовою нормованих тимчасових навантажень A15 і НК-100.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-09-02
Шифр НБУВ: РА374772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Балабух Я. А. 
Міцність, деформації та експлуатаційні якості сталезалізобетонних мостів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Я. А. Балабух ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано для будівництва сталезалізобетонних мостів використовувати металеві балки тривалого зберігання. Розроблено методику оцінювання надійності конструкцій тривалого зберігання. Надано оцінку надійності дослідних балок тривалого зберігання та визнано їх придатними для використання. Вивчено мікро- та макроструктуру сталей, встановлено їх хімічний склад і визначено механічні властивості. Запропоновано уточнену розрахункову схему плоскої плити прогінної будови сталезалізобетонного моста, яку обгрунтовано експериментальними даними. Наведено методику розрахунку часу щодо руйнування, який залежить від інтенсивності зношення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-02
Шифр НБУВ: РА373101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Кожушко В.П. 
Моделювання споруд на автомобільних дорогах для оцінки їх напружено-деформованого стану: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.23.01 / В.П. Кожушко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 30 с. — укp.

Розроблено розрахункові моделі конструкцій, що контактують та не контактують з грунтом з урахуванням особливостей деформування матеріалу, повзучості, реологічних процесів, що відбуваються у грунті, здійснено експериментальну перевірку теоретичних положень. Розроблено комбіновані моделі грунту у вигляді вінклерівського шару на лінійно-деформівній півплощині й на лінійно-деформівній чвертьплощині. Проаналізовано роботу різних тунельних обробок прямокутного обрису з урахуванням їх взаємодії з грунтом. Запропоновано метод розрахунку довгих смуг і балок (півнескінченних, нескінченних, шарнірно-з'єднаних і ступінчатих) на грунтовій основі. Розроблено метод розрахунку жорстких і гнучких підпірних стінок. Показано можливість використання методу розрахунку смуг на пружній вінклерівській основі для розрахунку огорожі на мостах і дорогах, прогінних будов і плит перекриттів. Запропоновано метод розрахунку фундаментів на просадочних і набухаючих грунтах, зокрема з урахуванням реологічних процесів. Проаналізовано роботу балкових, плитних, плитно-ребристих і ребристих прогінних будов мостів за різних дефектів будівництва або експлуатації. Розроблено метод розрахунку тонких пластин без ребер або підкріплених ребрами за різних граничних умов. Створено метод розрахунку смуг з урахуванням нелінійності роботи залізобетону та прогінних будов з урахуванням повзучості. Показано можливість використання усереднених схем для розрахунку нерегулярних прогінних будов. Запропоновано методику розрахунку дерев'яних прогінних будов і ортотропного настилу металевих прогінних будов. Складено програми розрахунку прогінних будов і фундаментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.03-022.8 + Н581.131 + Н5-028 +
Шифр НБУВ: РА348859

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Стрелко О.Г. 
Науковий доробок академіка Г.П. Передерія (1871 - 1953) в галузі залізничного мостобудування та будівельної механіки: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / О.Г. Стрелко ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Висвітлено основні аспекти розвитку науки та техніки залізничного транспорту в Російській імперії й Україні. Розкрито внесок Г.П. Передерія у розвиток науки щодо колії та колійного господартва, розробку ним теорії збірних залізобетонних мостів, його основоположні ідеї в будівництві монументальних мостів в Санкт-Петербурзі, на Амурі, в процесах зварювання мостів і будівельної механіки, охарактеризовано науково-історичний напрямок діяльності вченого.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2 г/д(4УКР) Передерій Г. П. + Н112 г/д(4УКР) Передерій Г. П.
Шифр НБУВ: РА372059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського