Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (49)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (187)Реферативна база даних (8884)Книжкові видання та компакт-диски (4837)Журнали та продовжувані видання (58)
Пошуковий запит: (<.>K=ПІДГОТОВКА$<.>+<.>K=ВЧИТЕЛІВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1299
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Вакуленко В.М. 
Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.М. Вакуленко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку акмеологічних ідей в українській, білоруській та російській педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутніть та особливості впровадження акмеологічного підходу в процес професійної підготовки педагога. Зроблено порівняльний аналіз програм розвитку педагогічної освіти, виявлено спільні та відмінні риси в системах підготовки педагогів й освітніх стандартах України, Росії, Білорусі у структурному та змістовому аспектах. Проведено порівняльне дослідження структурних і функціональних компонентів професійної готовності майбутніх педагогів до продуктивної діяльності. Розроблено концепцію реалізації акмеологічного підходу у вищій педагогічній освіті (АПВПО), на базі якої шляхом теоретичного моделювання розроблено концептуальну модель продуктивної педагогічної діяльності. З урахуванням виявлених порівняльних характеристик обгрунтовано шляхи впровадження акмеологічного підходу в теорію та практику вищої педагогічної освіти України з метою удосконалення та підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4БІЛ) + Ч489.514(4РОС) + Ч311.69 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358512

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Грицай Н.Б. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Грицай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи з біології шляхом застосування ефективних форм і видів позакласної роботи з даного предмета, а також вдосконалення методичної підготовки вчителів до їх проведення. Визначено рівні сформованості пізнавальних дій і рівні розвитку пізнавальної активності учнів у позакласній роботі з біології. Науково обгрунтовано й експериментально доведено ефективність проведення тижнів і декад біології, екскурсій у природу, гурткових занять та індивідуальної роботи в експериментальній "Школі юного біолога" з використанням особистісно орієнтованого підходу до активізації пізнавальної діяльності школярів, впровадження курсу "Методика позакласної роботи з біології" для вдосконалення підготовки студентів-біологів до організації зазначеної діяльності. Основні результати дослідження впроваджено до навчального процесу загальноосвітніх шкіл. Розроблено методичні рекомендації для студентів і вчителів з метою організації позакласної роботи з даної дисципліни, спрямованої на активізацію пізнавальної діяльності учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21-215 +
Шифр НБУВ: РА356141

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Буренко В.М. 
Андрагогічний підхід до професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Буренко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с.: табл. — укp.

Проаналізовано стан проблеми професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти в її історичному розвитку. Розкрито суть понять "післядипломна освіта", "освіта дорослих", "неперервна професійна освіта", "перепідготовка", "андрагогічний підхід". Установлено особливості організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, проаналізовано процес формування мотиваційної готовності вчителя гуманітраного профілю до професійної перепідготовки. Обгрунтовано методику вдосконалення навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, визначено пріоритетні напрями співпраці та взаємодії викладачів і студентів. Досліджено й експериментально перевірено вплив найефективніших методів і форм роботи у розвитку професійних умінь даних учителів. Розроблено та науково обгрунтовано методичні рекомендації для викладачів вищих навчальних закладів щодо удосконалення організаційних форм навчання вчителів даного профілю у процесі професійної перепідготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335988

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Джантіміров А.Ю. 
Багаторівнева підготовка інженерно-педагогічних кадрів для професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.Ю. Джантіміров ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено історико-соціальні аспекти становлення та розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні. Проаналізовано досвід підготовки педагогічних кадрів для професійно-технічної школи у країнах Європи. Визначено вимоги Болонської декларації. Систематизовано основні концептуальні та методологічні засади та принципи, за якими можливе реформування інженерно-педагогічної освіти України. На підставі визначених сучасних проблем, що стосуються підготовки та комплектування професіонально-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) інженерно-педагогічними кадрами, ретельного методологічного аналізу психолого-педагогічної складової підготовки, а також удосконаленого комплексу вимог до освітньо-кваліфікаційних характеристик даних кадрів запропоновано модель неперервної багаторівневої інженерно-педагогічної освіти в Україні та здійснення її реалізації шляхом впровадження мережі регіональних багаторівневих інженерно-педагогічних навчальних комплексів, діяльність яких має спрямовуватися на задоволення потреб регіональних ПТНЗ у педагогічних кадрах різних освітньо-кваліфікаційних рівнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА354508

Географічні рубрики:

      
5.

Райтер Р.І. 
Базова технічна підготовка гімнастів на перекладині: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / Р.І. Райтер ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 20 с. — укp.

Узагальнено та проаналізовано досвід теорії та практики юнацького спорту з питань підвищення ефективності процесу навчання та вдосконалення техніки сучасних складних махових вправ на перекладині. Шляхом біохімічного та системно-структурного аналізу кіноматеріалів махових вправ на перекладині досліджено їх розповсюджені форми та з'ясовано раціональні варіанти. Розкрито основні механізми згинально-розгинальних рухів у плечових і кульшових суглобах і виявлено їх оптимальні варіанти. Визначено універсально-видові та індивідуально-видові локальні компоненти махових вправ, які складають базову технічну підготовку гімнастів на перекладині. Розроблено та обгрунтовано методику навчання маховим вправам, сконструйовано тренажерні пристрої, підібрано комплекс спеціальних підготовчих вправ для правильного формування рухових навичок і прискорення процесу оволодіння базовими вправами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.611.521 + Ч516.85
Шифр НБУВ: РА317793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Герман Н.В. 
Безпека життєдіяльності людини в педагогічній спадщині українських просвітителів (кінця ХІХ - початку ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Герман ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу літературно-педагогічної спадщини П.А.Грабовського, М.М.Коцюбинського, Лесі Українки та І.Я.Франка розкрито соціальну та історико-педагогічну сутність проблем безпеки життєдіяльності людини. Охарактеризовано негативні явища в соціально-політичній та економічній сферах суспільного розвитку, що є загрозою для життя та здоров'я людини, особливо для підростаючого покоління, які мали місце на межі ХІХ та ХХ ст. та проявилися в сучасному суспільстві. Висвітлено основні форми та методи навчально-виховної роботи у навчальних закладах освіти, використання яких за певних педагогічних умов сприятиме поглибленій обізнаності майбутніх вчителів з поглядами українських просвітителів, осмисленості ними соціальної та історико-педагогічної сутності проблем безпеки життєдіяльності людини та формуванню у них умінь і навичок урізноманітнювати відповідну навчально-виховну роботу з школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + А734
Шифр НБУВ: РА311818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Фучило Я.Д. 
Біолого-екологічні та технологічні основи плантаційного лісовирощування в Україні: Автореф. дис... д-ра с.-г. наук: 06.03.01 / Я.Д. Фучило ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2005. — 36 с. — укp.

Розвинуто наукові положення стосовно потенційної та реальної продуктивності деревостанів сосни звичайної, ялини європейської, тополі та верби, а також особливостей формування їх плантаційних деревостанів за умов України. Виділено перспективні форми деревних порід для прискореного вирощування деревини. Удосконалено агротехніку та технологію створення плантацій (вирощування та використання різних видів садивного матеріалу, підготовка лісокультурної площі, обробіток грунту, удобрення, агротехнічні). Одержано математичні моделі взаємозалежностей густоти деревостанів з іншими таксаційними характеристиками. Розроблено програми формування оптимальної густоти плантацій на баланси та пиловник за слабкої та сильної інтенсивності доглядових рубань. Вивчено особливості формування та продуктивність другої (порослевої) генерації плантацій тополь на середню та грубу деревину. Запропоновано ознаки оцінки життєдіяльності дерев у разі визначення доглядових рубань (розміри крони та вологість лубу). Розроблено математичні моделі росту насаджень досліджених порід за запасом і середньою його зміною, що передбачає обгрунтування оптимальних строків головного рубання за максимальною кількістю деревини та її вартістю. Розроблено математичні залежності основних морфометричних характеристик вербового пруту від маси кущів маточної плантації та виходом стандартних живців. Обгрунтовано роль сфери плантаційного вирощування у розв'язанні екологічних проблем. Визначено економічну ефективність створення плантацій сосни з ущільнювачами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П381.1-4 + П381.3-4 + П382.23-4 + П382.24-4 +
Шифр НБУВ: РА336244

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
8.

Книш Т.В. 
Валеологічна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Книш ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано особливості валеологічної освіти і виховання студентів у вищих закладах освіти та дітей у дитячих дошкільних закладах, спосіб життя та стан їх здоров'я як об'єктивний показник використання валеологічних знань, а також мікросоціальні умови виховання дітей в сім'ї, психологічні особливості, працездатність і ступінь шкільної зрілості дітей як основу ефективності дошкільного виховання. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму валеологічного навчання та виховання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА313681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Міхеєнко О.І. 
Валеологічна підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у вищому педагогічному навчальному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Міхеєнко ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2004. — 21 с. — укp.

З'ясовано суть поняття "валеологічна підготовка фахівців з фізичної реабілітації". Визначено критерії та показники, охарактеризовано рівні валеологічної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. Конкретизовано специфіку цієї підготовки, виявлено організаційні та навчально-виховні аспекти, що визначають її ефективність. Розроблено спецкурс "Основи індивідуального здоров'я людини", зміст якого відповідає специфічним особливостям сфери діяльності фахівців оздоровчої галузі. Обгрунтовано й експериментально апробовано зміст і методику їх професійної валеологічної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА328609

Рубрики:

      
10.

Матюшкіна Т.П. 
Використання логічних схем-конспектів як засіб підвищення ефективності вивчення зарубіжної літератури (10 - 11 кл.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.П. Матюшкіна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику використання логічних схем-конспектів (ЛСК) на уроках зарубіжної літератури у 10 - 11-х класах загальноосвітньої школи. Розглянуто методологічні засади використання наочності нового типу в навчанні. Розкрито теоретичні основи систематизації, структурування та кодування навчального матеріалу за допомогою знаків-символів. Проаналізовано стан практичного вирішення досліджуваного питання у програмах, підручниках, навчальних посібниках, методичних розробках вчителів-філологів. Обгрунтовано актуальність проблеми застосування схематичної наочності на уроках зарубіжної літератури. Розроблено класифікацію логічних схем-конспектів і систему варіативного використання (ЛСК) на різних етапах вивчення художнього твору. Доведено доцільність використання ЛСК, робота з якими на уроці сприяє підвищенню ефективності вивчення зарубіжної літератури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р2
Шифр НБУВ: РА313555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Шевченко В.М. 
Виникнення і розвиток в Україні спеціальних шкіл для глухонімих у другій половині ХІХ - початку ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.М. Шевченко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз виникнення та розвитку в Україні спеціальних шкіл для глухонімих дітей у другій половині XIX - початку XX ст. Виявлено, проаналізовано та розкрито історичні та соціально-педагогічні передумови, що вплинули на становлення і розвиток вітчизняної сурдопедагогіки. Проведено науково-теоретичний і порівняльний аналіз та з'ясовано, що спеціальне навчання й виховання дітей з порушеннями слуху в Україні має тривалу, цікаву та повчальну історію. Даний процес виник більше двохсот років тому у вигляді примітивних філантропічно-опікунських установ, у яких знаходили притулок лише поодинокі глухонімі діти. Впродовж XIX - початку XX ст. в Україні відкривалися нові заклади, зміст освіти таких дітей удосконалювався, розширювалася загальноосвітня підготовка, підвищувався рівень роботи школи, здійснювалася підготовка учнів до практичної діяльності. Проте мережа шкільних закладів і надалі не задовольняла наявних потреб, а велика кількість дітей перебувала поза системою спеціальної освіти. На підставі зібраних і опрацьованих джерел, документів, підручників, матеріалів періодичної преси досліджено теоретичні засади діяльності й організації навчально-виховної роботи у спеціальних закладах для глухонімих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.3(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА346400

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Примачок Л. Л. 
Виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. Л. Примачок ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні аспекти даної проблеми. Уточнено сутність виховання розради як духовної цінності. Розроблено критерії та показники, виявлено рівні вихованості у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: запровадження системи виховної роботи, систематична орієнтація на ідеал медичного працівника, підготовка кураторів академічних груп до організації виховної діяльності, спрямованої на формування у студентів духовних цінностей, розроблення її методичного забезпечення, дотримання особистісно орієнтованого, гуманістично-центрованого та діяльнісного підходів, дотримання ідей гуманістичної етики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2
Шифр НБУВ: РА383550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Тимчак Я.В. 
Військово- фізична підготовка в Україні (IX-XVIII ст.): Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Я.В. Тимчак ; Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 1998. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)36-1 + Т3(4УКР)4-7

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Зорій Я.Б. 
Військово-патріотична підготовка майбутніх офіцерів запасу в умовах навчального процесу вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Я.Б. Зорій ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості військово-патріотичної підготовки студентів цивільних вищих навчальних закладів України у процесі їх військового навчання та виховання. Охарактеризовано структуру військово-патріотичної підготовки, визначено критерії та рівні сформованості патріотичної свідомості майбутніх офіцерів запасу. Обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність військово-патріотичної підготовки студентів та розроблено комплексну технологію її реалізації. Запропоновано заходи щодо удосконалення педагогічного керівництва військово-патріотичною підготовкою майбутніх офіцерів запасу та розроблено методичні рекомендації щодо підвищення ефективності та якості даного процесу у цивільних і військових вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ц4,8(4УКР)243.31 + Ц4,8(4УКР)420.21р +
Шифр НБУВ: РА340614

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Чорнобай І.М. 
Вплив валеологічних знань і вмінь на якісні показники фізичної культури молодших школярів: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.М. Чорнобай ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2000. — 19 с. — укp.

Експериментально вивчено вплив авторської програми "охорона життя і здоров'я" та навчальних програм з валеології на якісні показники фізичної культури молодших школярів. Запропоновано рекомендації щодо покращання змісту освіти з питань фізичної культури у предметах "валеологія", "охорона життя і здоров'я", "фізична культура", підготовки вчителів з валеології, проведення фізкультурно-оздоровчих заходів за народним християнським календарем. Вдосконалено контрольні якісні показники фізичної культури молодших школярів, паспорт здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354
Шифр НБУВ: РА310022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Черненький Ю.П. 
Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.П. Черненький ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Розкрито зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Аналіз когнітивного стилю вчителів, схильних до конфліктів, дозволив установити, що цей зв'язок найбільш виразно виступає, якщо враховувати показники не одного параметру стилю, а їх системи; залежність від поля, тип реакції і когнітивну диференційованість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю954.04-7 + Ю940.91-7
Шифр НБУВ: РА307631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Романець Л.М. 
Вчителі загальноосвітніх шкіл УРСР післявоєнного періоду (1945 - друга половина 1950-х років): соціальний статус та повсякденне життя: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Л.М. Романець ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено соціальний статус і повсякденне життя вчителів загальноосвітніх шкіл УРСР післявоєнного періоду (1945 - друга половина 1950-х рр.). Розкрито вплив і наслідки Великої Вітчизняної та Другої світової війни на зміни в складі вчительства, кадрове та матеріально-технічне забезпечення загальноосвітніх шкіл за умов повоєнної розрухи та залишкового принципу фінансування освіти. Розглянуто соціально-економічні аспекти повсякденності шкільного вчительства, умови праці та якість життя, їх вплив на соціальний статус і соціальне забезпечення педагогів. Простежено вплив ідеології на морально-психологічний стан шкільного вчительства, форми та методи партійно-державного тиску, репресивну політику щодо працівників освіти, антирелігійне виховання вчителів загальноосвітніх шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)63-7 + Ч33(4УКР)62
Шифр НБУВ: РА373794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Павлущенко Н. М. 
Гендерне виховання дітей молодшого шкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. М. Павлущенко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в наукових джерелах, визначено особливості гендерного виховання учнів початкових класів за сучасних умов, конкретизовано базові поняття дослідження. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку, розроблено та науково обгрунтовано методику реалізації означених умов їх виховання, яка передбачає взаємозв'язок мети, основних чинників гендерної соціалізації особистості й оптимальних інтерактивних форм, методів, прийомів і засобів. Уточнено компоненти гендерної вихованості досліджуваної категорії дітей та показники її рівнів. Розроблено методичні рекомендації для вчителів щодо реалізації гендерної складової в навчально-виховному процесі початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА381321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Фащук О. В. 
Гендерні особливості фізичного виховання підлітків: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. В. Фащук ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". — Івано-Франків., 2011. — 20 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз документів 1993 - 2008-х рр. Виявлено стійкий у часі гендерний дисбаланс у відвідуванні дівчатами та хлопцями занять руховою активністю в позаурочний час. Розкрито гендерні особливості щодо розподілу видів спорту на "чоловічі" та "жіночі" серед підлітків, що має відчутний вплив на залучення їх до занять. Розроблено й апробовано спецкурс "Гедер у фізичному вихованні". Доведено, що впровадження гендерної освіти в післядипломну педагогічну освіту вчителів фізичної культури на обласному, районному та шкільному рівнях надає якісні та кількісні зміни у рівні обізнаності вчителів фізичної культури з питань гендерних особливостей фізичного виховання, що сприятиме індивідуалізації процесу навчання та виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + С5*423.2*344
Шифр НБУВ: РА382762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Матейко Г.Б. 
Герпетична і цитомегаловірусна інфекція у вагітних: особливості перебігу, діагностики, лікування: автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.13 / Г.Б. Матейко ; Держ. установа "Ін-т епідеміології та інфекц. хвороб ім. Л.В.Громашевського АМН України". — К., 2008. — 44 с. — укp.

Вивчено частоту інфікування вагітних Івано-Франківської області вірусом простого герпесу (ВПГ) 1/2 та цитомегаловірусом (ЦМВ), а також особливості перебігу герпетичної (ГІ) та цитомегаловірусної інфекцій (ЦМВІ) під час гестації, реакцію імунної системи вагітних на різні клінічні форми цих інфекцій, вплив тривалості й активності інфекційного процесу на перебіг і наслідки вагітності, стан плода та плаценти, морфологічні зміни у плаценті. Розроблено стандартизовані підходи до діагностування ГІ та ЦМВІ у вагітних, серологічний моніторинг за їх перебігом, методику прогнозування акушерських ускладнень, інфікування плода, що дозволяє передбачити ймовірність розвитку прогнозованих ускладнень, своєчасно визначати лікарську тактику, за необхідності застосувати лікувально-профілактичні заходи. Показано, що комплексна терапія позитивно впливає на показники імунного та цитокінового статусу, функціонального стану фетоплацентарного комплексу, за її застосування відбувається зниження частоти репродуктивних втрат, акушерських і перинатальних ускладнень, інфікування плода. Під час проведення зазначеної терапії використано вітчизняні препарати - рекомбінантний ІЛ2 (ронко-лейкін) у прегравідарній підготовці жінок з рецидивною ГІ, хронічною активною ЦМВІ й ербісолу як імунотерапії у цих жінок під час вагітності. Прегравідарна підготовка забезпечує стійку ремісію інфекції під час вагітності, профілактику неонатальної смертності, інфікування плода, знижує частоту репродуктивних втрат, перинатальних і акушерських ускладнень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.514.37 +
Шифр НБУВ: РА359967

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського