Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (6)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (165)Реферативна база даних (827)Книжкові видання та компакт-диски (364)Журнали та продовжувані видання (55)
Пошуковий запит: (<.>K=ПІДВОДНИЙ$<.>+<.>K=ФЛОТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Гірнича справа   
1.

Шульгін С.К. 
Автоматизація процесу керування зольністю концентрату в пінній флотації вугілля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.07 / С.К. Шульгін ; Донец. нац. техн. ун-т. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено систему автоматичного управління (САУ) процесом флотації, що забезпечує підвищення точності управління і якості кінцевих продуктів збагачення. Зазначено, що управління процесом флотації по зольності концентрату (ЗК) здійснюється комбінованою системою управління, в якій контур управління (КУ) по збуренню здійснює компенсацію основних збурювальних дій (ЗД), що спостерігаються (витрата і щільність початкової пульпи), КУ по відхиленню - компенсацію ЗД, що не спостерігаються. Показано, що відносна погрішність моделі, що компенсує основні ЗД складає 3,6 і 2,2 % по ЗК для флотомашин ФМУ2-6,3 і ФМУ-12 на основі порівняння розрахункових даних з експериментальними. Визначено завдання синтезу САУ по ЗК, яке формулюється як завдання синтезу лінійної імпульсної САУ під час стохастичних ЗД по інтегральному квадратичному критерію якості, що характеризує дисперсію вихідного сигналу ЗК, пропорційну втратам горючої маси, з використанням принципу роздільності, що передбачає синтез оптимального дискретного фільтру та вибір дискретного детермінованого регулятора, в якому як фазовий вектор використовується його оцінка, одержана за допомогою фільтру. Доведено, що реалізована система управління технологічним процесом фільтрації повністю відповідає вимогам, що пред'являються до якості управління і кінцевого продукту на основі числового експерименту аналізу перехідних характеристик функціонування системи управління. Розроблено промислову САУ процесом пінної флотації вугілля, що забезпечує зниження питомої ваги реагентів на 12 %, збільшення виходу концентрату на величину до 1,1 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И413,1-3
Шифр НБУВ: РА372702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
2.

Письменський О. В. 
Автоматизована система керування процесами згущення шламових вод і освітлення відходів флотації в радіальному згущувачі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.07 / О. В. Письменський ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 22 с.: рис. — укp.

Удосконалено математичну модель процесів згущення й освітлення шламу як об'єкта автоматизованого керування, яка враховує зміни вмісту твердої фази в пульпі по висоті згущувача й її характеристик, що впливають на параметри моделі. Одержано аналітичні залежності щільності згущеного продукту від його витрати, щільності зливу від витрати флокулянта та рівня згущеного продукту від навантаження по твердій фазі, що підвищує її точність. Вперше запропоновано метод автоматизованого керування радіальним згущувачем, в якому використовується стабілізація рівня згущеного продукту зміною початкового навантаження, введено корекцію заданої щільності згущеного продукту пропорційно щільності зливу, а також компенсацію зміни навантаження на вході процесу пропорційною витратою флокулянта та його дозування за відхиленням щільності зливу від заданого. Вперше синтезовано цифрову систему адаптивного автоматичного керування процесом згущення й освітлення шламу на основі принципу стохастичної еквівалентності та відновлення динамічних параметрів об'єкта за спостереженнями, завдяки чому забезпечується задана якість регулювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И413-43
Шифр НБУВ: РА385985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
3.

Убай Юсеф Саламах Аль-Мададха 
Автоматичний контроль ступеня здрібнення руди в технологічних комплексах флотаційного та магнітного збагачення: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.07 / Убай Юсеф Саламах Аль-Мададха ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2010. — 17 с. — укp.

Науково обгрунтовано функціонально-алгоритмічні структури та технічні вимоги щодо систем автоматичного контролю ступеня здрібнення руди та щодо систем автоматичного управління технологічними комплексами флотаційного та магнітного збагачення. Результати впроваджено в проект і можуть бути використані на флотаційних і магнітозбагачувальних фабриках руд кольорових і чорних металів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И414.2-51-7 с
Шифр НБУВ: РА373460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
4.

Ле Мінь Фионг 
Адаптивна система автоматичного керування флотаційним процесом з істотним запізнюванням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Ле Мінь Фионг ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Синтезовано оптимальну структуру електромеханічної адаптивної системи автоматичного керування процесом флотації на вуглезбагачувальній фабриці. Розроблено математичну модель процесу. Визначено критерій ефективності процесу керування розділовим апаратом. Запропоновано алгоритм одноканального екстремального регулятора, який мінімізував затрати на рискання під час дрейфу статичної характеристики об'єкта керування. Викладено алгоритм двоканального екстремального крокового регулятора, який грунтується на послідовному симплексному методі пошуку оптимуму критеріальної функції. Для досягнення розрахункового значення за наявності істотного запізнювання виконано його компенсацію шляхом прогнозування показників датчиків на один цикл виміру вперед. Відзначено, що для прогнозування якості кінцевих продуктів найбільш придатною є прогнозна модель експонентного згладжування з адаптацією трекінг-сигналом. Визначено кількісні оцінки ефективності функціонування систем автоматичного керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И413-5-05
Шифр НБУВ: РА312766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
5.

Пономарьова І.Б. 
Взаємодія поверхнево-активних речовин з природним вугіллям в процесах його видобутку і переробки: Автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.11 / І.Б. Пономарьова ; НАН України. Ін-т біоколоїд. хімії ім. Ф.Д.Овчаренка. — К., 2002. — 20 с. — укp.

З'ясовано природу та встановлено закономірності колоїдно-хімічної взаємодії в системі "вугільної дисперсії - розчини поверхнево-активних речовин" у процесах видобутку, переробки природного вугілля й утилізації його відходів. Вивчено колоїдно-хімічні властивості полівінілового спирту (ПВС) і запропоновано механізм його взаємодії з поверхнею вугілля різних стадій метаморфізму. Теоретично обгрунтовано застосування ПВС як флотореагенту та стабілізатора пін за пінного способу пилопригнічення. Показано, що ПВС збільшує час життя піни до 24 - 36 год, що дозволяє використовувати його як стабілізатор у пилопригнічуючих сумішах. Визначено, що введення ПВС як домішки до флотореагентів збільшує вихід концентрату до 85 % у разі зольності 3,5 %. Досліджено отримані моно- та діетаноламіди синтетичних жирних кислот як змочувачі вугільних дисперсій, визначено оптимальні концентрації їх застосування (0,01 - 0,50 %). Доведено повний біорозклад сполук. Запропоновано та досліджено новий флотореагент для збагачення природного вугілля - три-н-бутілборат. Реагент є ефективним для пінної флотації та цінної сепарації. Отримано сорбенти багатоцільового призначення з відходів вуглепереробки. Показано ефективність їх використання для очищення природних і стічних вод від солей важких металів і нафтопродуктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И413,1-3
Шифр НБУВ: РА318512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
6.

Нижник Т.Ю. 
Вилучення іонів важких металів із водних розчинів з використанням азотвмісного полімерного реагенту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.21 / Т.Ю. Нижник ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2007. — 23 с. — укp.

Розроблено наукові засади технології вилучення іонів важких металів із водних розчинів з використанням полігексаметиленгуанідину (ПГМГ). Встановлено наявність асоціації іонів важких металів з макромолекулами ПГМГ у водних розчинах з утворенням метало-полімерних комплексів за механізмом депротонування полімерного ліганду. Розраховано ступінчасті та повні константи стійкості комплексів, та побудовано графіки розподілу форм сполук іонів металів залежно від pH-середовища. Відзначено, що зв'язування іонів металів макромолекулами ПГМГ відбувається всередині статистичних макроклубків, а здатність макромолекул зв'язувати іони важких металів збільшується в концентраційному інтервалі, де проявляється поліелектролітний ефект. Досліджено поверхневу активність ПГМГ і його здатність переводити іони металів у виді метало-полімерних комплексів в поверхневий шар розчину. Обгрунтовано застосування ПГМГ для вилучення іонів важких металів із водних розчинів на основі методу флотації. Проаналізовано технологічні умови синтезу ПГМГ, розроблено метод аналітичного визначення концентрації ПГМГ в присутності іонів важких металів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.104.35 + Н761.204.3 +
Шифр НБУВ: РА350756

Рубрики:

      
7.

Хромишева О.О. 
Вилучення іоногенних поверхнево-активних речовин із водних розчинів методом осаджувальної та сорбційної мікрофлотації: автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.11 / О.О. Хромишева ; НАН України. Ін-т біоколоїд. хімії ім. Ф.Д.Овчаренка. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Встановлено колоїдно-хімічні закономірності вилучення іоногенних поверхнево-активних речовин (ПАР) із водних розчинів методами осаджувальної та сорбційної мікрофлотації у порівнянні з методом пінного функціонування. Розроблено нові ефективні способи очистки техногенних розчинів, що містять ПАР. Виявлено найбільш дієві методи колоїдно-хімічного впливу на даний процес, які дозволяють підвищити його ефективність. Показано можливість застосування запропонованих методів колоїдно-хімічного впливу з метою управління процесом очищення техногенних розчинів, що містять ПАР. Еспериментально підтверджено можливість інтенсифікації процесу флотаційного вилучення ПАР (хлоридів алкіламонію й алкілпіридинію, ГІПХ-3, цетазолу, піназоліну, додецилсульфату натрію (ДДСН) і сульфонолу НП-3) шляхом введення в їх розчини неорганічних осаджувачів (калію гексацианоферату (III, II) або сорбентів (калій-манган гексаціаноферату (II), н-окталекану, силіцій оксиду, феруму (III) та алюмінію гідроксиду). Наведено рекомендації щодо використання даних осаджувачів для покращання якості флотаційної очистки техногенних розчинів, забруднених ПАР. Термодинамічно обгрунтовано доцільність використання алкілсульфатів натрію як ефективних осаджувачів та одночасно флотаційних збирачів досліджуваних катіонних ПАР. Виявлено закономірності адсорбції іоногенних ПАР на межі поділу фаз розчин ПАР - тверде тіло для пояснення та прогнозування ефективності процесу їх вилучення із водних розчинів методом сорбційної мікрофлотації. Розроблено новий флотаційний спосіб вилучення катіонних ПАР (ГІПХ-3а, цетазолу, піназоліну) за допомогою сорбенту - раковини морських молюсків. Наведено рекомендації щодо використання флотації для очистки стічних вод машинобудівних, олійноекстракційних і лакофарбових підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г583.26 + Н761.204.3 +
Шифр НБУВ: РА356169

Рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
8.

Курило М.М. 
Геолого-економічні критерії та перспективи розвитку бази плавиковошпатової сировини для чорної металургії України: Автореф. дис. канд. геол. наук: 04.00.19 / М.М. Курило ; НАН України; М-во України з питань навколиш. середовища; Ін-т геохімії навколиш. середовища. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Досліджено сучасний стан промислової бази плавиковошпатової сировини в Україні з метою визначення доцільності створення власного виробництва плавиковошпатових концентратів. Встановлено, що Покрово-Киреєвське та Бахтинське родовища флюориту належать до гідротермального малосульфідного стратиформного типу родовищ, що підтверджує можливість використання їх руд для виробництва флотаційних плавиковошпатових концентратів. Здійснено оцінку кон'юнктури світового, регіонального та внутрішнього ринків плавикошпатової продукції. Встановлено, що головними показниками економічної цінності родовищ за сучасних умов є ціна концентратів та обсяги їх споживання вітчизняними підприємствами. Досліджено сучасні геологічні передумови економічно ефективного освоєння родовищ плавикового шпату на території України. Доведено, що найбільш перспективним об'єктом плавиковошпатової бази України є Бахтинське родовище, доцільність розробки якого визначається умовами реалізації випущеної продукції за ринковими цінами, сприятливою міжнародною кон'юнктурою та значеннями ставки дисконтування не вище 8 - 10 %. Досліджено вплив фінансово-економічних факторів на ефективність розробки даного родовища. Обгрунтовано можливі шляхи інвестиційного забезпечення під час експлуатації Бахтинського родовища плавикового шпату.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д452(45УКР)333 + Д59(45УКР)452 + И344.8 +
Шифр НБУВ: РА337620

Рубрики:

      
9.

Бобрик Л.М. 
Діагностична роль метаболічних продуктів оксиду азоту видихуваного повітря при бронхітах у моряків: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.34 / Л.М. Бобрик ; Держ. п-во "Укр. НДІ мор. медицини". — О., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням визначення діагностичних можливостей метаболічних продуктів оксиду азоту конденсату видихуваного повітря при різних формах бронхіту в моряків. Проведено аналіз соціально-епідеміологічних особливостей у моряків, хворих на хронічний бронхіт. Показано, що у структурі первинної та загальної захворюваності плавскладу захворювання органів дихання посідають 1-2 місце, а в останні роки відзначається стійка тенденція зростання питомої ваги хронічного бронхіту (ХБ). Розповсюдженість ХБ у моряків залежить від виду флоту, професії, віку та статі, стажу роботи на флоті, паління та ін. ХБ найбільш виражений серед стажованих судномехаників та судноводіїв, які працюють на суднах суховантажного флоту. Вивчено метаболізм неорганічних окислів азоту шляхом визначення нітратів, нітрітів та їх суми у конденсаті видихуваного повітря (КВП). В організмі здорових осіб виведення нітратів з експіратом у 3 рази вище, ніж нітрітів. Серед хворих на хронічний обструктивний бронхіт виведення з експіратом окислів азоту у 2 рази нижче, ніж у хворих на хронічний необструктивний бронхіт та здорових осіб. Визначена більша інтенсивність виділення нітратів та нітрітів легенями, ніж нирками у 8 разів у здорових осіб, та у 4 рази у хворих на ХБ. Обгрунтована доцільність розрахунку концентраційних показників екскреторних продуктів на одиницю креатинину в експіраті як нового для КВП діагностичного критерію, що дозволяє чітко розмежовувати групи хворих за виведенням окислених та неокислених сполук азоту. Розроблений нітрогліцериновий тест з оцінкою експірату може бути використано для контролю за ефективністю лікування хворих на ХБ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.201.1-434

Рубрики:

      
10.

Соколюк С.М. 
Дії військово-морських сил у боротьбі з тероризмом на морі (70-ті роки ХХ ст. - початок XXI ст.): автореф. дис... канд. іст. наук: 20.02.22 / С.М. Соколюк ; Нац. акад. оборони України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено процес розвитку форм і способів застосування військово-морських сил (ВМС) у боротьбі з морським тероризмом у другій половині XX - на початку XXI ст. Розкрито сутність даного явища, визначено його особливості та розроблено класифікацію. Виявлено чинники, які впливають на розвиток форм і способів дій ВМС у боротьбі з морським тероризмом, проаналізовано методи їх застосування у протидії тероризму на морі. Визначено тенденції та закономірності використання ВМС у боротьбі з морським тероризмом. Розроблено класифікацію морських антитерористичних операцій (дій). Запропоновано періодизацію процесу застосування сил флотів у протидії тероризму на морі. Наведено рекомендації щодо використання світового досвіду застосування ВМС у боротьбі з тероризмом на морі у 1970-х рр. - на початку XXI ст. у діяльності ВМС ЗС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц35(0)638 + Ц66,8(4/8)-54 + Х912.523.33 +
Шифр НБУВ: РА363457

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
11.

Давидовська Г.І. 
Діяльність С.О. Макарова в контексті розвитку науки і техніки: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / Г.І. Давидовська ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше в українській історіографії комплексно досліджено життєвий шлях, наукову спадщину й адміністративну діяльність відомого вітчизняного флотоводця й ученого С.О. Макарова (1848 - 1904). Розкрито умови формування його наукового світогляду як дослідника й особистості, розроблено періодизацію життя та творчості. До наукового обігу введено маловідомі сторінки з біографії ученого, проаналізовано основні напрями його наукових досліджень: праці з теорії корабля, зокрема, його непотоплюваності, а також океанографії, гідрології, гідрографії та морської тактики. На підставі вивчення опублікованих і рукописних праць ученого значно поглиблено знання про розвиток вітчизняного кораблебудування, охарактеризовано стан інфраструктури морського транспорту. Зроблено огляд наукових праць С.О. Макарова, присвячених дослідженню Північного Льодовитого океану. Розкрито суттєвий внесок ученого у розвиток науки теорії корабля, кораблебудування, морської тактики, мінної справи, артилерії, географії, океанографії, океанології, морської техніки. Наведено матеріали про адміністративну діяльність С.О. Макарова на державних посадах, зокрема, як керівника порту та голови Кронштадту, керівника морських ескадрів у Тихому океані, Чорному та Середземному морях. Зазначено, що наукові арктичні експедиції С.О. Макарова на першому в світі потужному криголамі "Єрмак" у 1899 та 1901 рр. започаткували новий етап підкорення та дослідження території Північного Льодовитого океану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 г/д(4РОС) Макаров, С.О. + Ц66,8(4РОС)5-243.1 Макаров С. +
Шифр НБУВ: РА362914

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
12.

Єрмакова О.П. 
Ежекційно-циклонний флотаційний пристрій для очищення води: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.08 / О.П. Єрмакова ; Укр. держ. хім.-технол. ун-т. — Д., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено дисипативно-сорбційну модель масопереносу розчинних забруднень з об'єму рідини до поверхні бульбашок у прямоточному змішувачі та гідродинамічну модель циклонного флотатора. Виконано теоретичні розрахунки, які дозволяють встановити основні закономірності проведення процесів масопереносу та гідродинаміки у флотаторі. Теоретичні розрахунки підтверджено експериментальними дослідженнями. Час перебування води в запропонованому флотаторі на 1 - 2 порядки менше, ніж у відомих барботажних флотаторах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.104 + Н761.204.3
Шифр НБУВ: РА313302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
13.

Авраменко Н.Л. 
Еколого-економічна оцінка ефективності технології промислового водоочищення (на прикладі ЦПВ): Автореф. дис... канд. техн. наук: 21.06.01 / Н.Л. Авраменко ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2005. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан способів оцінки ефективності технології промислового водоочищення. Установлено основні недоліки сучасної системи екологічного нормування впливу господарської діяльності на стан водних екосистем. Розроблено методологію еколого-економічної оцінки ефективності технології промислового водоочищення, яку можна застосовувати для аналізу впровадженої технології очищення стічних вод та визначення оптимальної технології водочищення у період реконструкції чи становлення виробництва. Уперше запропоновано визначення екологічної ефективності цієї технології шляхом установлення асимілюючої здатності водних об'єктів за полютантами фізико-хімічного складу стоків підприємств. Розроблено методику еколого-економічної оцінки ефективності технології промислового водоочищення для підприємств ЦПП. Визначено екологічну й економічну ефективність даної технології для Київського картонно-паперового комбінату (ККПК). Показано низьку ефективність установлення норм ГДС згідно з чинним законодавством. Розроблено пропозиції стосовно підвищення ефективності водоочисних заходів, зокрема технічні рішення (удосконалення технології очищення) та економічні методи (систему екологічного оподаткування). За результатами проведених досліджень показано, що використання радіальних відстійників на локальних очисних спорудах не забезпечує ефективного освітлення стоків ЦПВ. Доведено, що застосування флотації та фільтрування для доочищення стоків ЦПВ забезпечує повторне використання води, зниження втрати волокнистої сировини, що призводить до зниження водоємності виробництва, об'єму стоків і зменшення навантаження на загальнозаводські очисні споруди. На підставі результатів дослідження фракційного складу скопу доведено, що середньоволокниста фракція є суттєвішою, яку можна повертати у виробництво, не погіршуючи паперотвірні властивості макулатури. За даними моделювання екологічного стану р.Дніпро внаслідок скиду ПСВ, результатів досліджень процесів флотації, фільтрування та зневоложення осадів розроблено принципову технологічну схему ресурсоощадної технології очищенням зворотних вод ЦПВ на локальних очисних спорудах ККПК, що дозволяє підвищити її екологічну ефективність і є найбільш оптимальною для модернізації типових локальних очисних споруд ЦПВ. Розглянуто основні шляхи вдосконалення екологічного оподаткування на скиди у водні об'єкти як чинника стимулювання до охорони та раціонального використання водних ресурсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.220.4 +
Шифр НБУВ: РА339823

Рубрики:

      
14.

Дідківська Л.О. 
Економіко-математичне моделювання діяльності флоту судноплавної компанії (на прикладі АСК "Укррічфлот"): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Л.О. Дідківська ; НАН України. Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Для ефективного використання флоту судноплавної компанії та одержання найбільш раціональних економічних показників проведено економіко-математичне моделювання роботи суден на певних напрямках вантажопотоку. Визначено передумови формування, фактори становлення, розвитку та функціонування компанії, розглянуто основні напрямки стратегії її розвитку та розроблено економіко-математичні моделі діяльності флоту, які забезпечують визначення мінімальних витрат на його утримання та транспортування вантажів на певних напрямках і максимальних прибутків від виконання транспортної роботи. Запропоновано модель вибору варіанту рішення діяльності суден судноплавної компанії для одержання найбільш якісних з точки зору ефективності економічних показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.51в611 + У9(4УКР)374.51в611
Шифр НБУВ: РА324865

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Підлісний І.П. 
Економіко-математичне моделювання інвестиційної діяльності на водному транспорті: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / І.П. Підлісний ; НАН України. Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Розглянуто особливості інвестиційної діяльності на водному транспорті. Водний транспорт є складовою транспортної системи України та призначений забезпечувати ефективне функціонування економіки, вирішувати стратегічні завдання економічного та соціального характеру. Планування інвестицій спрямовується не лише на підвищення експлуатаційних показників суден і об'єктів інфраструктури, зменшення витрат на виробництво, але й на поліпшення умов праці, підвищення культури виробництва, забезпечення високої якості транспортного обслуговування, безпеки руху й екологічної безпеки, що відповідає принципу єдності науково-технічних, соціально-економічних завдань розвитку водного транспорту. Розроблено економіко-математичну модель системи порт - флот. Проблема оптимізації розподілу інвестицій полягає у пошуку такої етапності нарощування потужностей перевантажувальних комплексів, яка сприяє повному оволодінню плановими вантажопотоками та відповідає вимогам флоту. Обгрунтовано рішення задачі оптимізації, суттю якого є розміщення та розвиток бункеровочних баз комплексу у два етапи, а саме: на першому - розподіл планових обсягів нафтопродуктів між бункеровочними базами регіону за роками планового періоду; на другому - оптимізація послідовності станів розвитку кожної з бункеровочних баз для кожного року планування, що забезпечує необхідну виробничу потужність за умови заданого закріплення баз за портами обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374-56 в611 + У9(4УКР)374-56 в611
Шифр НБУВ: РА346672

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Клочков Ю.П. 
Економіко-математичне моделювання функціонування систем, які забезпечують круїзне судноплавство: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Ю.П. Клочков ; НАН України. Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність розробки моделей та інструментарію управління системами, які забезпечують круїзне судноплавство, з метою покращання обслуговування туристів на борту судна, що повинно підняти рейтинг туристичної індустрії України на світовому ринку туристичних послуг, збільшити надходження валюти у бюджет країни, ознайомлювати громадян інших держав з історичними, природними, архітектурними пам'ятками. Створено прогнозну модель попиту на послуги водного круїзного транспорту, модель оцінки комфортності суден та їх пасажирських комплексів. Розроблено імітаційну модель взаємодії пасажирського порту та флоту. Описано моделювання логістичних ланцюгів у круїзному плаванні, що дає можливість здійснити адекватне дослідження стану логістичної системи й окремих її ланцюгів на базі оцінки якості обслуговування пасажиропотоку та матеріального потоку, що забезпечує стабільну роботу судна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518 + У9(4УКР)49:Ч518
Шифр НБУВ: РА348024

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Шумлянська О.І. 
Економіко-математичні моделі планування основної виробничої діяльності судноплавних компаній: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.І. Шумлянська ; Одес. держ. морс. ун-т. — О., 2001. — 17 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності виробничо-господарської діяльності вітчизняних судноплавних компаній шляхом удосконалення планування роботи флоту на основі методології бізнес-планування. До процесу планування здійснено комплексний підхід, що сполучає маркетингові дослідження з векторною оптимізацією. Це дозволяє обгрунтовано визначати цілі судноплавної компанії та будувати економіко-математичні моделі багатокритеріальних оптимізаційних задач планування виробничої діяльності, адекватні маркетинговим позиціям, які займає компанія на ринку транспортних послуг. Визначено та розв'язано задачі з лінійними та нелінійними критеріями оптимізації, виражені кількісними та якісними показниками, особливо важливими під час планування за ринкових умов. Розроблено методику оцінки ризику планових рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.1-230.301 + У9(4УКР)374.1-230.301
Шифр НБУВ: РА314595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Нікулін С.Г. 
Економіко-організаційні засади розвитку нафтоналивного флоту України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / С.Г. Нікулін ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2002. — 19 с. — укp.

На підставі комплексного аналізу стану виробничих потужностей нафтотранспортного комплексу та морського транспорту України, а також світових тенденцій розвитку транспортного флоту та видобутку нафти оцінено резерви пропускної спроможності нафтотранспортного комплексу та визначено його "вузькі місця". Запропоновано нові механізми фінансування та самофінансування альтернативних варіантів створення та розвитку нафтопаливного флоту України. Наведено принципово нову для умов України схему господарюючого суб'єкта - комплексного транспортного та нафтоперевантажувального підприємства, що об'єднує транспортування сирої нафти морем, її перевантаження та транспортування трубопровідним транспортом. Розроблено економіко-математичну модель механізму самофінансування нафтоперевантажувального комплексу. Розвинуто методичні засади оцінки економічної ефективності різних варіантів механізму фінансування з урахуванням нерівномірності фінансових потоків, а також теоретичні засади обгрунтування нового виду сполучення - прямого змішаного трубопровідно-водного, що відкриває шляхи для розробки наскрізної вантажної документації та відповідні єдині тарифи на перевезення у такому сполученні. Удосконалено економічний механізм залучення інвестицій у розвиток нафтопаливного флоту України за рахунок пільгового оподаткування та використання прискореної амортизації. Надано пропозиції щодо змін законодавчої бази з метою створення пільгового оподаткування підприємств морського нафторанспортного комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)374.6
Шифр НБУВ: РА320631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Суворова Л.П. 
Економіко-організаційні умови входження українського флоту у міжнародні транспортні коридори: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Л.П. Суворова ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2005. — 22 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення економіко-організаційного механізму ефективного входження українського флоту в міжнародні транспортні коридори. Запропоновано розглядати міжнародний траспортний коридор за участю водного транспорту як складну економічну систему, що базується на принципах логістики. Сформульовано теоретико-методологічні та методичні підходи щодо вирішення задач оптимізації структури українського флоту у складі міжнародного транспортного коридору, визначення оптимального розміру та спеціалізації судноплавних компаній, справедливого розподілу сегментів ринку та прибутків між учасниками траспортних ланцюгів, збалансованого розвитку виробничих потужностей флоту та портів, які належать коридору, визначення тарифів, що забезпечують конкурентоспроможність даного коридору у порівнянні з іншими коридорами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)837.4 + У9(4УКР)837.4
Шифр НБУВ: РА339884

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Котлубай О.М. 
Економічний механізм розвитку торговельного мореплавання України: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.04 / О.М. Котлубай ; НАН України. Ін-т проблем ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2004. — 37 с. — укp.

Узагальнено сучасний досвід та запропоновано нове вирішення теоретико-методологічних і практичних проблем відтворення економічного механізму ефективного розвитку торговельного мореплавання України. Розроблено концептуальні засади національної морської політики та сформовано систему пріоритетів для етапу вступу та початку функціонування держави в СОТ і ГАТС. Визначено основні принципи другого міжнародного реєстру суден в Україні, використання яких забезпечує поєднання сприятливих економічних умов з високими вимогами щодо безпеки мореплавства, а також особистої й екологічної безпеки. Наведено теоретичне обгрунтування та розроблено методичне забезпечення процесу оптимізації організаційних структур і порядку відправлення зовнішньоторговельних вантажів переважно флотом, зафрахтованим українською стороною. Здійснено впровадження результатів наукового дослідження у практичну діяльність підприємств морського транспорту та навчальну діяльність спеціальних учбових закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.60-96 +
Шифр НБУВ: РА333324

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського