Супрун В. Шлях до покупця: досвід західних фірм / В. Супрун // Людина і політика. - 1999. - № 2. - С. 62-64. - укp.Проаналізовано досвід західних фірм у процесі руху товарів до покупця, способи збільшення конкурентоспроможності виробів, тенденції до одержання прибутків не за рахунок ціни, а шляхом підвищення якості, переходу до вивчення психології покупців. Наголошено, що вивчення і використання цього досвіду стане одним із факторів більш успішного переходу економіки України до ринку. Ключ. слова: виробник, споживач, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, якість товару, ціна товару, "олюднення товару" Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-592 + У542
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|