РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000029105<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Супрун В.  
Шлях до покупця: досвід західних фірм / В. Супрун // Людина і політика. - 1999. - № 2. - С. 62-64. - укp.

Проаналізовано досвід західних фірм у процесі руху товарів до покупця, способи збільшення конкурентоспроможності виробів, тенденції до одержання прибутків не за рахунок ціни, а шляхом підвищення якості, переходу до вивчення психології покупців. Наголошено, що вивчення і використання цього досвіду стане одним із факторів більш успішного переходу економіки України до ринку.


Ключ. слова: виробник, споживач, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, якість товару, ціна товару, "олюднення товару"
Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-592 + У542

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського