Головна сторінка     Історико-культурні фонди  
  Електронний каталог  
  Інформаційно-бібліографічний сервіс  
 Філософська бібліотека НБУВ 

Бази даних


Філософам - Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Вид пошуку

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Філософам - Електронний каталог НБУВ (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Ю0/8$<.>)+(<.>U=Ю2$<.>)+(<.>U=Ю6$<.>)+(<.>U=Ю4$<.>)+(<.>U=Ю3$<.>)+(<.>RZN=Ю2$<.>))*(<.>K=СПОЖИВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   
Тип видання: монографія   
1.

Sagoff, M.
The Economy of the Earth: philosophy, law, and the environment [Electronic resource] / M. Sagoff. - 2nd. ed. - Cambridge : Cambridge university press, 2008. - 280 p.
Переклад назви: Економія Землі: Філософія, закон та навколишнє середовище

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"


A New Yorker cartoon depicts a pair of Puritans in stiff collars, doublets, and cloaks leaning over the rail of the Arbella as it made landfall in the New World. One says, “My immediate goal is to worship God and celebrate His Creation, but long-term, I plan to get into real estate.”

Кл.слова:
споживання -- природні ресурси


   
2.

Ильин, А. Н.
Культура общества потребления [Електронний ресурс] : философские, психологические, социологические аспекты / А. Н. Ильин, А. Л. Панищев. - Омск : ОмГПУ, 2014. - 264 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"


В пособии представлен разносторонний взгляд на культуру общества потребления.Рассматриваются такие связанные с консьюмеризмом явления, как фиктивные потребности, быстрая смена модных трендов, деформация нравственных норм, манипуляция сознанием посредством рекламы, проблемы шопинга и кредитомании, поверхностность восприятия информации и т. д. Пособие рекомендуется преподавателям, читающим курсы «Философия», «Культурология», «Социальная психология», «Психология влияния», «Социология», «Социология культуры», «Социальная философия», «Философия культуры»; адресуется студентам и магистрантам, обучающимся на специальностях «Философия», «Культурология», «Социология», «Психология», а также всем интересующимся проблематикой культуры потребительского общества.

Кл.слова:
соціальна філософія -- психологія споживання -- консюмеризм

 
Статистика
за 30.05.2024
Число запитів
Число користувачів
Статистика
за поточний місяць
Число запитів
Число користувачів

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського