Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2014/15<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Psycholinguistics : наук.-теорет. зб..- Переяслав Psycholinguistics Бібліографія (MLA): | References (BSI) | Зміст | Бібліографія (ДСТУ)- Бородулькіна Т. О., Межинська Г. В. "Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі." Psycholinguistics 15 (2014): 18-32.
- Гавриш Н. В. "Психолінгводидакичні основи використання інтерактивних методів у викладанні курсу "Дошкільна лінгводидактика”." Psycholinguistics 15 (2014): 32-49.
- Елгина С. В. "Интеллектуальные особенности личности подростков, проявляющиеся в когнитивном компоненте их речевых действий." Psycholinguistics 15 (2014): 49-61.
- Засєкіна Л. В. "Нейропсихолінгвістичні засоби реорганізації емоційної пам’яті особистості." Psycholinguistics 15 (2014): 62-73.
- Ленів З. П. "Арт-терапія в процесі діагностування усного мовлення старших дошкільників." Psycholinguistics 15 (2014): 73-84.
- Lyla M. V. "Experimental investigation of teen-agers’ attention as a factor of successful English language mastering." Psycholinguistics 15 (2014): 85-98.
- Нікода К. Є., Лозова О. М. "Специфіка міжмодального переносу в перцепції носіїв близькоспоріднених мов." Psycholinguistics 15 (2014): 98-110.
- Новикова Г. П. "Культурно-диалогическое развитие дошкольников в условиях билингвизма как научная проблема." Psycholinguistics 15 (2014): 110-125.
- Потапчук Є. М. "Мовленнєва поведінка подружжя в ситуаціях адюльтеру як психологічна проблема." Psycholinguistics 15 (2014): 126-137.
- Роменкова В. А. "Формирование представлений "хороший" – "плохой" в дошкольном возрасте при использовании народной сказки." Psycholinguistics 15 (2014): 138-152.
- Танана С. М. "Психологічні та методичні аспекти використання багатокомпонентності мовленнєвої діяльності читання тексту іноземною мовою." Psycholinguistics 15 (2014): 152-162.
- Ушакова О. С., Лаврентьева А. И. "Роль коммуникативной структуры высказывания в формировании содержательной стороны речи младших дошкольников." Psycholinguistics 15 (2014): 162-177.
- Харченко Н. В. "Розуміння як психологічний феномен." Psycholinguistics 15 (2014): 178-192.
- Чернякова О. І. "Ігрові методи як основа здійснення навчального процесу вивчення іноземної мови." Psycholinguistics 15 (2014): 193-202.
- Ігнатьєва С. Є. ""Я” модель українського щоденникового наративу." Psycholinguistics 15 (2014): 203-214.
- Крутій К. Л. "Розвиток почуття мови у дітей засобами штучних текстів (на матеріалі лінгвістичної казки Л.С.Петрушевської)." Psycholinguistics 15 (2014): 215-226.
- Кольцова Е. А. "Номинации самооценки в актах автокоммуникации: гендерный аспект (на материале англоязычных художественных произведений)." Psycholinguistics 15 (2014): 227-240.
- Молчко О. О. "Категорія порівняння крізь призму психолінгвістичної теорії актуального членування: проекція на дискурсивну практику перекладача." Psycholinguistics 15 (2014): 240-254.
- Пікалова А. О. "Знакові концепти-образи для репрезентації концепту ЛЮДИНА в поетичних текстах М.Стельмаха у трактуванні українських науковців." Psycholinguistics 15 (2014): 254-265.
- Куйбіда В. В. "Наукова і народна термінологія: порівняльний аналіз." Psycholinguistics 15 (2014): 266-274.
- Мачикова М. К. "Медіавірус: базові ознаки й технології розповсюдження." Psycholinguistics 15 (2014): 274-287.
- Мороз В. Я. "Енергетичний потенціал релігійної комунікації." Psycholinguistics 15 (2014): 287-297.
- Нагорняк М. В. "Мовленнєва культура майбутнього радіожурналіста: реальність і шляхи вдосконалення." Psycholinguistics 15 (2014): 297-310.
- Порфімович О. Л. "Кримінальна журналістика: теоретичні засади експериментальних підходів з визначення впливу медіа насильства на аудиторію ЗМІ. Частина перша.." Psycholinguistics 15 (2014): 310-317.
| 2014 | | Iss. 15
|
|
|
|