Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2012/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Psycholinguistics : наук.-теорет. зб..- Переяслав Psycholinguistics Бібліографія (ДСТУ): | Зміст- Бєлякова С. М. Психологічні основи оптимізації особистісного розвитку близнюків періоду дорослішання / С. М. Бєлякова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 13-19
- Білоусько Л. В. Розвиток мовлення старших дошкільників у процесі навчанні їх елементів математики / Л. В. Білоусько // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 20-24
- Бородулькіна Т. О. Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників / Т. О. Бородулькіна // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 25-30
- Видолоб Н. О. Осмислене пізнання дійсності в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів ВНЗ / Н. О. Видолоб // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 31-37
- Грейліх О. О. Комунікативна культура як компонент педагогічної культури викладача вищого навчального закладу / О. О. Грейліх // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 38-42
- Дем’яненко С. Д. До проблеми лексико-семантичного розвитку дітей дошкільного віку / С. Д. Дем’яненко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 42-48
- Засєкіна Л. В. Мовленнєві стилі у новій парадигмі психолінгвістичного знання / Л. В. Засєкіна // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 48-55
- Калмиков Г. В. Теоретико-методологічні засади становлення професійно-мовленнєвої діяльності практичного психолога / Г. В. Калмиков // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 56-62
- Калмикова Л. О. Діяльнісна психолінгвістика Л.С.Виготського / Л. О. Калмикова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 62-69
- Карп’юк М. Д. Пізнавально-виховна інформація як засіб розвитку самосвідомості учнів ПТНЗ в процесі професійної комунікативної взаємодії / М. Д. Карп’юк // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 70-82
- Лила М. В. Внесок Б. Ф. Баєва в розвиток психології внутрішнього мовлення / М. В. Лила, М. М. Лила // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 82-87
- Мильнікова Н. Г. Вікові особливості трансформації образу в поняття у процесі опанування іноземної мови студентами ВНЗ / Н. Г. Мильнікова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 87-95
- Орап М. О. Програма емпіричного дослідження мовленнєвої організації дітей / М. О. Орап // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 95-102
- Пилипчук С. В. Новый подход к овладению английским языком в дошкольном возрасте в условиях информационного общества / С. В. Пилипчук // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 103-106
- Походенко С. В. Герої українських народних казок в архетиповій свідомості суспільства / С. В. Походенко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 106-117
- Роменкова В. А. Формирование представлений "свой" – "чужой" в дошкольном возрасте / В. А. Роменкова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 118-126
- Румянцева И. М. О раннем естественном билингвизме: психологические и психофизиологические основания / И. М. Румянцева // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 126-129
- Харченко Н. В. Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку / Н. В. Харченко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 129-137
- Хворост Х. Ю. Психолінгвістичний погляд на феномен соціальної зрілості особистості / Х. Ю. Хворост // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 138-143
- Чернякова О. І. Індивідуально-особистісний підхід у навчальному процесі вивчення іноземної мови / О. І. Чернякова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 143-149
- Шенцева Н. Н. Психологическое содержание понятия "УСПЕХ" в традиционной российской культуре / Н. Н. Шенцева // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 150-157
- Акимова Н. В. Значение и смысл имен персонажей в художественном тексте (на примере произведений В.Пелевина) / Н. В. Акимова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 158-162
- Волкова А. Г. Гипертекст: письменный и электронный варианты / А. Г. Волкова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 162-166
- Голоцукова Ю. О. Кількісно-якісні зміни категорії результатива (на матеріалі української мови) / Ю. О. Голоцукова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 166-173
- Добров А. В. К вопросу о методике оценки эффективности автоматической рубрикации текстов: психолингвистический аспект / А. В. Добров // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 173-178
- Засєкін С. В. Психолінгвістика – перекладознавство: політика партнерства / С. В. Засєкін // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 178-184
- Ігнатьєва С. Є. Особливості кольорової картини світу в українському щоденниковому дискурсі (аксіологічний аспект) / С. Є. Ігнатьєва // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 184-192
- Карташкова Ф. И. Гендерная специфика коммуникативного жанра "ФЛИРТ" (на материале англоязычных художественных произведений) / Ф. И. Карташкова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 192-197
- Козак Л. В. Формування мовленнєвої компетенції фахівців інженерного профілю в процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. В. Козак // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 197-202
- Куринная А. Ф. Словоцентричный подход к изучению фонетики в основной школе / А. Ф. Куринная // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 202-212
- Москвичова О. А. Втілення принципу каузації структурно-семіотичної моделі метаморфози в англомовному британському поетичному тексті / О. А. Москвичова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 212-216
- Навальна М. І. Варваризми в мові сучасної української періодики / М. І. Навальна // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 217-225
- Нестеренко К. В. Интерпретация юридических событий и фактов в текстах разных жанров / К. В. Нестеренко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 225-232
- Пікалова А. О. Концепт-образ ПІСНЯ як репрезентатор концепту ЛЮДИНА в поетичних текстах М.Стельмаха / А. О. Пікалова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 232-236
- Тєлєжкіна О. О. Застаріла лексика як стилістичний засіб у поетичному мовленні Дмитра Павличка / О. О. Тєлєжкіна // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 236-241
- Цейтлин С. Н. Детские словообразовательные инновации как результат реализации потенций языковой системы / С. Н. Цейтлин // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 241-247
- Біличенко О. Л. Літературна традиція та екстра-літературна реальність – комунікаційне середовище продукування, існування і сприймання текстів художньої літератури / О. Л. Біличенко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 248-253
- Дем’яненко А. В. Ідеал виховання і культ знань в іранській освітній традиції IX-XI століття: ретроспектива філософсько-психологічного вчення / А. В. Дем’яненко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 254-260
- Дікарєв О. І. POLITICA HERMETICA: апокаліпсис в скандинавському варіанті Олсіанівської парадигми / О. І. Дікарєв // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 260-268
- Іванов В. Ф. Магія реклами як мистецтво "приворожити" покупця / В. Ф. Іванов, О. С. Дудко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 268-279
- Мороз В. Я. Аксіологічні стратегії українського козацтва / В. Я. Мороз // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 279-284
- Нікітчина С. О. Мотивація дидактичного спілкування студентів із викладачами як умова ефективності сучасних комунікативних технологій / С. О. Нікітчина // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 285-291
- Пурмале Р. Ребенок как субъект прав человека в теории и практике / Р. Пурмале // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 9. - С. 291-297
| 2012 | | Iss. 9
|
|
|
|