Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2012/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Psycholinguistics : наук.-теорет. зб..- Переяслав Psycholinguistics Бібліографія (ДСТУ): | Зміст- Дем’яненко С. Д. Теоретичні засади метамовних проявів у дітей дошкільного віку / С. Д. Дем’яненко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 17-22
- Дереча А. А. Розвиток вербальної креативності підлітків за допомогою тренінгової програми / А. А. Дереча // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 22-29
- Зачесова И. А. Выражение интенций в детских диалогах и их распознавание детьми и родителями / И. А. Зачесова, Т. А. Гребенщикова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 29-37
- Калмикова Л. О. Теорія формування у дітей дошкільного віку мовленнєвої діяльності / Л. О. Калмикова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 37-46
- Карп’юк М. Д. Медитація як засіб самореалізації та самооздоровлення в життєпросторі студентів ПТНЗ / М. Д. Карп’юк // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 46-54
- Корніяка О. М. Розвиток комунікативної компетентності фахівця: традиції та інновації / О. М. Корніяка // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 55-66
- Король Л. Д. Емпіричний аналіз толерантності та інтолерантних установок особистості в умовах білінгвізму / Л. Д. Король // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 66-74
- Кючуков Х. С. Лексическое богатство и теория сознания двуязычных детей / Х. С. Кючуков, В. Р. Юсева // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 74-82
- Мазуренко В. А. Мовлення як предмет нейропсихологічного і психолінгвістичного дослідження / В. А. Мазуренко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 82-89
- Новикова Г. П. Формирование языковой компетенции студента в социально-культурном пространстве ВУЗа / Г. П. Новикова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 89-95
- Орап М. О. Психологічний аналіз поняття "мовленнєва організація особистості” / М. О. Орап // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 95-103
- Перхайло Н. А. Психолінгвістичні засади формування текстотворчої компетентності старшокласників / Н. А. Перхайло // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 104-112
- Пилипенко Н. Г. Психолінгвістичні аспекти дослідження проблеми життєвих стратегій особистості / Н. Г. Пилипенко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 112-118
- Репецька А. В. Психосемантичний підхід щодо дослідження екзистенціальної рефлексії особистості / А. В. Репецька // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 118-127
- Ривина Е. К. Язык изобразительного искусства в художественно-эстетическом развитии детей дошкольного и младшего школьного возраста / Е. К. Ривина // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 127-134
- Хворост Х. Ю. Психологічні особливості прояву інформаційної позиції майбутніх фахівців документознавства та інформаційної діяльності / Х. Ю. Хворост // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 134-141
- Яценко Т. С. Визуализация психического в целях его глубинного познания / Т. С. Яценко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 142-160
- Герцовська Н. О. Психолінгвістичні аспекти лексико-семантичних полів успіху (на матеріалі англійської та української мов) / Н. О. Герцовська, О. І. Гутиряк // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 161-166
- Горлачева В. В. Манипулятивная направленность коммуникативных стратегий рекламы мобильных телефонов / В. В. Горлачева // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 166-171
- Кушмар Л. В. Характеристика лексичного та асоціативного значень понять економічної сфери використання / Л. В. Кушмар // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 171-179
- Мелкумова Т. В. Поліфункційність риторичних фігур / Т. В. Мелкумова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 179-183
- Ringblom N. Language separation in early childhood: one system or two? / N. Ringblom // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 183-195
- Селіванова О. О. Когнітивне підґрунтя метафоричної номінації / О. О. Селіванова // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 195-204
- Слєпиніна Н. О. Концепт, поняття, слово, значення: теоретичні проблеми розмежування / Н. О. Слєпиніна // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 204-212
- Трифонов Р. А. Письменницька метамовна рефлексія загально-концептуального спрямування, відображена в інтерв’ю / Р. А. Трифонов, О. О. Якименко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 212-221
- Христич Н. С. Стилістичний повтор як ефективний засіб психологічного впливу (на матеріалі виступу англійських політиків) / Н. С. Христич // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 221-228
- Цейтлин С. Н. Количественно-именные сочетания русского языка в онтолингвистическом аспекте / С. Н. Цейтлин, Г. С. Рогожкина // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 228-236
- Швець Т. А. Національна специфіка фразеологічних одиниць французької мови як засіб самовираження народу-творця / Т. А. Швець // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 236-241
- Бутиріна М. В. Реклама та зв’язки з громадськістю: технологічний вимір / М. В. Бутиріна // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 242-247
- Грейліх О. О. Культура мовлення вчителя як передумова ефективної професійної діяльності / О. О. Грейліх // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 247-254
- Мельниченко С. А. Соціально-психологічні особливості спілкування підлітків у скаутській організації / С. А. Мельниченко // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 254-259
- Мороз В. Я. Теоретична рефлексія понять "модель”, "моделювання”, "картина світу”, "модель світу” у парадигмі соціальних комунікацій / В. Я. Мороз // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 259-265
- Нагорняк М. В. Формування мовленнєвої особистості майбутнього радіожурналіста (на матеріалах навчальної інформаційної програми "Студентська хвиля”) / М. В. Нагорняк // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 265-273
- Нікітчина С. О. Cпілкування студентів ВНЗ з викладачами засобами дидактики як умова забезпечення ефективності сучасних комунікативних технологій / С. О. Нікітчина // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 273-280
- Сербін С. М. Рефлексія в прямоефірному мовленні / С. М. Сербін // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 280-290
- Тонкіх І. Ю. Журналістські блоги як форма впливу на громадську думку в українських Інтернет-ЗМІ / І. Ю. Тонкіх // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 290-297
- Федосєєва І. В. Особливості вивчення комунікативної толерантності студентів ВНЗ / І. В. Федосєєва // Psycholinguistics. - 2012. - Iss. 11. - С. 297-306
| 2012 | | Iss. 11
|
|
|
|