Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2015/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Особлива дитина: навчання і виховання : наук.-метод. журн..- Київ Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia Бібліографія (ДСТУ): | Зміст- Симоненко Т. Нові умови вступу до вищих навчальних закладів випускників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів / Т. Симоненко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 7-8
- Кобильченко В. Розвиток і структура особистості дошкільника з порушеним зором у теоретичних моделях / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 9-16
- Пахомова Н. Модель інтеграції медико-психологічної та педагогічної складових професійної підготовки логопедів / Н. Пахомова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 17-25
- Таранченко О. Концепція розвитку системи освіти осіб з порушеннями слуху в Україні (Проект) / О. Таранченко, О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 26-33
- Софій Н. Інклюзивні ресурсні центри: канадський досвід та Українські реалії / Н. Софій // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 34-40
- Сухіна І. Використання ресурсів середовища в освітньому просторі для забезпечення розвитку і навчання дітей з аутизмом / І. Сухіна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 41-48
- Кузьмінська Є. Вивчення сформованості мовленнєвої компетенції у розумово відсталих дітей / Є. Кузьмінська // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 49-57
- Прохоренко Л. Мотиваційні чинники навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 58-63
- Парфенова Г. Стан сформованості усного зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / Г. Парфенова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 64-71
- Родименко І. Принципи психолого-медико-педагогічного обстеження дітей / І. Родименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 72-78
- Федоренко О. Особливості соціальної інтегрованості молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання / О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 79-85
- Dokur Z. An evaluation of the facial emotion recognition skills in children with autism / Z. Dokur, O. T. Sari // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 86-94
| 2015 | | № 1 (73)
|
|
|
|