Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2015/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодий вчений : наук. журн..- Херсон Бібліографія (ДСТУ): | Зміст- Романенко О. О. Банківський маркетинг і маркетингова стратегія / О. О. Романенко, Д. С. Антонюк // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 6-10
- Байков М. А. Формування інтелектуального капіталу як орієнтир управління комерційною діяльністю туристичного підприємства / М. А. Байков, С. В. Захарін, А. А. Казарян // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 11-15
- Baranivska Yu. Yu. The formation of organizational behavior of personnel in the organization / Yu. Yu. Baranivska // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 16-20
- Bila O. O. The formation of strategic potential of organisation in the market conditions / O. O. Bila // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 21-25
- Богачева А. В. Использование корелляционно-регрессионного анализа при определении доли условно-постоянных расходов / А. В. Богачева // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 26-29
- Верозуб О. С. Конкуренція як спосіб співіснування підприємств в умовах ринкового середовища / О. С. Верозуб // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 30-33
- Voloshena N. G. The application of system approach in management the activities of the enterprise / N. G. Voloshena // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 34-37
- Решетник Н. І. Сучасні форми та методи партнерських зв’язків у бізнесі / Н. І. Решетник, І. В. Волянська // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 38-42
- Гаврилюк В. К. Вплив ділової репутації на конкурентоздатність та вартість компанії / В. К. Гаврилюк // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 43-46
- Гаращенко Л. П. Юридическое образование в Европе / Л. П. Гаращенко // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 47-51
- Данченко Л. Г. Сучасні стратегічні моделі типів керівництва та лідерства в організації / Л. Г. Данченко, В. В. Гордина // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 52-55
- Дацій Н. В. Складові підвищення ефективності надання адміністративних послуг / Н. В. Дацій // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 56-60
- Жежер К. Л. Основні підходи та методики діагностики корпоративної культури сучасного підприємства / К. Л. Жежер // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 61-64
- Лебедь Т. В. Удосконалення мотиваційних механізмів в системі менеджменту організацій / Т. В. Лебедь // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 65-68
- Літовкіна О. О. Стимулювання інноваційної активності як передумова підвищення технологічного рівня регіональної економіки / О. О. Літовкіна // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 69-72
- Насікан Н. І. Основні підходи до формування іміджу сучасної організації / Н. І. Насікан, О. Ю. Верещака // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 73-76
- Nichay V. R. Essence of human potential in the organization / V. R. Nichay // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 77-80
- Прокопів Ю. В. Міжнародні стандарти якості в Україні та їх важливість в управлінні організацією / Ю. В. Прокопів // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 81-85
- Решетник Н. І. Сучасні фінансові проблеми через призму концепції сталого розвитку / Н. І. Решетник // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 86-89
- Романенко О. О. Інвестиційне забезпечення сталого економічного розвитку / О. О. Романенко // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 90-94
- Tkachuk N. V. The methodology of evaluation of competitiveness of enterprises / N. V. Tkachuk // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 95-98
- Хусаінов Р. В. Економіки знань: сутність, складові, специфіка / Р. В. Хусаінов, А. Ю. Янченко, М. М. Руденко // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 99-103
- Чебан А. А. Ефективна система мотивації праці як елемент підвищення конкурентоспроможності підприємства / А. А. Чебан // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 104-108
- Чірікова Н. М. Мотиваційні теорії персоналу і управління мотивацією праці / Н. М. Чірікова // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 109-113
- Гаращенко Л. П. Правова характеристика цінних паперів: теоретичний аналіз / Л. П. Гаращенко, В. С. Шкуратовський // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 114-118
- Шульпіна Н. В. Маркетинговий аналіз особливостей поведінки споживачів освітніх послуг / Н. В. Шульпіна // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 119-123
| 2015 | | № 11 (26)
|
|
|
|