Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74584/2019/47(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Причорноморські економічні студії
: наук. журн..- Одеса
Pričornomorsʹkì ekonomìčnì studìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мостепанюк А. В. Методи оцінювання ефективності корпоративної соціальної відповідальності. - C. 7-13.
  4. Бондаревська К. В., Звягінцев В. С. Тенденції розвитку зовнішньоекономічних відносин України під впливом інтеграційних процесів. - C. 14-18.
  5. Бондаренко А. Г., Самойленко Ю. С. Тенденції та особливості розвитку туризму в балканських країнах (на прикладі Хорватії та Чорногорії). - C. 19-23.
  6. Брандіс В. Ю., Кифак А. О. Сучасні тенденції розвитку ринків венчурного капіталу України та Ізраїлю. - C. 24-29.
  7. Завгородній А. В., Скупський Р. М. Перспективи зовнішньоекономічного вектору розвитку агропродовольчого сектору Причорноморського регіону. - C. 30-34.
  8. Почерніна Н. В. Міжнародна конкурентоспроможність суб’єктів господарювання: регіональні порівняння. - C. 35-39.
  9. Rodionova T., Moskovchuk O., Kyfak A. Stability analysis of Ukrainian banking system. - C. 40-46.
  10. Сімахова А. О. Інструментарій моделей соціальної економіки у глобальному вимірі. - C. 47-50.
  11. Скрипник Н. Є., Шахова Ю. С. Міграція людських ресурсів в умовах геоекономічної трансформації. - C. 51-55.
  12. Скрипник Н. Є., Ганзюк О. О. Міжнародні можливості електронної комерції в глобальних макроекономічних відносинах. - C. 56-60.
  13. Вареник І. В., Осадча Н. М. Застосування СНР у сфері господарського механізму: проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 61-64.
  14. Омельяненко В. А., Ковтун Г. І. Становлення мережевої моделі інноваційного процесу в Україні. - C. 65-72.
  15. Радіонова О. М., Добрянська А. Ю. Аналіз розвитку культурно-пізнавального туризму в Україні. - C. 73-78.
  16. Радченко О. П., Карадобрі Т. В. Стан та перспективи інноваційного розвитку в аграрному секторі економіки України. - C. 79-82.
  17. Ситник Н. С., Капітанчук М. В. Сучасний стан та перспективи інвестиційної привабливості України. - C. 83-88.
  18. Ставицька А. В., Нестеренко О. В. Експортний потенціал України та можливості його реалізації на світовому ринку. - C. 89-93.
  19. Ципліцька О. О. Підвищення спроможності держави у реалізації промислової політики. - C. 94-100.
  20. Швець Ю. О., Мозолевська А. І. ПДВ в Україні: проблеми стягнення та перспективи впровадження закордонного досвіду. - C. 101-106.
  21. Балацька Н. Ю. Інтегрований підхід до управління розвитком підприємства ресторанного бізнесу. - C. 107-113.
  22. Боденчук Л. Б., Радіонова М. І. Підвищення конкурентоспроможності медичних закладів за допомогою елементів стратегічного менеджменту. - C. 114-117.
  23. Бондаренко С. М. Документація системи управління, націленої на якість продукції підприємства індустрії моди. - C. 118-121.
  24. Василига С. М. Стратегічне управління холдинговими компаніями. - C. 122-125.
  25. Вислободська Г. П., Макаруха С. Р. Кооперація в туризмі: стан, проблеми та перспективи. - C. 126-130.
  26. Некрасова Х. С., Шуба Т. П., Євтушенко В. А. Регулювання рекламної діяльності в Україні. - C. 131-135.
  27. Омельяненко О. М. Аналіз трансформації бізнес-процесів підприємства в ході цифрового маркетингу. - C. 136-140.
  28. Панченко В. А., Черненко О. В. Теоретико-методологічні аспекти застосування регулювання як функції менеджменту організації. - C. 141-146.
  29. Пилипенко О. С. Напрями вдосконалення розвитку сфери туризму на засадах інноваційних маркетингових технологій. - C. 147-150.
  30. Помаз О. М., Помаз Ю. В., Коробкіна В. М. Основні причини трудових конфліктів на вітчизняних підприємствах аграрної сфери. - C. 151-155.
  31. Радченко О. А., Гурьянова Н. В. Стратегічні пріоритети розвитку ДП МА "Бориспіль". - C. 156-159.
  32. Світлична А. В., Яснолоб І. О., Передерій О. О. Стан стратегічного управління конкурентоспроможністю продуктового магазину. - C. 160-163.
  33. Семенов К. Л. Концептуальні засади формування комплексного підходу до маркетинг-логістичного забезпечення підприємств у виробничо-торговельних ланцюгах. - C. 164-171.
  34. Семенова Т. В., Беженова О. А. Обґрунтування доцільності впровадження інвестиційних проектів в умовах невизначеності. - C. 172-176.
  35. Серьогіна Д. О., Кущ А. В. Удосконалення системи управління витратами на будівельних підприємствах. - C. 177-181.
  36. Селіверстова Л. С., Міх О. М. Підходи до формування стратегії інвестиційного розвитку легкої промисловості в контексті забезпечення сталого розвитку країни. - C. 182-186.
  37. Юшков П. О. Проблеми і недоліки реалізації проектів державних цільових програм у системі проектного управління економіки України. - C. 187-191.
  38. Папаїка І. О. Аналіз рівня задоволення потреб населення в окремих продуктах харчування в Україні. - C. 192-195.
  39. Вихідні дані. - C. 196.
2019
Вип. 47(1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського