Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74346/2019/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання мистецької освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Благова Т. О. Етапи професіоналізації бальної хореографії в історико-культурній динаміці. - C. 3-13.
  4. Микулинская О. С. Рекреационный потенциал танца. - C. 14-22.
  5. Новська О. Р. Методологічні засади формування проектного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 23-31.
  6. Стахевич Г. О., Зав’ялова О. К. Фортепіанний концерт А. Гензельта в мистецько-освітньому просторі доби. - C. 32-42.
  7. Тарапата-Більченко Л. Г. "Базис" і "надбудова" китайської фортепіанної педагогіки. - C. 43-52.
  8. Чжан Юй Національні традиції танцювального мистецтва як предмет хореографічної освіти. - C. 53-65.
  9. Гао Юань Діагностика рівнів емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 66-75.
  10. Дэн Шэнцзэ, Королева Т. П. Актуальность ролевых позиций будущего педагога-музыканта в обучении игре на инструменте. - C. 76-91.
  11. Кожбахтеєва Н. Ф., Турбала А. Ю. Формування пізнавального інтересу в майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментальної підготовки. - C. 92-101.
  12. Корчевна С. О. Формування виконавської культури баяніста на основі методико-педагогічного досвіду. - C. 102-110.
  13. Михалюк А. М. Методика формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 111-118.
  14. Мозгальова Н. Г., Барановська І. Г. Емоційно-інтелектуальний потенціал у розвитку творчої особистості вчителя музики. - C. 119-127.
  15. Хмелевська І. О. Методика формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. - C. 128-137.
  16. Чень Чень Методичні шляхи вдосконалення вербальних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті музично-презентаційної діяльності. - C. 138-147.
  17. Чжу Юньжуй Сутність поняття "пізнавальна активність майбутнього викладача вокалу" та його структура. - C. 148-156.
  18. Бітько Н. Г. Педагогічні принципи розвитку вокального мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 157-167.
  19. Іригіна С. О. Шляхи оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до хормейстерської роботи з дітьми. - C. 168-177.
  20. Клубкова С. А. Артистизм майбутнього вчителя музичного мистецтва як компонент готовності до хормейстерської діяльності. - C. 178-188.
  21. Лесник О. С. Сутність та структура художньо-мовленнєвих умінь у хормейстерській підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 189-200.
  22. Мамикіна О. А. Наукові підходи до формування виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу. - C. 201-210.
  23. Андрощук Л. М. Інновації у практичній підготовці майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. - C. 211-220.
  24. Бойченко М. А., Чистякова І. А. Педагогічна підтримка артистично обдарованої учнівської молоді: досвід європейських країн. - C. 221-230.
  25. Го Яньжань Методичні засоби оптимізації соціокультурної адаптації китайських студентів – майбутніх викладачів музичного мистецтва. - C. 231-239.
  26. Дончак А. М. Психолого-педагогічні, реабілітаційні та методичні аспекти функціонування соціального танцю в Україні. - C. 240-248.
  27. Єременко О. В. Формування сценічно-виконавської компетентності магістрів музичного мистецтва: теоретичний аспект. - C. 249-255.
  28. Kisiel M. "Kolorowe muzykowanie" formą kontaktu dziecka w polskiej przestrzeni edukacyjnej. - C. 256-268.
  29. Мельниченко В. Г., Кьон Н. Г. Формування в майбутніх учителів музичного мистецтва навичок аранжування пісенних мелодій. - C. 269-276.
  30. Nikolai H. Yu. Theoretical-methodological foundations of the use of song "schlager” in vocal training of future musical art teachers. - C. 277-285.
  31. Овчаренко Н. А., Богяну К. О. Інклюзивна музична освіта: теоретико-аналітичний аспект. - C. 286-293.
  32. Чен Хань Поняття національної культури особистості в контексті сучасної музично-педагогічної освіти. - C. 294-305.
  33. Шрамко О. І. Роль мистецької освіти у процесі духовного оновлення суспільства. - C. 306-315.
2019
Вип. 1-2 (13-14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського