Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2022/47(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мистецтвознавство / Art studies

  4. Петрук Р., Михайлова Р. Муза Миколи Стороженка. - C. 4-11.
  5. Пожарська А.-О. Типи і принципи музичної драматургії фільмів у жанрі фентезі (на прикладі кінофільмів "Володар перснів: Хранителі персня" і "Хроніки Нарнії: Лев, чаклунка та шафа"). - C. 12-17.
  6. Попівняк Л., Барна Н., Карманов В. 9-тий Всеукраїнський хоровий конкурс імені Миколи Леонтовича – 2021 у контексті популяризації хорового мистецтва на Закарпатті. - C. 18-24.
  7. Попова А. Masterskaya Івана Дорна та її роль у розвитку вітчизняної музичної культури. - C. 25-29.
  8. Рева Я. Танцювальна терапія як інноваційна технологія особистісного розвитку. - C. 30-34.
  9. Сидорченко В. Драматургічні функції інструментів мідної групи у третій симфонії Густава Малера (на прикладі партії тромбону). - C. 35-39.
  10. Симеонова Ю. Твори П. І. Чайковського в концертному репертуарі у звукозаписах диригента К. А. Симеонова. - C. 40-47.
  11. Синєок В., Калієвський К. Феномен соціокультурного проекту всеукраїнського фестивалю-конкурсу народної хореографії імені Павла Вірського. - C. 48-55.
  12. Синкевич Н. Народнопісенна спадщина із записів Івана Франка в хоровому доробку Миколи Ластовецького. - C. 56-61.
  13. Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies

  14. Михайленко А., Ситайло Н. Перекладацькі трансформації складних економічних та технічних слів-термінів і словосполучень англійської мови та їх класифікація. - C. 62-66.
  15. Нікоряк Н. Кіно як інтермедіальний код прози А. Кокотюхи. - C. 67-76.
  16. Новак С. Мемуаристика Володимира Бірчака. - C. 77-82.
  17. Ординська І. Структурнo-дериваційна характеристика власних назв поселень хутірського типу Північної Хмельниччини. - C. 83-86.
  18. Підколесна Л., Жеронкіна О. Складнощі перекладу англійської економічної термінології. - C. 87-92.
  19. Popivniak O., Torosian O., Pavlichenko L. Shaping the status trend of Covid vaccines on TikTok: critical discourse analysis of bloggers’ videos. - C. 93-99.
  20. Проценко О. Новітнє пандемічне арго в соціальному дискурсі України. - C. 100-106.
  21. Пуга О., Білик О. Аналіз авторських композитних новотворів у творчості Жаклін Джил Коллінз. - C. 107-112.
  22. Пянковська І. Лінгвістичні засоби впливу в німецькому медіатексті. - C. 113-119.
  23. Рогальська-Якубова І. Концепт подорож як стрижень роману Ольги Токарчук "Бігуни". - C. 120-125.
  24. Рябуха Т., Насалевич Т. Система модальних дієслів у сучасній англійській мові: тенденції розвитку. - C. 126-130.
  25. Садраддин Г. Б. о. Этап Набати в азербайджанской суфийской литературе. - C. 131-138.
  26. Свириденко О. Літературне питання в епістолярному дискурсі Г. Бюхнера. - C. 139-144.
  27. Семак Л. Семантичні й прагматичні риси контекстуальних синонімів у художньому дискурсі Оксани Забужко. - C. 145-149.
  28. Semenist I., Makhachashvili R. Innovative communication for new knowledge acquisition in the digital realm. - C. 150-157.
  29. Сивик О. Художній аналіз трьох альманахів казок Вільгельма Гауфа. - C. 158-163.
  30. Педагогіка / Pedagogy

  31. Курок Р. Обґрунтування моделі розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 164-169.
  32. Кушнір К., Кравченко І., Щербакова Л. Творча взаємодія викладача та концертмейстера як важливий фактор формування фахових компетентностей майбутніх диригентів. - C. 170-175.
  33. Кушпіт У. Підготовка викладачів закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти до впровадження інтегративного навчання. - C. 176-180.
  34. Лазоренко С. Прогресивний підхід щодо аналізу фундаментальних принципів сучасного олімпізму. - C. 181-188.
  35. Левчик І. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку поняття інтегрованого навчання професійно орієнтованої англійської мови у вітчизняній методиці навчання іноземних мов. - C. 189-195.
  36. Lisovska A., Gremalyuk Т., Rychka T. Methodological approaches in teaching a foreign language in non-profiled universities (pragmatic-motivational aspect). - C. 196-201.
  37. Лук’янченко О. Естетичні засади формування іміджу майбутнього вчителя НУШ. - C. 202-205.
  38. Макаренко А., Кравченко Ю. Етапи розроблення навчально-методичного забезпечення методичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 206-211.
  39. Марків О., Зарівна О. Медіаграмотність як провідний принцип комунікативного стилю студентської молоді. - C. 212-217.
  40. Михайлова Л. Підвищення мотивації під час вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей. - C. 218-222.
  41. Мірошниченко О. Методичні засади підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до застосування інформаційних технологій. - C. 223-227.
  42. Мірошніченко В. Дослідно-експериментальна робота щодо формування екологічної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 228-233.
  43. Мітєва А., Врубель Г. Використання інноваційних технологій та особливості роботи концертмейстера в умовах дистанційного навчання з вокально-хорових дисциплін. - C. 234-239.
  44. Мукан Н., Мукан О., Гуйхуа Цао Віртуальне навчальне середовище: системний підхід до трактування поняття. - C. 240-244.
  45. Нестеренко Л. Вплив акмеологічних умов на формування психолого-педагогічної культури викладача ЗВО. - C. 245-251.
  46. Нечерда В., Кириченко В. Досвід упровадження технологій "сase-study" і портфоліо у практику формування соціально успішної особистості учня. - C. 252-259.
  47. Nypadymka A. Digital detox: towards an understanding of technology addiction in higher education and daily routine. - C. 260-264.
  48. Nikitina N., Lakiychuk O., Meleshko I. Availability of digital tools for training different language skills. - C. 265-270.
  49. Orujov V. O. o. Effective and productive education. - C. 271-278.
  50. Панасюк Т., Маліновська Л., Воропаєва Н. Роль інтегративного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 279-284.
  51. Парфьонова О., Сукнов М. Труднощі формування фонетичної компетенції під час вивчення англійської мови у студентів технічних спеціальностей. - C. 285-289.
  52. Переверзєва О. Формування професійної самосвідомості майбутнього педагога-музиканта в процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. 290-294.
  53. Позняк О. Методичні аспекти створення інклюзивного освітнього середовища. - C. 295-300.
  54. Попадинець О., Старик О. Від англійської мови для спеціальних цілей (ESP) до предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL): до проблеми забезпечення безперервної іншомовної освіти. - C. 301-306.
2022
Вип. 47(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського