Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2022/47(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Мистецтвознавство / Art studies
- Петрук Р., Михайлова Р. Муза Миколи Стороженка. - C. 4-11.
- Пожарська А.-О. Типи і принципи музичної драматургії фільмів у жанрі фентезі (на прикладі кінофільмів "Володар перснів: Хранителі персня" і "Хроніки Нарнії: Лев, чаклунка та шафа"). - C. 12-17.
- Попівняк Л., Барна Н., Карманов В. 9-тий Всеукраїнський хоровий конкурс імені Миколи Леонтовича – 2021 у контексті популяризації хорового мистецтва на Закарпатті. - C. 18-24.
- Попова А. Masterskaya Івана Дорна та її роль у розвитку вітчизняної музичної культури. - C. 25-29.
- Рева Я. Танцювальна терапія як інноваційна технологія особистісного розвитку. - C. 30-34.
- Сидорченко В. Драматургічні функції інструментів мідної групи у третій симфонії Густава Малера (на прикладі партії тромбону). - C. 35-39.
- Симеонова Ю. Твори П. І. Чайковського в концертному репертуарі у звукозаписах диригента К. А. Симеонова. - C. 40-47.
- Синєок В., Калієвський К. Феномен соціокультурного проекту всеукраїнського фестивалю-конкурсу народної хореографії імені Павла Вірського. - C. 48-55.
- Синкевич Н. Народнопісенна спадщина із записів Івана Франка в хоровому доробку Миколи Ластовецького. - C. 56-61.
Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies
- Михайленко А., Ситайло Н. Перекладацькі трансформації складних економічних та технічних слів-термінів і словосполучень англійської мови та їх класифікація. - C. 62-66.
- Нікоряк Н. Кіно як інтермедіальний код прози А. Кокотюхи. - C. 67-76.
- Новак С. Мемуаристика Володимира Бірчака. - C. 77-82.
- Ординська І. Структурнo-дериваційна характеристика власних назв поселень хутірського типу Північної Хмельниччини. - C. 83-86.
- Підколесна Л., Жеронкіна О. Складнощі перекладу англійської економічної термінології. - C. 87-92.
- Popivniak O., Torosian O., Pavlichenko L. Shaping the status trend of Covid vaccines on TikTok: critical discourse analysis of bloggers’ videos. - C. 93-99.
- Проценко О. Новітнє пандемічне арго в соціальному дискурсі України. - C. 100-106.
- Пуга О., Білик О. Аналіз авторських композитних новотворів у творчості Жаклін Джил Коллінз. - C. 107-112.
- Пянковська І. Лінгвістичні засоби впливу в німецькому медіатексті. - C. 113-119.
- Рогальська-Якубова І. Концепт подорож як стрижень роману Ольги Токарчук "Бігуни". - C. 120-125.
- Рябуха Т., Насалевич Т. Система модальних дієслів у сучасній англійській мові: тенденції розвитку. - C. 126-130.
- Садраддин Г. Б. о. Этап Набати в азербайджанской суфийской литературе. - C. 131-138.
- Свириденко О. Літературне питання в епістолярному дискурсі Г. Бюхнера. - C. 139-144.
- Семак Л. Семантичні й прагматичні риси контекстуальних синонімів у художньому дискурсі Оксани Забужко. - C. 145-149.
- Semenist I., Makhachashvili R. Innovative communication for new knowledge acquisition in the digital realm. - C. 150-157.
- Сивик О. Художній аналіз трьох альманахів казок Вільгельма Гауфа. - C. 158-163.
Педагогіка / Pedagogy
- Курок Р. Обґрунтування моделі розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 164-169.
- Кушнір К., Кравченко І., Щербакова Л. Творча взаємодія викладача та концертмейстера як важливий фактор формування фахових компетентностей майбутніх диригентів. - C. 170-175.
- Кушпіт У. Підготовка викладачів закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти до впровадження інтегративного навчання. - C. 176-180.
- Лазоренко С. Прогресивний підхід щодо аналізу фундаментальних принципів сучасного олімпізму. - C. 181-188.
- Левчик І. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку поняття інтегрованого навчання професійно орієнтованої англійської мови у вітчизняній методиці навчання іноземних мов. - C. 189-195.
- Lisovska A., Gremalyuk Т., Rychka T. Methodological approaches in teaching a foreign language in non-profiled universities (pragmatic-motivational aspect). - C. 196-201.
- Лук’янченко О. Естетичні засади формування іміджу майбутнього вчителя НУШ. - C. 202-205.
- Макаренко А., Кравченко Ю. Етапи розроблення навчально-методичного забезпечення методичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 206-211.
- Марків О., Зарівна О. Медіаграмотність як провідний принцип комунікативного стилю студентської молоді. - C. 212-217.
- Михайлова Л. Підвищення мотивації під час вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей. - C. 218-222.
- Мірошниченко О. Методичні засади підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до застосування інформаційних технологій. - C. 223-227.
- Мірошніченко В. Дослідно-експериментальна робота щодо формування екологічної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 228-233.
- Мітєва А., Врубель Г. Використання інноваційних технологій та особливості роботи концертмейстера в умовах дистанційного навчання з вокально-хорових дисциплін. - C. 234-239.
- Мукан Н., Мукан О., Гуйхуа Цао Віртуальне навчальне середовище: системний підхід до трактування поняття. - C. 240-244.
- Нестеренко Л. Вплив акмеологічних умов на формування психолого-педагогічної культури викладача ЗВО. - C. 245-251.
- Нечерда В., Кириченко В. Досвід упровадження технологій "сase-study" і портфоліо у практику формування соціально успішної особистості учня. - C. 252-259.
- Nypadymka A. Digital detox: towards an understanding of technology addiction in higher education and daily routine. - C. 260-264.
- Nikitina N., Lakiychuk O., Meleshko I. Availability of digital tools for training different language skills. - C. 265-270.
- Orujov V. O. o. Effective and productive education. - C. 271-278.
- Панасюк Т., Маліновська Л., Воропаєва Н. Роль інтегративного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 279-284.
- Парфьонова О., Сукнов М. Труднощі формування фонетичної компетенції під час вивчення англійської мови у студентів технічних спеціальностей. - C. 285-289.
- Переверзєва О. Формування професійної самосвідомості майбутнього педагога-музиканта в процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. 290-294.
- Позняк О. Методичні аспекти створення інклюзивного освітнього середовища. - C. 295-300.
- Попадинець О., Старик О. Від англійської мови для спеціальних цілей (ESP) до предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL): до проблеми забезпечення безперервної іншомовної освіти. - C. 301-306.
| 2022 | | Вип. 47(3)
|
|
|
|