Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/42(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка / Pedagogy

  4. Афанасієвська І. Аналіз формування компетенцій за глибинним навчанням у курсі морської англійської мови. - C. 4-9.
  5. Бобришева Н. Впровадження елементів змішаної моделі навчання у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 10-13.
  6. Бойко К. Інтерактивна модель навчання судноводіїв англійської мови професійної направленості. - C. 14-18.
  7. Borucinsky M., Tominac Coslovich S. Introducing data-driven learning into the marine engineering English classroom. - C. 19-27.
  8. Від А. Використання інтернет-ресурсів для впровадження активного навчання на заняттях із морської англійської мови. - C. 28-33.
  9. Volkova A. Making sense of simulators in teaching Maritime English. - C. 34-39.
  10. Holovina S. The effectiveness of using Padlet for teaching English. - C. 40-44.
  11. Diahyleva O., Tokarieva O., Denychenko I., Yaresko N. Role of distance learning in speech culture formationof future maritime specialists during academic and practical training. - C. 45-52.
  12. Іщук А. Морфосинтаксичні особливості англомовного туристичного дискурсу. - C. 53-57.
  13. Chirea-Ungureanu C. "Marinisation” of Maritime English (ME) teachers: the must-have in Maritime Education and Training (MET). - C. 58-64.
  14. Кльопка Ю. Формування навичок самостійної роботи студентів у процесі активного навчання. - C. 65-68.
  15. Кудрявцева В., Барсук С., Фролова О. Практика запровадження стратегій активного навчання в курсі морської англійської мови. - C. 69-74.
  16. Kulikova I. Response code and its principle of usage at the Maritime English lessons. - C. 75-78.
  17. Куценко І. Використання тестових технологій для професійної підготовки майбутніх морських спеціалістів. - C. 79-82.
  18. Літікова О. Педагогічні умови інтердисциплінарного навчання англійської мови морських механіків. - C. 83-89.
  19. Ліхошерстова В. Використання онлайн-платформи LearningApps на заняттях з англійської мови для студентів морського профілю. - C. 90-96.
  20. Ляшенко У., Гришко Ю. Доцільність впровадження стратегій глибинного навчання англійської мови професійного спрямування у морських навчальних закладах. - C. 97-102.
  21. Макарова О. Використання активних методів навчання англійської мови у підготовці курсантів-судноводіїв до співбесіди-інтерв’ю. - C. 103-108.
  22. Мороз О. Навчальний компонент професійно орієнтованої комунікативної компетенції фахівців морської галузі. - C. 109-114.
  23. Огородник Н. Мовна особистість майбутнього моряка як стратегічна мета навчання англійської мови. - C. 115-122.
  24. Пенза І. Форми, методи та засоби навчання іноземної мови в закладах морської освіти (друга половина XX – початок XXI ст.). - C. 123-126.
  25. Піндосова Т. Підготовка морських фахівців до єдиного вступного іспиту з англійської мови: методичний аспект. - C. 127-132.
  26. Pranckeviciute V. Challenges of teaching Maritime English in online studies. - C. 133-139.
  27. Semeniuk Zumrutdal I. Challenges in English academic writing: on-line course. - C. 140-143.
  28. Смелікова В. Віртуальна академічна мобільність у морській освіті. - C. 144-149.
  29. Tymofyeyeva O. Listening for specific purposes in the Maritime English Teaching process. - C. 150-155.
  30. Тимощук Ю. Роль тренажерно-симуляторного обладнання у процесі навчання англійської мови для підготовки морських фахівців. - C. 156-159.
  31. Федорова О. Мікронавчання у формуванні англомовних компетенцій морських фахівців. - C. 160-166.
  32. Tsyganenko O., Savchenko O. Interactive learning using modern information technologies at foreign language lessons in higher educational institutions. - C. 167-171.
  33. Швецова І., Бондаренко В. Методологічні засади формування іншомовної компетентності: аналіз навчальних потреб. - C. 172-176.
  34. Shevelova-Harkusha N. Flipped classroom method for teaching Maritime English. - C. 177-182.
2021
Вип. 42(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського