Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/34(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Мистецтвознавство
- Андрійцьо В., Шевцова І., Шютів М. Комунікативна функція побутової хореографії в контексті історичного розвитку сучасного танцювального мистецтва. - C. 4-10.
- Андріїв Н., Герешко О., Мартинюк М. Менеджмент соціокультурної діяльності. - C. 11-17.
- Берлач О., Лесик-Бондарук О. Художньо-технологічні особливості створення анімаційних персонажів авторської векторної анімації. - C. 18-25.
- Бондаренко А. Просторова локалізація акустичних подій в електронній музиці: досвід дослідження. - C. 26-30.
- Бондарець Є. Дослідження й атрибуція ікони Благовіщення Пресвятої Богородиці кінця XVIII – початку XIX ст. у срібному окладі 1865 р. київського майстра І. Вінниковського. - C. 31-37.
- Васильєва О. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: образно-тематична концепція циклу. - C. 38-43.
- Величко О., Маковецька І. Виконавські засади Віденської фортепіанної школи у діяльності Йоганна Непомука Гуммеля та Карла Черні. - C. 44-49.
- Галишич Р., Крохмаль В., Мер'є О. Актуальність застосування каліграфічного українського письма в сучасному графічному дизайні. - C. 50-58.
- Гарагонич Т., Глюдзик К. Проблема сценічної культури в аматорському колективі театру. - C. 59-63.
- Гончарук В. Пластика малих форм у творчості Тараса Левківа: художньо-стильові особливості. - C. 64-70.
- Дадашзаде С. Проявление мультикультурализма в азербайджанском искусстве. - C. 71-79.
Мовознавство. Лiтературознавство
- Abbasova A. Linguistic and stylistic features of folk writer Еlchin's prose. - C. 80-84.
- Алиева С. А. К вопросу жизни и творчества Абулхалига Джаннати. - C. 85-89.
- Бабич Т. Суб'єктивний аспект у семантичних трансформаціях слів. - C. 90-94.
- Бандрівська Н., Андрійчик О. Анімалістика Чарльза Робертса як феномен англо-канадського літературного процесу кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 95-100.
- Бандура Т. Поліфункціональність художньої деталі в повісті Т. Осьмачки "Старший боярин". - C. 101-106.
- Баранник Н. Категорія часу в кіноповісті Олександра Довженка "Зачарована Десна". - C. 107-113.
- Білоконенко Л. До питання про прийоми нейтралізації міжособистісних конфліктів. - C. 114-119.
- Бойко В. Самобутній митець української діаспори – Микола Чирський. Художня рецепція замальовки "Мій сон". - C. 120-124.
- Вакарюк Р. Біблеїзми в українській та англійській мовах: термінологічний і функціонально-семантичний виміри. - C. 125-130.
- Варлакова А. Методика проведення експериментально-фонетичного дослідження просодичних ознак ненаголошеного вокалізму в англійському мовленні українців. - C. 131-137.
- Васильєва О. Дискурс філософії просвітництва в драматургії Еріка-Емманюеля Шмітта. - C. 138-143.
- Величковська Ю. Антиколоніальне (протимосковське) спрямування історичної драми "Милость Божія…" невідомого автора. - C. 144-150.
- Власенко І. Ключові аспекти аналізу авторської лексики у жанрі фентезі. - C. 151-156.
- Волик Н. Деканонизация жанра торжественной оды в творчестве М. Муравьева. - C. 157-162.
- Габидуллина А. Дискурсивная метонимия как средство создания колорита эпохи (на материале романа И. Ильфа и Е. Петрова "Двенадцать стульев"). - C. 163-169.
- Гаврилюк О., Нікіфорова Є. Комунікативні стратегії і тактики у спілкуванні продавця та споживача на спортивних сайтах. - C. 170-176.
Педагогiка
- Akhundova G. The transition from cognitivism to constructivism in foreign language teaching: comparative analysis. - C. 177-181.
- Бабакіна О. Організаційно-педагогічні передумови розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти в 50–70-ті роки ХХ століття. - C. 182-189.
- Гюнай Назим гызы Бадалзаде Проблемы профессионального и трудового образования личностей с синдромом Дауна в практике теории обучения и воспитания лиц с инвалидностью. - C. 190-197.
- Бардус І., Червяковська Н. Проблеми інформатичної підготовки майбутніх учителів початкової школи у закладах фахової передвищої освіти. - C. 198-202.
- Биконя О. Підходи до навчання курсантів юридичних спеціальностей перекладу. - C. 203-208.
- Білокопитов В. Забезпечення якості вищої освіти в Європейському просторі очима студентів. - C. 209-214.
- Бобир О. Ретроспектива поглядів філософів на феномен "світобачення". - C. 215-219.
- Бондар Ю. Педагогічні умови формування творчих умінь в учнів початкової школи. - C. 220-225.
- Бондаренко Є. Педагогічна модель формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх судноводіїв. - C. 226-230.
- Боса В. Інформологія як методологічна основа підготовки сучасного фахівця-філолога. - C. 231-236.
- Бурмакіна Н. Досвід застосування технології змішаного навчання при формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів. - C. 237-241.
- Васютіна Т., Коханко О., Золотаренко Т. Методика організації занурень у початковій школі як приклад міждисциплінарної інтеграції в STREAM-освіті. - C. 242-248.
- Веліховська А. Методологічні основи формування емоційного інтелекту майбутніх інженерів-енергетиків в умовах їхньої професійної підготовки, розвитку професійних компетентностей. - C. 249-254.
- Вікторова Л., Мамчур К. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності сучасних науково-педагогічних працівників вищих військових закладів освіти. - C. 255-264.
- Ємчик О. Дистанційні форми роботи закладу дошкільної освіти. - C. 265-269.
- Мартинюк Т., Брушневська І. Дослідження актуального стану соціальної інтеграції молоді з інвалідністю в сучасній Україні засобами соціокультурної анімації. - C. 270-275.
| 2020 | | Вип. 34(1)
|
|
|
|