Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/32(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Моцаренко К. Багатель як метажанр у музичному універсумі В. Сильвестрова: пошук методологічного обґрунтування. - C. 4-9.
  4. Пашковська Л. Смислова організація музичного наративу в діалозі "свій – чужий" на прикладі П’ятого капрису Н. Паганіні із циклу "24 каприси для скрипки-соло". - C. 10-16.
  5. Погребняк М. Творчий метод і неокласичний танець Вільяма Форсайта. - C. 17-21.
  6. Соловйов А. Стиліс тика джазу в авторських обробках народної пісні Вероніки Тормахової. - C. 22-26.
  7. Стрій А. Становлення творчої особистості Адальберта Ерделі в контексті угорського культурно-мистецького процесу першої половини ХХ століття. - C. 27-33.
  8. Тютюнник І. Композиційна фрагментарність сучасного твору візуального мистецтва. - C. 34-40.
  9. Шабуніна В., Бутко Л., Саранча В. Культурно-дозвіллєвий потенціал університету третього віку як інноваційної соціально-педагогічної технології. - C. 41-47.
  10. Широка О. Символічні образи Матері Божої в українській іконографії Акафістів Богородиці та Ісуса Христа XVII–XVIII cтоліть. - C. 48-53.
  11. Кришталь С. Англійські іменники на позначення меблів та предметів інтер’єру як основа для утворення метафоричних дієслів. - C. 54-59.
  12. Левіщенко М. Концептуальний простір вікторіанського дискурсу. - C. 60-63.
  13. Лук’янченко М. Поетика і проблематика твору "Подорож на край ночі" Л.-Ф. Селіна. - C. 64-69.
  14. Намачинська Г. Козацька доба у словнику В. Даля. - C. 70-73.
  15. Нідзельська Ю. Особливості реалізації образної складової частини єврейського лінгвокультурного концепту "ГОЛОКОСТ" у творах Т. Кініллі "Список Шиндлера" та В. Стайрона "Вибір Софі". - C. 74-80.
  16. Огієнко К. Особливості вербалізації концепту "DISEASE" у сучасному англомовному пісенному дискурсі. - C. 81-88.
  17. Оськіна Н. Структура когнітивного компоненту стилістичної компетентності майбутніх філологів-синологів. - C. 89-93.
  18. Петрочук Н. Позалінгвальні чинники появи вимовного акценту в іншомовному мовленні. - C. 94-99.
  19. Савченко Л. Комунікативно-прагматичні параметри експресивів негативної оцінності в наукових текстах другої половини ХІХ – першої половини ХХ ст.. - C. 100-105.
  20. Савченко О., Коверсун Н. Формування читацької компетенції та шляхи її підвищення в курсантів і студентів закладу фахової передвищої освіти. - C. 106-109.
  21. Смаглій В. Ядерна зона вербалізованого концепту "LANGUAGE" у науковій картині світу. - C. 110-117.
  22. Стройкова С. Модель походження німецьких номенклатурних назв риб. - C. 118-122.
  23. Телегіна Н., Радецька Н. Хронотоп дороги в романі Тоні Моррісон "A Mercy". - C. 123-128.
  24. Фрасинюк Н. Мовні засоби вираження персуазивності в політичному дискурсі. - C. 129-133.
  25. Чик Д. Галлофобія як історичний контекст: іmago французів у пізній прозі Г. Квітки-Основ’яненка. - C. 134-139.
  26. Шкрібляк М., Бялик В. Універсальне й ідіоетнічне в паремійних фондах англійської та української мов. - C. 140-145.
  27. Ласточкіна О., Литвиненко В., Бугаєнко Т. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх логопедів. - C. 146-151.
  28. Литньова Т. Перегляд цілей навчання іноземної мови за умов шкільних реформ (1956 – перша половина 1980-х рр.). - C. 152-158.
  29. Лотоцька Л., Лотоцька -Дудик У., Брейдак Ю. Тенденції розвитку орторексії серед студентів-медиків. - C. 159-164.
  30. Лук’янчук С., Комогорова М. Система вправ із використанням інтерактивних методів навчання як засіб удосконалення навичок іншомовного мовлення молодших школярів. - C. 165-170.
  31. Любчак Н. Особливості формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти – майбутніх учителів української мови та літератури у процесі проєктної діяльності: дані емпіричного дослідження. - C. 171-176.
  32. Маланюк Н. Аспекти формування професійної компетентності у майбутніх фахівців залізничного транспорту за умов неперервної освіти. - C. 177-181.
  33. Мірошніченко В. Використання методу "групового обговорення" для проведення занять із гуманітарних дисциплін. - C. 182-187.
  34. Наливайко О. Цифровізація освітнього середовища в закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки. - C. 188-194.
  35. Панасюк Т. Психологічна компетентність концертмейстера та її роль у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва до концертних виступів. - C. 195-199.
  36. Папушина В. Експериментальне дослідження процесу формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 200-204.
  37. Печерських В. Особливості лікувального масажу осіб із патологіями хребта. - C. 205-208.
  38. Полулященко Ю. Впровадження педагогічної системи професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до формування патріотичних цінностей учнівської молоді у практику закладу вищої освіти. - C. 209-213.
  39. Поляковська О. Аналіз основних нормативних документів, які регламентували здобуття вищої освіти іноземними студентами в Україні впродовж другої половини ХХ ст.. - C. 214-220.
  40. Рудюк Т. Вивчення родинної лексики в концепції педагогічних поглядів Софії Русової (комунікативно-діяльнісний аспект). - C. 221-225.
  41. Талалай Ю. Теоретичні засади навчання іноземних мов у старшій школі (крізь призму досліджень чеських і німецьких науковців). - C. 226-230.
  42. Тютюма Т. Психологічні чинники формування синтаксичної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури. - C. 231-236.
  43. Федурко М., Федурко О. Сучасні підходи до початкової мовної освіти в ретроспективному прочитанні: за матеріалами педагогічної думки Східної Галичини. - C. 237-243.
  44. Шестель О., Старинець О., Литвин Т., Куракін О. Специфіка формування "soft skills" фахівців сфери обслуговування у процесі вивчення іноземних мов. - C. 244-248.
  45. Мацевко-Бекерська Л. Коли "пам’ятати" і "знати" означає "бути". Рецензія на монографію Роздольської Ірини "Літературний феномен Українських Січових Стрільців: функціонування та структура покоління". - C. 249-251.
2020
Вип. 32(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського