Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/29(4)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Сеник Г. Мовні контакти та буковинська німецька мова (Bukowiner Deutsch): наслідки контактування української та німецької мов на Буковині. - C. 4-9.
- Скрябіна В. Актуалізація ціннісних орієнтирів у заголовках англомовних та українськомовних інтернет-новин. - C. 10-16.
- Смоляна Т. Концепт СПРАВЕДЛИВІСТЬ, актуалізований німецькомовною максимою. - C. 17-21.
- Cопіна К. Типи адресата в закликах Євромайдану: граматичний і тематичний параметри. - C. 22-26.
- Спільник Т. Особливості функціювання граматикалізованих засобів вираження градаційного відношення з формою дієслова "сказати". - C. 27-32.
- Стовбур Л. Стилістичний потенціал словотворчих засобів у романі-пісні Г. Лютого "Мама-Марія". - C. 33-39.
- Строкаль О. Кольороназви Олексія Довгого: поетика контрасту. - C. 40-45.
- Тарануха Т., Верезубенко М. Структурно-граматична класифікація фразеологізмів на позначення рис характеру людини в українській та німецькій мовах і особливості їх перекладуStructural and grammatical classification of phraseological units denoting features of human character in the. - C. 46-51.
- Тєлєжкіна О. Поліптотон в українській поезії другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 52-58.
- Тиховська О. Психоаналітичний аспект образу долі в українській міфології. - C. 59-66.
- Тітаренко М. Людина як лінгвокультурний концепт у сучасній німецькій мові. - C. 67-71.
- Федорова А. Історико-семасіологічне висвітлення поняття "гріх" у германських і слов’янських мовах. - C. 72-77.
- Халявка Л. Типи образів роману Джеймса Гедлі Чейза "Немає орхідей для міс Блендіш". - C. 78-82.
- Царьова І. Юридична конструкція як лінгвістична дефініція. - C. 83-88.
- Цинтар Н. Семантичний рівень емотивності англомовного дискурсу. - C. 89-95.
- Шаповал І., Гошилик В. Семантико-прагматична характеристика оптативних висловлювань зі значенням нездійсненного бажання-шкодування стосовно минулого в сучасних українській та англійській мовах. - C. 96-103.
- Швець О. Методика виявлення типології номінативних речень англійської, французької й української мов. - C. 104-109.
- Shevchenko I., Kordyuk O. Implementation of the methodology of content and language integrated learning (CLIL) in the process of teaching history of the English language for future English teachers. - C. 110-115.
- Шестакова О. Процес стандартизації сучасної граматичної термінології корейської мови. - C. 116-121.
- Яковлєв М. Індоєвропейська етимологія смислових вимірів концепту "політика" (політологічно-лінгвістичний аналіз). - C. 122-127.
- Яровенко Л., Кириллова М. Особливості перекладу оцінної лексики. - C. 128-135.
- Яслик В. Евіденційна семантика переповідності в українській мові. - C. 136-140.
- Slabouz V., Nikitina N. Forming language personality’s foreign-language linguocognitive activity (anthropological approach). - C. 141-150.
- Стадній А. Моделі дистанційного навчання. - C. 151-156.
- Стойчик Т. Концепція застосування хаб-технологій в управлінні якістю підготовки конкурентоздатних фахівців у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 157-161.
- Субіна О., Марченко Н. Актуальні питання організації виховної роботи в системі професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 162-166.
- Таблер Т. Використання на уроках математики електронних освітніх ресурсів, хмарних сервісів та сервісів Веб 2.0 як сучасних комп’ютерних засобів навчання. - C. 167-173.
- Тарасова В. Організаційно-педагогічна діяльність керівника в управлінні професійним розвитком педагогічних кадрів. - C. 174-179.
- Тарасова В. Особливості корекційної роботи над звуковимовою у дітей із церебральним паралічем. - C. 180-184.
- Тимощук О. Вплив мовних бар’єрів на процес оволодіння іншомовним професійним спілкуванням студентами технічних спеціальностей. - C. 185-190.
- Уварова Т., Стас Т. Медіаграмотність та медіакомпетентність у сучасній освіті: виклики і тенденції. - C. 191-197.
- Ульянова В. Методологічні підходи до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 198-202.
- Ухналь О. Використання інноваційних технологій в освітньому процесі для підготовки майбутніх учителів історії. - C. 203-208.
- Федина-Дармохвал В., Михайлишин Р. Світові тенденції та інноваційні процеси в системі вищої освіти (на прикладі Туреччини). - C. 209-214.
- Харківський В. Педагогічні умови виховання підлітків із девіантною поведінкою в процесі фізичного виховання. - C. 215-220.
- Чубук Р. Активізація розвитку асертивності у майбутніх соціальних працівників. - C. 221-227.
- Швай Р. Конструктивізм та освітній процес. - C. 228-232.
- Шевчук Г. Актуальні проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні. - C. 233-239.
- Шемчук В., Поливанюк В., Муштатов Ю., Федоренко О., Одеров А. Модель формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів – фахівців фізичної підготовки і спорту. - C. 240-248.
- Шлєіна Л. Реалізація гендерного складника в навчально-виховному процесі аграрного ЗВО. - C. 249-255.
- Шульга А., Дідух В. Можливості дистанційної освіти в педагогіці партнерства. - C. 256-262.
- Юденок В. Вплив методів і прийомів на оцінювання рухових умінь і навичок учнів 12–15 років на різних етапах навчання. - C. 263-268.
- Ягупов В., Єргідзей К. Структурно-функціональна модель військово-професійної орієнтації вихованців військових ліцеїв. - C. 269-275.
| 2020 | | Вип. 29(4)
|
|
|
|