Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2018/21(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Годя І. Заклади гостинності Ужгорода: історія та сучасність. - C. 4-9.
  4. Гулиева З. Переселенческая политика Российской империи. - C. 10-14.
  5. Довбня О. Репресії проти протестантів УСРР/УРСР (1920–1980-ті рр.) у сучасній вітчизняній історіографії: регіональний аспект. - C. 15-22.
  6. Карасевич О. Оцінки сучасною вітчизняною історіографією правової бази та адміністративної практики вирішення матеріальних питань сільськогосподарського виробництва в Україні 1953–1964 років. - C. 23-28.
  7. Лаврут О. Національні процеси в школах Донеччини в другій половині 80-х – початку 90-х років ХХ ст.. - C. 29-35.
  8. Pylypenko L. Origins of national liberation movement in Western Ukraine in 1918–1939. - C. 36-41.
  9. Савойська С. Національний контекст регіональної моделі мовної політики Швейцарії. - C. 42-46.
  10. Северинюк В. Тарас Шевченко і Донеччина. - C. 47-51.
  11. Щедрин А. Парадоксография в истории мировой культуры: истоки, морфология, социокультурная динамика. - C. 52-56.
  12. Акімова А., Акімова А. Аналіз літературних творів корейської середньовічної прози. - C. 57-61.
  13. Баклан І., Бугайова М. Переклад назв документів галузі міжнародного права (на матеріалі німецько-українських міжнародних угод). - C. 62-66.
  14. Вірич О. Концепт "самотність" у прозі М. Матіос. - C. 67-71.
  15. Завгородня А. Подільність та мотивація як основні структурно-семантичні характеристики основ дієслів (на прикладах дієслів-інновацій німецької мови). - C. 72-77.
  16. Кабанцева Н. Субсфера "універсум" як концептуальне поле політичної метафори на матеріалі української та англійської мов. - C. 78-84.
  17. Климентова О. Проблемні аспекти комунікативного статусу місіонерської проповіді. - C. 85-89.
  18. Кобилецька Л. Інновації чеських фразеологізмів на позначення часових та просторових відношень у сучасному узусі. - C. 90-95.
  19. Корнєєва Л., Макарчук А. Художній світ повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків" у контексті психоісторичної концепції Ллойда Демоза. - C. 96-101.
  20. Купріянов Є. Класифікація іспанських слів за іх словозмінними характеристиками. - C. 102-110.
  21. Куриленко І. Екзистенціальні рефлексії душі Олеся Гончара в контексті біографічного дискурсу. - C. 111-114.
  22. Бєляєв С. Методологічні засади визначення цілей системи професійної підготовки вчителя до розробки і використання педагогічних технологій. - C. 115-120.
  23. Бондар Т. Напрями діяльності Харківського обласного відділення товариства "Знання" в 1947–1975 роках. - C. 121-125.
  24. Бочарова О. Моделі творчості в дослідженнях зарубіжних науковців. - C. 126-130.
  25. Волш О. Місце онлайн-освіти в системі гуманітарної підготовки студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 131-138.
  26. Грона Н. Формування текстотворчої компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 139-143.
  27. Гуцол А. Сутність та зміст ґендерної освіти в Українській державі. - C. 144-148.
  28. Демуз І. Підготовка фахівців-аналітиків соціально-комунікативної сфери у закладах вищої освіти України. - C. 149-153.
  29. Жорняк Б., Томашівська М. Педагогічні засади та принципи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами українського народного музичного мистецтва. - C. 154-158.
  30. Закаулова Ю. Передумови та структурно-функціональні особливості формування сучасної системи професійної освіти університетського рівня у Фландрії. - C. 159-166.
  31. Карпенко Ю. Готовність майбутніх сімейних лікарів до науково-дослідної діяльності. - C. 167-171.
  32. Kovalenko V. A literary text as a mediator in inter-cultural communication. - C. 172-175.
  33. Коломієць А., Громов Є. Викладання навчальних дисциплін англійською мовою студентам магістратури як чинник розвитку транснаціональної освіти. - C. 176-180.
  34. Кондратьева И. Методологическое обеспечение предметно-языкового интегрированного обучения в общеобразовательных школах стран Европейского Союза. - C. 181-186.
  35. Кравцова Н. Теоретико-методична модель педагогічного процесу Чиказької експериментальної школи-лабораторії Джона Дьюї. - C. 187-191.
  36. Кравченко Г. Управління розвитком професійної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти. - C. 192-195.
  37. Лопатюк О. Актуалізація професійної рефлексії у фаховій підготовці майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 196-199.
  38. Малик Ю. Особливості вивчення гуманітарних дисциплін у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування. - C. 200-203.
  39. Нагорна Н., Гуща П. Формування професійної компетентності майбутнього менеджера сфери освітніх послуг. - C. 204-208.
2018
Вип. 21(1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського