Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2018/20(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Довбня О. Репресивна політика радянської держави стосовно робітників УСРР/УРСР (1920–1930-ті рр.) у дослідженнях вітчизняних істориків. - C. 4-9.
  4. Кантор Н. Молодіжна правова субкультура: експлікація поняття. - C. 10-15.
  5. Коцур В. Етнонаціональні чинники суспільно-політичного життя України 2005-2010 рр.: міжкультурний діалог і прорахунки внутрішньої політики. - C. 16-22.
  6. Скрипник А. Фактор военного присутствия Российской империи в Бессарабской области во второй половине XVIII – в начале XIX века. - C. 23-28.
  7. Данилець В. Гуцульська музична сецесія в фортепіанній творчості А. Кос-Анатольського. - C. 29-33.
  8. Дружинець М. Процеси євроінтеграції сучасного естрадного мистецтва: київські музичні заклади вищої освіти. - C. 34-38.
  9. Кольц І. Народне інструментальне мистецтво півдня України. - C. 39-42.
  10. Кравченко А. Мізансценічні принципи моделювання простору ансамблевої комунікації в концертній і фестивальній практиці України кінця ХХ – початку ХХІ століть. - C. 43-48.
  11. Медведик Ю. Духовні пісні на честь києво-чернігівських ікон середини – другої половини XVII століття: джерелознавчо-текстологічні та історіографічні питання дослідження. - C. 49-52.
  12. Коновалова О. Діалектні девербативи в художньому дискурсі І. Франка. - C. 53-57.
  13. Кузенко Г. Семіозис тексту та його семіотичні стилі. - C. 58-62.
  14. Кулина О. Синтаксичні структури модифікації в англійському заповідальному дискурсі. - C. 63-66.
  15. Лобань К. Особливості творення образу Мальви за романами Дари Корній: міфопоетична основа. - C. 67-71.
  16. Лозицька М. Лінгвокультурний аспект прислів’їв з фемінінним компонентом у німецькій мові. - C. 72-76.
  17. Меленчук О. Юліан Романчук – видавець і дослідник творів Т. Шевченка. - C. 77-83.
  18. Орлова Ю. Стереотипізація концепту "ВІК ЛЮДИНИ" у свідомості носіїв української, російської та англійської мов. - C. 84-89.
  19. Павленко О. Феномен шістдесятництва: рецепція й осмислення перекладознавчою науковою традицією. - C. 90-94.
  20. Ковшар О. Технологія тьюторського супроводу дітей передшкільного віку у формуванні готовності до нової соціальної позиції "школяр". - C. 95-98.
  21. Коновалова М., Савельєва В. Методи та прийоми вивчення біографії Л. Коваленко в школі (в межах літературного краєзнавства). - C. 99-103.
  22. Корчинська Н. Особливості норвезької системи професійної освіти. - C. 104-108.
  23. Корягін В., Блавт О. Детермінуючі фактори оцінювання у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп. - C. 109-113.
  24. Кохан Д. Шляхетне ставлення до жінки в науково-педагогічній літературі. - C. 114-119.
  25. Коченгіна М. Тенденції створення дитячих ігрових майданчиків як середовищ для соціального розвитку дитини: зарубіжний досвід. - C. 120-124.
  26. Криштанович М. Професійно-педагогічна компетентність сучасного викладача як предмет наукового дослідження. - C. 125-128.
  27. Криштанович С. Інтегративний підхід до навчання майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту. - C. 129-132.
  28. Лопатинська І. Дух (уклад) закладу вищої освіти як емоційно сприятливий фон освітнього процесу. - C. 133-136.
  29. Люшин М. Методична організація вивчення постаті Тараса Боровця (Бульби) в шкільних курсах історії. - C. 137-142.
  30. Макаренко М., Яшна О. Нейрофітнес як метод заміщуючого онтогенетичного впливу. - C. 143-146.
  31. Михновецька І. Особливості дослідження взаємин старших дошкільників із синдромом Дауна за когнітивно-афективним критерієм інтрасуб’єктного компоненту. - C. 147-153.
  32. Молчанова-Долінко В. Становлення майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах сучасності. - C. 154-158.
  33. Нітенко О. Особливості іншомовної підготовки юристів в університетах федеративної Республіки Німеччина. - C. 159-163.
  34. Огородник Н. Теоретичні передумови реалізації рівневого підходу до навчання англійської мови майбутніх моряків. - C. 164-170.
  35. Olishkevych S. Practical aspects of teachers’ professional training for character education. - C. 171-175.
2018
Вип. 20(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського