Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2018/25(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аліксійчук О. Організаційно-методичні особливості вивчення української традиційної народної культури учнями закладів загальної середньої освіти у позаурочний час. - C. 8-14.
  4. Борисова Т. Методичний інструментарій удосконалення музичного слуху студентів у процесі вивчення дисципліни "Сольфеджіо”. - C. 15-21.
  5. Воєвідко Л. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти. - C. 21-28.
  6. Карташова Ж. Діагностика фахової підготовки студентів мистецьких факультетів у процесі інтеграції інструментально-виконавських дисциплін. - C. 29-35.
  7. Кузнецова О. Основні тенденції розвитку музично-просвітницької діяльності в Україні: історія та сьогодення. - C. 36-40.
  8. Лабунець В., Карташова Ж. Поетапна методика фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інтеграції інструментально-виконавських дисциплін. - C. 40-47.
  9. Янь Лінь Особливості художньо-інтерпретаційної діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 48-53.
  10. Маринін І. Етнорегіональні особливості музичної мови народно-танцювальної музики південно-західного Поділля (на прикладі ансамблю народної музики Олексія Беца). - C. 53-60.
  11. Мартинюк А. Володимир Рожок і українська хорова школа: парадигма духовного зв’язку. - C. 61-67.
  12. Мартинюк Т. Вокальна школа Олександра Мишуги: художньо-естетичні та педагогічні засади. - C. 67-72.
  13. Мендерецька Н. Асортимент виробів зі скла з фондів Кам’янець-Подільського історичного музею-заповідника. - C. 73-78.
  14. Панчук Б. Науково-методичні засади формування образно-інтонаційного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 79-84.
  15. Прядко О. Особливості роботи з високими жіночими співацькими голосами на заняттях із вокалу. - C. 84-89.
  16. Савлук І. Сутність психомоторних здібностей особистості та їх роль у музичному інструментальному виконавстві. - C. 90-98.
  17. Соловйова Ю. Підготовка майбутніх вихователів до використання оптимального стилю педагогічного спілкування на заняттях із дисциплін образотворчого циклу. - C. 98-103.
  18. Сухолова М. Професійний імідж викладача вокалу: сутність поняття. - C. 103-108.
  19. Тарківська-Нагиналюк О. Педагогічні умови розвитку метро-ритмічного чуття майбутніх учителів музики в ансамблі українських народних інструментів. - C. 108-115.
  20. Ursu N. Illusory-quadrature painting in the church of St. Nicholas, biscope of Mira, in Kamianets-Podilskyi. - C. 116-120.
  21. Хмелюк М. Формування виконавського стилю майбутнього вчителя музичного мистецтва засобами виконавської інтерпретації. - C. 120-125.
  22. Ге Хуан Принципові засади формування виконавської мобільності студентів у процесі вокальної підготовки. - C. 126-131.
  23. Цзюнь Ян Методика формування інформаційної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у навчальній діяльності. - C. 131-136.
  24. Бабюк Т. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до професійно-валеологічної діяльності. - C. 137-142.
  25. Ватаманюк Г. Науково-методичні аспекти роботи з дитячою книгою у педагогічній спадщині Івана Огієнка. - C. 142-147.
  26. Газіна І. Інновації в дошкільній освіті: нетрадиційна методика Kumon. - C. 147-151.
  27. Гальченко В. Взаємозв’язок життєтворчості й лідерства у контексті професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти. - C. 152-156.
  28. Гордійчук М. Контекстний підхід в організації передшкільної освіти дітей старшого дошкільного віку. - C. 157-163.
  29. Демчик К. Формування естетичних почуттів дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки. - C. 164-169.
  30. Каньоса Н. Використання новітніх технологій у процесі особистісноорієнтованої підготовки фахівців дошкільної освіти. - C. 169-175.
  31. Кошель А., Кошель В., Бойправ С., Сиз Г. Формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в процесі професійної підготовки. - C. 176-180.
  32. Лимар Ю. Підготовка майбутніх учителів до проведення ранкових зустрічей у початковій школі. - C. 180-185.
  33. Московчук Л. Естетичне виховання молодших школярів як чинник формування духовності особистості. - C. 185-190.
  34. Олійник О. Педагогічні механізми формування емоційного досвіду та емоційно ціннісних компетентностей дитини старшого дошкільного віку в контексті мистецького впливу. - C. 191-195.
  35. Собчук-Ліва А. Роль та значення вчителя початкових класів у створенні освітньої траєкторії для дітей із особливими освітніми потребами. - C. 196-201.
  36. Гудима Н. Підготовка вчителя нової української школи на засадах компетентнісного підходу. - C. 202-208.
  37. Довгань О. Вплив читацьких інтересів на формування читацької самостійності молодших школярів. - C. 208-215.
  38. Мартиненко В. Урахування особливостей розвитку пізнавальних функцій учнів 1-2 класів у процесі формування навички читання. - C. 215-222.
  39. Мартіна О. Організація навчально–мовленнєвої діяльності молодших школярів на уроках української мови. - C. 223-228.
  40. Мєлєкєсцева Н. Реалізація компетентнісного підходу в процесі професійного становлення майбутніх учителів початкової школи. - C. 229-235.
  41. Олинець Т. Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів засобами проектної технології. - C. 236-240.
  42. Ольшанський Д. Особливості підготовки студентів немовних спеціальностей до складання міжнародних стандартизованих екзаменів з англійської мови. - C. 241-246.
  43. Танана С. Актуальні питання формування професійного мовлення та іншомовної комунікативної компетентності майбутніх менеджерів туризму. - C. 247-252.
  44. Третяк Н. Робота над відмінками іменників у практиці початкового навчання української мови. - C. 252-256.
  45. Шеремета Н. Формування мовно-комунікативних компетенцій студентів-журналістів у процесі впровадження компетентнісно зорієнтованого навчання. - C. 257-263.
2018
Вип. 25(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського