Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73447/2020/161<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічний простір : зб. наук. пр..- Дніпро Ekonomìčnij prostìr- Титул.
- Зміст.
- Мащенко С. О., Тіверіадська Л. В., Видай Д. В. Проблеми та перспективи розвитку сільськогосподарського ринку України за рахунок експорту трюфелів до країн ЕС. - C. 9-14.
- Поляков М. П., Білозубенко В. С., Шаблій С. Є. Аналіз глобальних тенденцій у туризмі. - C. 15-19.
- Кічурчак М. В. Чинники залучення заощаджень домогосподарств на ринок банківських депозитів України: регіональний вимір. - C. 20-25.
- Коляда Т. А., Гоч І. В. Особливості середньострокового бюджетного планування в Україні в умовах пандемії COVID-19. - C. 26-30.
- Ліснічук О. А., Шворак В. В., Мазур В. В. Оцінювання впливу місцевих бюджетів на економічний розвиток територіальних громад (на прикладі м. Ірпінь). - C. 31-35.
- Касян С. Я., Юферова Д. О. Управління інтернет-маркетинговими комунікаційними стратегіями високотехнологічних підприємств і стартап-проектів. - C. 36-42.
- Котуранова Т. В., Котенко А. В. Стан та перспективи розвитку ринку керамічних матеріалів. - C. 43-48.
- Чорненька О. Б. Методи управління заборгованістю підприємства відповідно до концепції процесно-структурованого менеджменту. - C. 49-53.
- Ляхович Л. А. Стратегії подолання опору персоналу змінам на підприємстві. - C. 54-58.
- Нікітенко К. C. Стратегічне планування у процесі логістичного постачання. - C. 59-62.
- Нікітенко К. C., Жосан Г. В. Визначення ролі великих даних у прийнятті рішень в економіці та фінансах. - C. 63-66.
- Однорог М. А., Півторак М. В., Загороднюк О. В. Оцінка вартості бізнесу як елемент формування бізнес-моделей підприємств промисловості та агропромислового комплексу в умовах цифровізації економіки. - C. 67-72.
- Онокало В. Г. Ефективна оцінка діяльності підприємств у сучасних умовах. - C. 73-77.
- Пазущан А. В., Черкас В. В. Інвестиційний контролінг як індикатор стабілізації системи антикризової політики підприємства та України у цілому. - C. 78-81.
- Палант О. Ю., Стаматін В. В., Тараруєв Ю. О. Економічний вплив упровадження системи автоведення потягів метрополітену на трудові ресурси підприємства (на прикладі КП "Харківський метрополітен"). - C. 82-88.
- Петренко М. І., Іванюта П. В. Дослідження особливостей стратегії досягнення економічної стійкості та ефективності на сучасному етапі розвитку підприємства. - C. 89-93.
- Тараненко О. С. Удосконалення термінального комплексу поштових та кур’єрських служб як інструмент оптимізації логістичної системи. - C. 94-98.
- Тимошенко К. В. Концептуальні засади формування та розвитку конкурентних переваг дестинації на туристичному ринку. - C. 99-103.
- Писарева І. В., Радіонова О. М., Приходько М. Д. Розвиток подієвого туризму та його вплив на просування території. - C. 104-109.
- Чернихівська А. В. Стратегічна екологічна оцінка документів державного планування – вектор сталого розвитку на місцевому рівні. - C. 110-113.
- Шевченко О. О., Давидов В. О., Удовиченко Д. В. Соціальне забезпечення внутрішньо переміщених осіб в умовах децентралізації на сході України. - C. 114-118.
- Макурін А. А. Економіко-правовий ризик використання криптовалюти. - C. 119-123.
- Супрун А. А., Бессінна О. С. Діяльність страхової галузі в умовах пандемії COVID-19: проблеми і можливості. - C. 124-129.
- Юдіна С. В., Пірогов С. О., Сокіл В. Р. Страхові компанії як учасники процесу інвестування реального сектору економіки. - C. 130-134.
- Аніпко Л. В., Клімович І. М. Проблемні задачі щодо антикризових аналітичних процедур фінансової стійкості підприємств торгівлі. - C. 135-139.
- Юрченко О. Б. Активи суб’єктів державного сектору економіки: поняття, класифікація та методичні засади організації обліку. - C. 140-146.
- Піскунова О. В., Клочко Р. С. Прогнозування часу до наступного замовлення клієнта інтернет-магазину на підґрунті методів машинного навчання. - C. 147-152.
- Вихідні дані. - C. 154.
| 2020 | | № 161
|
|
|
|