Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2020/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Безлюдна В., Свиридюк О. Канадський досвід підготовки вчителів другої іноземної мови. - C. 6-12.
  4. Безносюк Н., Блажко О. Методична система професійно орієнтованого навчання хімії майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 13-20.
  5. Богданюк В. Особливості професійної підготовки сучасного вчителя музичного мистецтва. - C. 21-29.
  6. Богомолова М. Соціальне виховання в організаційно-педагогічному забезпеченні та науково-дослідницькому пошуці І. Соколянського. - C. 30-38.
  7. Вішнікіна Л., Самойленко В. Застосування сучасних засобів навчання у підготовці майбутніх учителів географії. - C. 39-47.
  8. Гармаш О. Критерії, показники та рівні сформованості тьюторської компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 48-55.
  9. Гедзик А., Потапкін В. Вибір об'єктів праці в процесі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 56-63.
  10. Іванова В. Порівняльний аналіз навчальних планів і програм з підготовки фахівців дошкільної освіти в університетах Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 64-70.
  11. Калініна Л. Формування методичної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови як засобу саморозвитку професійної компетентності у закладах вищої освіти. - C. 71-76.
  12. Коваль А. Функції методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 77-82.
  13. Коляда Н., Колісніченко А. Оцінювання якості підготовки вчителів іноземних мов: погляд студентів на сучасну педагогічну освіту. - C. 83-90.
  14. Лобачова І. Метод комунікативних завдань у сучасній практиці навчання англійської мови. - C. 91-96.
  15. Наконечна Л. Узагальнений порівняльний огляд організації інклюзивного навчання в країнах Північної Америки та Україні. - C. 97-103.
  16. Павлюк Л. Роль самоосвіти в професійному становленні майбутніх вчителів трудового навчання та технологій. - C. 104-110.
  17. Поліщук Т., Іщенко Г., Возносименко Д. Підготовка майбутніх учителів математики у процесі вивчення математичних дисциплін з використанням пакету GeoGebra. - C. 111-118.
  18. Рускуліс Л. Роль системно-інтеграційного підходу в процесі формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів української мови. - C. 119-124.
  19. Хить Р. Вища освіта України в контексті інтеграції та технологізації підготовки вчителів математики. - C. 125-135.
  20. Чекрій І. Політика підручникотворення (у напрацюваннях ЮНЕСКО). - C. 136-142.
2020
Вип. 1(1) (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського