Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2018/3(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Херсонського державного університету
.- Херсон. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аршава І. Ф., Кутовий К. П., Аршава І. О. Особливості зв’язку емоційного інтелекту із саморегуляцією поведінки юних спортсменів. - C. 7-12.
  4. Асланян Т. С., Шевельдіна О. В. Психологічні особливості сексуальної поведінки сучасних жінок. - C. 13-17.
  5. Афанасьєва Н. Є., Остополець І. Ю., Світлична Н. О. Особливості самоставлення учасників операції об’єднаних сил при втраті здоров’я. - C. 18-23.
  6. Боднар О. В. Психологічний профіль жінок із різним соціально-психологічним статусом. - C. 24-30.
  7. Василевська О. І., Дворніченко Л. Л. Психічне здоров’я особистості та проблема тілесності. - C. 31-35.
  8. Гульбс О. А., Кобець О. В., Пономаренко В. В. Дефініції свідомості та самосвідомості особистості. - C. 36-41.
  9. Журавльова О. В., Журавльов О. А. Розробка та апробація методики діагностики особистісного конструкту прокрастинації. - C. 42-46.
  10. Казібекова В. Ф. Психологічні ресурси особистості в умовах сучасних суспільних трансформацій. - C. 47-54.
  11. Клименко М. Р. Нарцисичні шляхи самоздійснення. - C. 54-61.
  12. Коструба Н. С. Особливості комунікативної компетентності студентів духовних вищих навчальних закладів: емпіричний аспект. - C. 62-66.
  13. Кузікова С. Б. Толерантність до невизначеності: теоретико-емпіричні розвідки. - C. 67-72.
  14. Лантух І. В. Психологічні аспекти та характеристики ризику особистості в підприємницькій діяльності. - C. 73-78.
  15. Міщиха Л. П. Творче мислення особистості: психологічний дискурс. - C. 79-83.
  16. Найчук В. В. Феномен оптимізму у системі емоційно-вольової регуляції спортивної діяльності. - C. 84-89.
  17. Наумік-Гладка К. Г., Скориніна-Погребна О. В. Трансформаційні ігри та їх роль в практичній психології. - C. 89-94.
  18. Олейник Н. О., Бенківська А. М. Психологічні особливості алекситимічного радикалу в структурі особистості. - C. 94-99.
  19. Омельченко М. С. До питання структуризації свідомості корекційного педагога. - C. 99-104.
  20. Паркулаб О. Г. Екзистенційна психологія як філософський праксис. - C. 104-110.
  21. Санников А. И., Свистула О. М. Решимость в системе стилевых характеристик личности. - C. 110-117.
  22. Семєнєня О. І. Моделі класифікації досліджуваних за часовою орієнтацією як основою життєвих прагнень особистості. - C. 117-122.
  23. Тавровецька Н. І. Діагностичний інструментарій типології життєвої позиції особистості. - C. 123-130.
  24. Цілинко І. О. Мандала-терапія як засіб емоційної саморегуляції особистості. - C. 131-135.
  25. Шамлян К. М. Ситуаційний підхід у вивченні вольової регуляції. - C. 136-142.
  26. Shykovets S. O., Mambetova A. A. Psychological features of mentality of the representatives’ identity in the regional communities of Ukraine and Poland. - C. 142-147.
  27. Широбоков Ю. М. Етимологічні та асоціативні складові категорії "полон". - C. 148-152.
  28. Ющенко І. М. Психологічна безпека як умова формування суб’єктності дитини. - C. 153-158.
  29. Якушева Є. М. Вплив психологічного тренінгу на підвищення рівня конструктивності стратегій долаючої поведінки в працівників ДСНС України. - C. 159-163.
  30. Баранова С. В. До концепції становлення особистісної зрілості в умовах суспільних трансформацій. - C. 164-168.
  31. Кириченко В. В. Рольова ідентифікація комунікатора як чинник формування картини світу в інформаційному суспільстві. - C. 169-173.
  32. Митрофанова О. Г. Социально-психологические особенности ценностных ориентаций белорусов и украинцев. - C. 174-179.
  33. Педько К. В. Особливості соціального капіталу внутрішньо переміщених осіб: порівняльний аналіз кореляційних плеяд. - C. 180-184.
  34. Черних Л. А. Структурно-функціональна модель соціальної адаптації дітей дошкільного віку з особливими потребами. - C. 185-189.
  35. Мехди И. К. Особенности развития психологической науки в Бакинском государственном университете. - C. 190-195.
  36. Назаров О. О., Кучеренко С. М., Кучеренко Н. С. Формування психологічної готовності фахівців технічного профілю як фактора ефективної організації професійної діяльності. - C. 196-200.
  37. Сіроха Л. В. Психологічні особливості емоційного вигорання у вчителів початкової школи. - C. 201-205.
  38. Березка С. В. Аналіз ефективності застосування арт-терапевтичних методів для психокорекції дітей із порушенням інтелектуального розвитку. - C. 206-211.
  39. Лисенкова І. П. Психологічні дослідження емоційної сфери дітей із когнітивними порушеннями. - C. 211-215.
  40. Орлов О. В. Фактори невротизації особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 216-220.
  41. Соколова Г. Б. Психологічний супровід школярів із синдромом Дауна в аспекті особистісно-орієнтованого підходу. - C. 220-225.
2018
Вип. 3(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського