Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2018/3(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Аршава І. Ф., Кутовий К. П., Аршава І. О. Особливості зв’язку емоційного інтелекту із саморегуляцією поведінки юних спортсменів. - C. 7-12.
- Асланян Т. С., Шевельдіна О. В. Психологічні особливості сексуальної поведінки сучасних жінок. - C. 13-17.
- Афанасьєва Н. Є., Остополець І. Ю., Світлична Н. О. Особливості самоставлення учасників операції об’єднаних сил при втраті здоров’я. - C. 18-23.
- Боднар О. В. Психологічний профіль жінок із різним соціально-психологічним статусом. - C. 24-30.
- Василевська О. І., Дворніченко Л. Л. Психічне здоров’я особистості та проблема тілесності. - C. 31-35.
- Гульбс О. А., Кобець О. В., Пономаренко В. В. Дефініції свідомості та самосвідомості особистості. - C. 36-41.
- Журавльова О. В., Журавльов О. А. Розробка та апробація методики діагностики особистісного конструкту прокрастинації. - C. 42-46.
- Казібекова В. Ф. Психологічні ресурси особистості в умовах сучасних суспільних трансформацій. - C. 47-54.
- Клименко М. Р. Нарцисичні шляхи самоздійснення. - C. 54-61.
- Коструба Н. С. Особливості комунікативної компетентності студентів духовних вищих навчальних закладів: емпіричний аспект. - C. 62-66.
- Кузікова С. Б. Толерантність до невизначеності: теоретико-емпіричні розвідки. - C. 67-72.
- Лантух І. В. Психологічні аспекти та характеристики ризику особистості в підприємницькій діяльності. - C. 73-78.
- Міщиха Л. П. Творче мислення особистості: психологічний дискурс. - C. 79-83.
- Найчук В. В. Феномен оптимізму у системі емоційно-вольової регуляції спортивної діяльності. - C. 84-89.
- Наумік-Гладка К. Г., Скориніна-Погребна О. В. Трансформаційні ігри та їх роль в практичній психології. - C. 89-94.
- Олейник Н. О., Бенківська А. М. Психологічні особливості алекситимічного радикалу в структурі особистості. - C. 94-99.
- Омельченко М. С. До питання структуризації свідомості корекційного педагога. - C. 99-104.
- Паркулаб О. Г. Екзистенційна психологія як філософський праксис. - C. 104-110.
- Санников А. И., Свистула О. М. Решимость в системе стилевых характеристик личности. - C. 110-117.
- Семєнєня О. І. Моделі класифікації досліджуваних за часовою орієнтацією як основою життєвих прагнень особистості. - C. 117-122.
- Тавровецька Н. І. Діагностичний інструментарій типології життєвої позиції особистості. - C. 123-130.
- Цілинко І. О. Мандала-терапія як засіб емоційної саморегуляції особистості. - C. 131-135.
- Шамлян К. М. Ситуаційний підхід у вивченні вольової регуляції. - C. 136-142.
- Shykovets S. O., Mambetova A. A. Psychological features of mentality of the representatives’ identity in the regional communities of Ukraine and Poland. - C. 142-147.
- Широбоков Ю. М. Етимологічні та асоціативні складові категорії "полон". - C. 148-152.
- Ющенко І. М. Психологічна безпека як умова формування суб’єктності дитини. - C. 153-158.
- Якушева Є. М. Вплив психологічного тренінгу на підвищення рівня конструктивності стратегій долаючої поведінки в працівників ДСНС України. - C. 159-163.
- Баранова С. В. До концепції становлення особистісної зрілості в умовах суспільних трансформацій. - C. 164-168.
- Кириченко В. В. Рольова ідентифікація комунікатора як чинник формування картини світу в інформаційному суспільстві. - C. 169-173.
- Митрофанова О. Г. Социально-психологические особенности ценностных ориентаций белорусов и украинцев. - C. 174-179.
- Педько К. В. Особливості соціального капіталу внутрішньо переміщених осіб: порівняльний аналіз кореляційних плеяд. - C. 180-184.
- Черних Л. А. Структурно-функціональна модель соціальної адаптації дітей дошкільного віку з особливими потребами. - C. 185-189.
- Мехди И. К. Особенности развития психологической науки в Бакинском государственном университете. - C. 190-195.
- Назаров О. О., Кучеренко С. М., Кучеренко Н. С. Формування психологічної готовності фахівців технічного профілю як фактора ефективної організації професійної діяльності. - C. 196-200.
- Сіроха Л. В. Психологічні особливості емоційного вигорання у вчителів початкової школи. - C. 201-205.
- Березка С. В. Аналіз ефективності застосування арт-терапевтичних методів для психокорекції дітей із порушенням інтелектуального розвитку. - C. 206-211.
- Лисенкова І. П. Психологічні дослідження емоційної сфери дітей із когнітивними порушеннями. - C. 211-215.
- Орлов О. В. Фактори невротизації особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 216-220.
- Соколова Г. Б. Психологічний супровід школярів із синдромом Дауна в аспекті особистісно-орієнтованого підходу. - C. 220-225.
| 2018 | | Вип. 3(1)
|
|
|
|