Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2021/79(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Невмержицька О. В., Івах С. М. Передумови формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі підготовки в закладі вищої освіти. - C. 5-9.
- Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника "Підприємство 4". - C. 9-13.
- Никоненко Н. В. Професійне портфоліо вчителя спеціальної освіти: призначення та структурні компоненти. - C. 13-18.
- Олійник О. П., Олійник С. В. Низька математична грамотність підлітків україни та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти. - C. 19-24.
- Osmachko S. A. Language teaching methods for tutors' preparation in the first half of the XX century. - C. 25-29.
- Паласевич І. Л., Семенюк В. І. Мовленнєво-творча діяльність дітей старшого дошкільного віку. - C. 30-34.
- Палиця Г. С. Професійна підготовка майбутніх учителів німецької мови засобами сучасних Інтернет-ресурсів. - C. 35-38.
- Петренко М. Б. Формування диригентсько-хорових компетентностей майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 39-42.
- Пилипчук В. В. Історія та модернізація бандури. - C. 43-47.
- Підвальна Ю. В. Соціально-педагогічна адаптація дітей з обмеженими можливостями здоров'я в умовах інклюзивного навчання. - C. 48-52.
- Пішак О. В., Романів Л. В., Поліщук Н. М. Сучасні тенденції фізичного виховання, спорту та здоров'я людини в національній системі освіти. - C. 53-59.
- Polishchuk G. V. Theoretical development and practical significance of "bullying" conflict resolution case for future foreign language teachers. - C. 59-63.
- Потапова Н. В., Отрошко Т. Ф. Інноваційні можливості забезпечення дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти: виклик сучасності. - C. 64-67.
- Просіна О. В., Ануфрієва О. Л. Маркетингова компетентність керівників гуртків та її розвиток у межах демократично-перетворювальної технології управління системою освітньої діяльності. - C. 68-72.
- Радзівілова І. А. Мотиваційні педагогічні технології в підготовці майбутніх викладачів вищої школи. - C. 73-77.
- Ремзі І. В., Школа О. М., Самойлов С. А. Вплив оздоровчої аеробіки на розвиток рухових здібностей студентів закладів вищої освіти. - C. 78-81.
- Романова О. О., Мудрик О. В. Smart-навчання як фактор інформаційного формування суспільства. - C. 82-85.
- Рудюк Т. В. Психологія кохання та вивчення родинних лексем (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 86-90.
- Рябокучма Т. О., Горбаченко А. Л. Застосування автентичних відеоматеріалів у процесі вивчення іноземної мови для забезпечення ефективного опанування навичок слухання здобувачами вищої освіти. - C. 90-94.
- Садова І. І., Калита Н. І. Технології індивідуалізації освітнього процесу та диференційованого викладання в інклюзивній практиці. - C. 94-98.
- Саєнко М. С., Лобач Н. В., Ісичко Л. В. Проблеми впровадження дистанційного навчання у закладах вищої медичної освіти в умовах карантину. - C. 98-102.
- Сергієнко Т. В. Принципи формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів. - C. 103-108.
- Смолякова І. Д. Історичний огляд гендерних підходів у спорті. - C. 108-112.
- Cобченко Т. М., Цінь Шен Організація змішаного навчання у підготовці майбутнього вчителя в Україні та КНР. - C. 113-117.
- Соловей О. М., Рогальський В. І., Журавель О. А., Діщенко Д. В., Петренко С. П., Шеверун В. С. Оцінка виступів провідних українських клубів у єврокубковому турнірі з гандболу серед жіночих команд. - C. 117-121.
- Соляр Л. В. Методичні аспекти розвитку музичних здібностей молодших школярів у процесі вивчення хореографії. - C. 121-125.
- Ставицька І. В., Куценок Н. М., Корбут О. Г., Свиридова Л. Г. Особливості застосування інтерактивних ігор в умовах дистанційного навчання. - C. 126-129.
- Степанюк А. В., Кобук О. А., Смокович Т. В. Музично-мовний жанр як комунікативне явище в сучасному суспільстві. - C. 130-134.
- Стеценко Н. М., Ткачук Г. В. Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 135-139.
- Стинська В. В., Ящишин З. М., Кліщ І. П. Компетентнісний підхід у вищій професійній освіті України. - C. 139-142.
- Тодорцева Ю. В. Тьюторинг як процес соціального супроводу в період пандемії. - C. 143-148.
- Толмачова І. М. Ознайомлення майбутніх учителів початкової школи з принципом дитиноцентризму в процесі вивчення освітнього компоненту "Загальна педагогіка". - C. 149-153.
- Трофаїла Н. Д. Гіперактивна поведінка дітей дошкільного віку як соціально-педагогічна проблема. - C. 154-157.
- Туманова Ю. В. Проблема формування інформаційної культури у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 158-161.
- Фаненштель Н. В., Гамрецька Г. С. Іншомовна підготовка вчителів історії на засадах компетентнісного та студентоцентрованого підходів. - C. 162-165.
- Федорович А. В. Формування навичок художнього конструювання в дітей дошкільного віку. - C. 166-170.
- Федурко-Попик Ю. С. Становлення вітчизняної іншомовної освіти в гімназіях Східної Галичини (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 170-175.
- Філіппова Л. В. Розвиток самоорганізації студентів при вивченні хімічних дисциплін. - C. 176-180.
- Хома Т. В., Джуган Л. М. Педагогічні основи організації тренувального процесу в умовах закладу загальної середньої освіти. - C. 181-185.
- Хриков Є. М. Формування нової української школи: управлінські завдання. - C. 186-191.
- Чіжова Н. В., Антоненко І. І. Особистісна мобільність: ключі до управління. - C. 192-195.
- Чорнобай Б. В. Застосування інноваційних технологій у поєднанні з засобами ІКТ в аграрному виробництві. - C. 196-200.
- Шевчук А. О. Метод колективного написання есе як засіб формування навичок письма у студентів. - C. 200-204.
- Шевчук Г. Й. Дистанційне навчання у вищій школі: переваги, недоліки, перспективи. - C. 205-209.
- Яковенко О. І. Напрями підвищення професійної компетентності науково-педагогічних працівників. - C. 210-213.
- Яценко Т. О. Формування читацької грамотності учнів у системі шкільної літературної освіти: психолого-педагогічний аспект. - C. 214-218.
| 2021 | | Вип. 79(2)
|
|
|
|