Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2021/79(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Невмержицька О. В., Івах С. М. Передумови формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі підготовки в закладі вищої освіти. - C. 5-9.
  4. Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника "Підприємство 4". - C. 9-13.
  5. Никоненко Н. В. Професійне портфоліо вчителя спеціальної освіти: призначення та структурні компоненти. - C. 13-18.
  6. Олійник О. П., Олійник С. В. Низька математична грамотність підлітків україни та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти. - C. 19-24.
  7. Osmachko S. A. Language teaching methods for tutors' preparation in the first half of the XX century. - C. 25-29.
  8. Паласевич І. Л., Семенюк В. І. Мовленнєво-творча діяльність дітей старшого дошкільного віку. - C. 30-34.
  9. Палиця Г. С. Професійна підготовка майбутніх учителів німецької мови засобами сучасних Інтернет-ресурсів. - C. 35-38.
  10. Петренко М. Б. Формування диригентсько-хорових компетентностей майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 39-42.
  11. Пилипчук В. В. Історія та модернізація бандури. - C. 43-47.
  12. Підвальна Ю. В. Соціально-педагогічна адаптація дітей з обмеженими можливостями здоров'я в умовах інклюзивного навчання. - C. 48-52.
  13. Пішак О. В., Романів Л. В., Поліщук Н. М. Сучасні тенденції фізичного виховання, спорту та здоров'я людини в національній системі освіти. - C. 53-59.
  14. Polishchuk G. V. Theoretical development and practical significance of "bullying" conflict resolution case for future foreign language teachers. - C. 59-63.
  15. Потапова Н. В., Отрошко Т. Ф. Інноваційні можливості забезпечення дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти: виклик сучасності. - C. 64-67.
  16. Просіна О. В., Ануфрієва О. Л. Маркетингова компетентність керівників гуртків та її розвиток у межах демократично-перетворювальної технології управління системою освітньої діяльності. - C. 68-72.
  17. Радзівілова І. А. Мотиваційні педагогічні технології в підготовці майбутніх викладачів вищої школи. - C. 73-77.
  18. Ремзі І. В., Школа О. М., Самойлов С. А. Вплив оздоровчої аеробіки на розвиток рухових здібностей студентів закладів вищої освіти. - C. 78-81.
  19. Романова О. О., Мудрик О. В. Smart-навчання як фактор інформаційного формування суспільства. - C. 82-85.
  20. Рудюк Т. В. Психологія кохання та вивчення родинних лексем (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 86-90.
  21. Рябокучма Т. О., Горбаченко А. Л. Застосування автентичних відеоматеріалів у процесі вивчення іноземної мови для забезпечення ефективного опанування навичок слухання здобувачами вищої освіти. - C. 90-94.
  22. Садова І. І., Калита Н. І. Технології індивідуалізації освітнього процесу та диференційованого викладання в інклюзивній практиці. - C. 94-98.
  23. Саєнко М. С., Лобач Н. В., Ісичко Л. В. Проблеми впровадження дистанційного навчання у закладах вищої медичної освіти в умовах карантину. - C. 98-102.
  24. Сергієнко Т. В. Принципи формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів. - C. 103-108.
  25. Смолякова І. Д. Історичний огляд гендерних підходів у спорті. - C. 108-112.
  26. Cобченко Т. М., Цінь Шен Організація змішаного навчання у підготовці майбутнього вчителя в Україні та КНР. - C. 113-117.
  27. Соловей О. М., Рогальський В. І., Журавель О. А., Діщенко Д. В., Петренко С. П., Шеверун В. С. Оцінка виступів провідних українських клубів у єврокубковому турнірі з гандболу серед жіночих команд. - C. 117-121.
  28. Соляр Л. В. Методичні аспекти розвитку музичних здібностей молодших школярів у процесі вивчення хореографії. - C. 121-125.
  29. Ставицька І. В., Куценок Н. М., Корбут О. Г., Свиридова Л. Г. Особливості застосування інтерактивних ігор в умовах дистанційного навчання. - C. 126-129.
  30. Степанюк А. В., Кобук О. А., Смокович Т. В. Музично-мовний жанр як комунікативне явище в сучасному суспільстві. - C. 130-134.
  31. Стеценко Н. М., Ткачук Г. В. Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 135-139.
  32. Стинська В. В., Ящишин З. М., Кліщ І. П. Компетентнісний підхід у вищій професійній освіті України. - C. 139-142.
  33. Тодорцева Ю. В. Тьюторинг як процес соціального супроводу в період пандемії. - C. 143-148.
  34. Толмачова І. М. Ознайомлення майбутніх учителів початкової школи з принципом дитиноцентризму в процесі вивчення освітнього компоненту "Загальна педагогіка". - C. 149-153.
  35. Трофаїла Н. Д. Гіперактивна поведінка дітей дошкільного віку як соціально-педагогічна проблема. - C. 154-157.
  36. Туманова Ю. В. Проблема формування інформаційної культури у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 158-161.
  37. Фаненштель Н. В., Гамрецька Г. С. Іншомовна підготовка вчителів історії на засадах компетентнісного та студентоцентрованого підходів. - C. 162-165.
  38. Федорович А. В. Формування навичок художнього конструювання в дітей дошкільного віку. - C. 166-170.
  39. Федурко-Попик Ю. С. Становлення вітчизняної іншомовної освіти в гімназіях Східної Галичини (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 170-175.
  40. Філіппова Л. В. Розвиток самоорганізації студентів при вивченні хімічних дисциплін. - C. 176-180.
  41. Хома Т. В., Джуган Л. М. Педагогічні основи організації тренувального процесу в умовах закладу загальної середньої освіти. - C. 181-185.
  42. Хриков Є. М. Формування нової української школи: управлінські завдання. - C. 186-191.
  43. Чіжова Н. В., Антоненко І. І. Особистісна мобільність: ключі до управління. - C. 192-195.
  44. Чорнобай Б. В. Застосування інноваційних технологій у поєднанні з засобами ІКТ в аграрному виробництві. - C. 196-200.
  45. Шевчук А. О. Метод колективного написання есе як засіб формування навичок письма у студентів. - C. 200-204.
  46. Шевчук Г. Й. Дистанційне навчання у вищій школі: переваги, недоліки, перспективи. - C. 205-209.
  47. Яковенко О. І. Напрями підвищення професійної компетентності науково-педагогічних працівників. - C. 210-213.
  48. Яценко Т. О. Формування читацької грамотності учнів у системі шкільної літературної освіти: психолого-педагогічний аспект. - C. 214-218.
2021
Вип. 79(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського