Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2014/1.46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кремень В. Г. Консолідація України на основі платформи толерантності. - C. 7-11.
  4. Будак В. Д. Толерантність - ключ до успішної фахової підготовки вчителів. - C. 12-15.
  5. Березівська Л. Д. В. О. Сухомлинський про особливе ставлення до учнів із зниженою здатністю до навчання. - C. 16-20.
  6. Богуш А. М. Педагогіка добра у спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 21-25.
  7. Васьківська Г. О. Реалізація ідей В. О. Сухомлинського у процесі навчання старшокласників толерантності. - C. 26-31.
  8. Вашуленко М. С. У педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського толерантність - багатогранне поняття. - C. 31-34.
  9. Гладишев В. В., Абламская А. Е., Тригуб Л. Г., Садовая А. Ю., Гинкевич О. В. В. А. Сухомлинський, Л. Толстой и Г. Мюнстерберг о моральных основах деятельности школьного учителя. - C. 35-39.
  10. Гордуз Н. О. В. О. Сухомлинський про соціалізацію: технологічний аспект. - C. 40-45.
  11. Деркач В. Ф Гуманістичні ідеї толерантності В. О. Сухомлинського. - C. 45-49.
  12. Дічек Н. П. Розвиток В. О. Сухомлинським індивідуалізованого підходу до важких дітей (етико-педагогічний аспект). - C. 50-55.
  13. Завгородня Т. К. Формування толерантності студентів в контексті концепції добра В. О. Сухомлинського. - C. 56-60.
  14. Заліток Л. М. Робота з книжкою в сучасній початковій школі крізь призму творчого розвитку ідей В. Сухомлинського. - C. 61-68.
  15. Зубко А. М., Комінарець Т. В. Актуальність педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в процесі Формування ключової компетентності вчити вчитися у молодших школярів. - C. 68-73.
  16. Калініченко Н. А. Школи гуманної педагогіки як засіб соціокультурного розвитку особистості. - C. 73-79.
  17. Литвиненко С. А. Виховання толерантності в колективній взаємодії молодших школярів: актуалізація ідей В. О. Сухомлинського. - C. 80-83.
  18. Марусинець М. М. Психологічні ідеї в педагогічній практиці Василя Сухомлинського. - C. 84-88.
  19. Міхно О. П. Психологічний семінар В. Сухомлинського та його роль у вивченні особистості учня. - C. 89-97.
  20. Петренко О. Б. Педагогіка діалогу В. О. Сухомлинського як умова виховання толерантності особистості. - C. 98-102.
  21. Пєхота О. М. Впровадження спадщини В. О. Сухомлинського в сучасну педагогічу освіту. - C. 103-108.
  22. Побірченко Н. С. Виховання почуття людяності в діяльності вищого навчального закладу крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 109-114.
  23. Поніманська Т. І. Виховання у світлі педагогіки толерантності Я.-А. Коменський, К Д. Ушинський, В. О. Сухомлинський. - C. 115-119.
  24. Савінова Н. В. Гуманістичні ідеї толерантності в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 120-124.
  25. Савченко О. Я. Толерантність як цінність шкільної освіти: методичний аспект. - C. 124-129.
  26. Сараєва О. В. Формування толерантного середовища в авторській школі В. Сухомлинського. - C. 130-133.
  27. Ситченко А. Л. Толерантність у контексті керованого навчання. - C. 134-138.
  28. Соколовська О. С. Педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського в контексті професійної підготовки майбутніх вихователів в організації толерантного простору дошкільного навчального закладу. - C. 138-145.
  29. Степанова Т. М. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в компетентнісному підході до розвитку особистості дитини передшкільного віку. - C. 146-149.
  30. Ткаченко Л. І. Толерантність як складова саморозвитку особистості. - C. 150-154.
  31. Трифонова О. С. "Школа сердечності" у педагогічній концепції В. О. Сухомлинського. - C. 155-160.
  32. Федяєва В. Л., Бутрій К. М. Толерантність у казковому світі В. Сухомлинського. - C. 161-166.
  33. Хайруддинов М. А. Проблема толерантности в истории западной и восточной цивилизаций и современной культуре Украины. - C. 166-170.
  34. Червінська І. Б. Соціокультурні аспекти Формування толерантності особистості молодшого школяра в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського. - C. 171-175.
  35. Ящук І. П. Основи соціального партнерства в навчально-виховному закладі у творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 176-180.
  36. Відомості про авторів. - C. 181-183.
  37. Вихідні відомості.
2014
№ 1.46 (108)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського