Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2013/1.43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Педагогічна освіта у сучасному соціокультурному просторі

  4. Будак В. Д., Пєхота О. М. Якість вищої педагогічної освіти в умовах євроінтеграційних процесів. - C. 5-10.
  5. Осадченко І. І. Доцільність застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 11-16.
  6. Коваль В. О. Методологічні засади компетентнісного підходу у вітчизняній науці. - C. 17-21.
  7. Шерман М. І. Дослідження впливу комп’ютерно-інформаційної підготовки майбутніх юристів на показники навчальної успішності. - C. 21-26.
  8. Розділ 2. Технології педагогічної освіти

  9. Середа І. В. Суб’єктно орієнтована педагогічна підготовка майбутнього викладача як засіб професійного саморозвитку. - C. 27-31.
  10. Тарасова С. М. Формування у майбутніх викладачів біологічного факультету валеологічної культури. - C. 31-34.
  11. Адаменко О. О. Використання технології персоніфікованого підходу у підготовці викладача вищої школи. - C. 35-38.
  12. Тимченко А. А. Основні принципи, методи та етапи технології історико-педагогічного дослідження . - C. 38-41.
  13. Манькусь І. В. Підготовка майбутнього вчителя фізики: технологія контекстного навчання. - C. 41-44.
  14. Єрмакова І. П. Використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя історії. - C. 45-49.
  15. Чернікова В. О. Сучасний стан і перспективи викладання іноземної мови професійного спрямування майбутнім судноводіям. - C. 49-53.
  16. Гінкевич О. В. Діагностика розвитку аналітико-синтетичних умінь учнів 5-6 класів під час вивчення літератури. - C. 53-58.
  17. Ружевич Я. І. Особливості формування ціннісних орієнтацій старшокласників на різних етапах вивчення художнього твору. - C. 59-62.
  18. Сокол Т. Г. Визначення форм і методів курсової підготовки кадрів туристичної сфери. - C. 62-65.
  19. Невзоров Р. В. Системи тренажерних модулів як засіб розвитку професійного досвіду курсантів-льотчиків в умовах ведення повітряного бою. - C. 66-70.
  20. Розділ 3. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до запровадження сучасних педагогічних технологій

  21. Паршук С. М. Інноваційні підходи до формування ціннісного ставлення в майбутніх учителів початкових класів. - C. 71-75.
  22. Прасол Н.О. Готовність до самоосвітньої діяльності як показник рівня професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 76-79.
  23. Казанжи І. В. Гуманізація процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до виховної роботи. - C. 79-83.
  24. Желан А. В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності на засадах гуманізму. - C. 84-87.
  25. Пак І. О. Морально-естетичне виховання майбутніх учителів в умовах хореографічної діяльності. - C. 88-92.
  26. Білюк О. Г. Педагогічний тренінг у навчально-виховному процесі університету. - C. 92-96.
  27. Розділ 4. Технології мистецької освіти

  28. Федоришин В. І. Критеріально-рівневий аналіз акмеологічного розвитку студентів інститутів мистецтв. - C. 97-101.
  29. Петренко О. М. Технології трансляції музичного тексту: до проблеми викладання педагогіки мистецтва. - C. 101-106.
  30. Щербак І. В. Технологія розкриття художнього образу музичного твору виконавцем. - C. 106-110.
  31. Парфентьєва І. П. Технології викладання дисципліни "Хоровий клас". - C. 111-114.
  32. Гмиря С. С. Комунікативні процеси в шкільному класі як об’єкт педагогічного керування. - C. 114-118.
  33. Лабунець В. М. Технологічний підхід до виконавської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 118-121.
  34. Міщанчук В. М. Врахування індивідуально-типологічних особливостей у підготовці майбутніх учителів з використанням сугестивних технологій. - C. 122-125.
2013
№ 1.43 (98)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського