Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2012/1.38(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Підготовка вчителя в Європі

  4. Ничкало Н. Г. Развитие педагогического образования в Украине: новые концептуальные подходы. - C. 5-15.
  5. Будак В. Д., Пєхота О. М. Міжкультурне середовище університету як чинник сучасних інтеграційних процесів. - C. 15-23.
  6. Соколова И. И. Развитие исследований педагогического образования в государствах-участниках СНГ. - C. 24-27.
  7. Тряпицына А. Л. Проблемы совершенствования качества педагогического образования в контексте современных вызовов. - C. 28-34.
  8. Даутова О. Б. Новый образ педагогики как науки в свете междисциплинарного исследования. - C. 34-40.
  9. Якушкина M. C. Формирование международных образовательных связей в условиях развития единого социокультурного пространства СНГ. - C. 40-45.
  10. Седова Н. В. Культура, педагогическая культура, образование в подготовке специалистов. - C. 46-50.
  11. Розділ 2. Технології педагогічної освіти

  12. Прасол Н. О. Індивідуалізація педагогічної підготовки майбутнього вчителя як засіб формування педагогічної майстерності. - C. 51-54.
  13. Єрмакова І. П. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя як складова його педагогічної майстерності. - C. 55-57.
  14. Каушан Т. М. Організація самостійної роботи студентів на основі контекстного навчання. - C. 58-63.
  15. Манькусь І. В. Особливості впровадження проектної технології навчання на базі програми Intel. - C. 63-67.
  16. Щербакова О. Л. Професійно-педагогічний розвиток вчителя іноземної мови. - C. 67-70.
  17. Тішечкіна К. В. Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови. - C. 70-74.
  18. Джуринський П. Б. Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’я збережувальної професійної діяльності за мотиваційним компонентом. - C. 74-79.
  19. Вороненко О. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності керівника системи вищої освіти у сфері трансферу технологій. - C. 80-84.
  20. Розділ 3. Інформаційно-комунікаційні технології

  21. Тихонова Т. В. Особливості організації навчання спецкурсу "Інформаційно-комунікаційні технології професійної діяльності вчителя" в умовах післядипломної освіти. - C. 85-89.
  22. Білюк О. Г. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього вчителя початкових класів засобами інформаційнo-комп’ютерних технологій. - C. 89-93.
  23. Погромська Г. С. Стратегії викладання курсу "Технології програмування" у ВНЗ. - C. 93-96.
  24. Веліховська А. Б. Організація дослідницької діяльності учнів при викладанні предметів природничо-математичного циклу засобами Вікі-технологій. - C. 97-102.
  25. Ходякова Г. В. Створення педагогічних засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання. - C. 102-105.
2012
№ 1.38(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського