Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72465/2016/38-39<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка
: зб. наук. пр..- Львів
Collection of scientific articles of the M. V. Lysenko National music academy of Lviv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Новакович М. Рецепція стилю Д. Бортнянського в церковних композиціях М. Вербицького. - C. 5-16.
  4. Гаргай О. Пізньоромантична парадигма інтерпретації фольклорних джерел у скрипкових творах А. Солтиса (на прикладі п’єси "Куяв’як"). - C. 16-30.
  5. Стоянова А. Нові модифікації жанру кантати у творчості сучасних українських композиторів. - C. 31-42.
  6. Білас О. Функції музики та музичні концепти в новітніх театральних системах першої половини ХХ ст.. - C. 43-59.
  7. Вовченко Г. Монограма як провідний формотворчий принцип у "Каноні пам’яті Ігоря Стравинського" Альфреда Шнітке. - C. 59-69.
  8. Городецький А. Kammermuzik № 5 Пауля Гіндеміта: на шляху до формування індивідуального композиторського стилю. - C. 69-81.
  9. Вавшко І. Рок-балада та народна пісня: механізми взаємодії. - C. 82-92.
  10. Бабенко О. "Дума про Довбуша" В. C. Бібіка в аспекті діалогу композитора з фольклором. - C. 93-105.
  11. Созанський Й. Малярський світ симфонії C. Туркевич-Лукіянович (ракурс міжвидової мистецької взаємодії в аспекті технічного арсеналу). - C. 106-127.
  12. Мазуренко А. Статичний та динамічний методи аналізу в дослідженні процесу формотворення пісенної строфи (аспект української етнічної музики). - C. 128-140.
  13. Семенець О. Ностальгія у контексті проявів модернізму в українській музичній культурі кін. XIX – поч. XX ст.: до постановки проблеми. - C. 141-154.
  14. Бабенко К. Про інтерпретаційний аналіз алонімного музичного твору (на прикладі Сонати для мюзету та basso continuo op. 13 № 6 "Il Pastor Fido" Н. Шедевіля / А. Вівальді). - C. 154-166.
  15. Жарковський Р. До проблеми неокласицизму в інструментальному стилі І. Стравінського. - C. 166-176.
  16. Марушко А. Тема дитинства у творчості Моріса Равеля: музично-текстологічний аспект. - C. 177-188.
  17. Тетюк М. Семантичні коди у вокальних жанрах. - C. 188-197.
  18. Войтович О., Тракало О. Критерії оцінювання звучання оркестру в концертних залах. - C. 198-206.
  19. Катрич О. Аналітичний ресурс концепції музично-виконавських архетипів в контексті взаємодії культурологічних парадигм Ероса і Етоса. - C. 207-218.
  20. Герега М. Парний цикл в сучасній українській навчальній фортепіанній літературі. - C. 218-229.
  21. Левкулич Є. Творчий портрет C. Борткевича-піаніста. - C. 229-240.
  22. Бернацька-Гловаля Е. Мистецьке середовище Львова 20–30-х років ХХ століття та його вплив на камерно-вокальну творчість львівських композиторів (мультикультурний аспект). - C. 241-254.
  23. Нікітюк О. Особливості виконання кантатно-ораторіальних творів сучасних українських композиторів (на прикладі фольклорної сценічної ораторії "Барбівська коляда" Ганни Гаврилець). - C. 255-264.
  24. Левицький О. Генрик Ярецький – одна з ключових постатей галицького диригентського компендіуму останньої третини ХІХ століття. - C. 265-279.
2016
Вип. 38-39
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського