Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2016/135<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Розвиток концепції національної освіти С. Русової у сучасних умовах
- Аніщук А. М. Використання педагогічних ідей С. Русової формуванні мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві. - C. 5-8.
- Байло В. В. Сучасна школа очима Софії Русової. - C. 9-13.
- Богуш А. М. Ракурси національного виховання С. Русової в умовах трансформації суспільства. - C. 14-18.
- Брежнєва О. Г. "Наука чисел…" С. Ф. Русової: трансформація в сучасність. - C. 19-22.
- Вергунова В. С. Проблеми формування ціннісного ставлення до мистецтва у поглядах С. Русової та К. Ушинського. - C. 23-25.
- Єськова Т. Л. Впровадження ідей Софії Русової щодо використання ручної праці у вихованні дітей дошкільного віку. - C. 26-28.
- Кислий А. О., Кисла О. Ф. Релігійно-педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти. - C. 29-32.
- Коваленко О. В. Концепція українського дитячого садка С. Ф. Русової та її розвиток у сучасних умовах. - C. 33-37.
- Колотило О. М. Естетичне виховання учнів початкових класів: погляди Софії Русової та сьогодення. - C. 38-40.
- Кошель А. П. Використання здоров’язбережувальних технологій у дошкільному закладі. - C. 41-45.
- Матвієнко С. І. Урахування поглядів С. Русової на навчання дітей художньої праці в підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 46-49.
- Омеляненко А. В. Особливості формування монологічної компетенції в контексті ідей лінгводидактичної концепції С. Русової. - C. 50-52.
- Силко Є. М. Ідея природовідповідності в педагогічній спадщині С. Ф. Русової. - C. 53-56.
- Силко Р. М. Естетичне виховання дітей засобами образотворчого мистецтва у педагогічній спадщині С. Ф. Русової. - C. 57-59.
- Улюкаєва І. Г. Діяльність Софії Русової щодо створення системи дошкільного виховання в Україні у 1917 – 1919 рр.. - C. 60-64.
Розділ 2. Проблеми наступності і перспективності дошкільної та початкової ланок освіти
- Богдан Т. М. Вплив пальчикової гімнастики на всебічний розвиток дітей дошкільного віку. - C. 65-68.
- Буздуган О. А. Інтегрування навчальних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками. - C. 69-72.
- Валентьєва Т. І. Особливості організації співробітництва дошкільного навчального закладу з батьками у вихованні почуття комічного старших дошкільників. - C. 73-75.
- Ван Тянь Ці Діагностика підготовленості майбутніх учителів музики КНР до формування основ співацької культури молодших школярів. - C. 76-79.
- Ващенко І. М., Буланов О. М., Миргородський Ю. М., Жигун К. Ф. Розвиток сили у студентів в процесі занять фізичними вправами в позааудиторній час. - C. 80-83.
- Володько Т. К. Культурологічний підхід у вивченні дисциплін художньо-естетичного циклу майбутніми вчителями початкової школи. - C. 84-86.
- Дідур Н. А. Тенденції процесу професійної підготовки вчителя початкової школи. - C. 87-91.
- Кміть О. В. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови початкової школи з позиції контекстного підходу. - C. 92-95.
- Лашук Н. М. Іншомовна інформаційно-комунікативна компетентність майбутніх фахівців як складова професійної компетентності. - C. 96-99.
- Ляпунова В. А. Структурування змісту професійної підготовки вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. - C. 100-104.
- Макаренко Л. В. Використання ідей С. Русової у процесі підготовки майбутніх вихователів до організації музичної діяльності дошкільників. - C. 105-107.
- Мартиненко О. В. Проблема підготовки майбутніх учителів хореографії до роботи з дітьми дошкільного віку. - C. 108-112.
- Мірошник І. В. Особливості іншомовного мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. - C. 113-116.
- Мороз-Рекотова Л. В. Використання ідей Софії Русової у формуванні професійно-комунікативної культури мовлення в майбутніх вихователів. - C. 117-119.
- Павлова Н. С., Романюк А. А. Компетентнісно-орієнтовані завдання у професійній підготовці вчителів інформатики початкової школи. - C. 120-123.
- Петрик К. Ю. Теоретичні засади проблеми підготовки майбутніх учителів до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії молодших школярів. - C. 124-128.
- Смолянко Ю. М. Спецкурс "Формування професійної культури майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу" як засіб підвищення професіоналізму. - C. 129-132.
- Сорочинська О. А. Формування валеологічної компетентності майбутніх працівників дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. - C. 133-135.
- Терещенко А. О. Інтерактивні технології у формуванні організаційної культури майбутнього вчителя початкових класів. - C. 136-138.
- Фурманова Т. І. Формування професійної компетентності майбутніх учителів хореографії. - C. 139-143.
Розділ 3. Шляхи модернізації освіти в Україні
- Биконя О. П. Системний підхід до вирішення проблеми організації самостійної позааудиторної роботи студентів у навчанні англійської мови. - C. 144-147.
- Вдовенко І. С. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вчителів професійного навчання. - C. 148-151.
- Гонтова Л. В. Формування соціокультурної компетентності учня основної школи та голографічний принцип організації предметного змісту (на прикладі предмету "Художня культура"). - C. 152-156.
- Горленко В. М. Інформаційно-комунікаційна компетентність вихователя дошкільного навчального закладу: поняття та структура. - C. 157-161.
- Данилко О. Г. Формування інтелектуальних умінь майбутніх авіадиспетчерів комп’ютерними ігровими засобами навчання. - C. 162-166.
- Дженджеро О. Л. Творча самостійна робота студентів неспеціальних факультетів у процесі вивчення дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 167-171.
- Жлудько В. М. Писанкарство Чернігівщини як складова змісту дисципліни "Декоративно-прикладне мистецтво". - C. 172-174.
- Забара Л. В. Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі. - C. 175-177.
- Калініна І. П., Мамчич О. Б. Вивчення майбутніми вихователями ДНЗ елементів фоностилістичного аналізу поетичного мовлення Тараса Шевченка в курсі "Риторика". - C. 178-180.
- Коваленко С. В. Основні етапи інформатизації суспільства та освіти. - C. 181-184.
- Козерук К. В., Філоненко О. А., Жула В. П. Силові види спорту для студентів нефізкультурних інститутів та факультетів. - C. 185-188.
- Кузьменко Г. В. Модель підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до організації художньо-творчої діяльності учнів основної школи. - C. 189-192.
- Литвин А. Ф. Зміст технологічної культури майбутніх учителів загально-технічних дисциплін. - C. 193-196.
- Литвинова С. Г. Корпоративна електронна соціальна мережа Yammer як складова хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу. - C. 197-202.
- Маслова С. Я. Система вправ для навчання майбутніх виноробів професійно орієнтованого спілкування англійською мовою. - C. 203-208.
- Пода В. М. Мета й завдання соціального виховання в педагогічній концепції В. Зеньковського. - C. 209-212.
- Рибалко П. Ф., Козерук Ю. В., Лисюк С. М., Гончар В. В. Теоретико-методичні основи організації самостійних занять фізичними вправами. - C. 213-216.
- Сагайдак І. С., Авраменко Н. Л., Лутак Н. Г. До питання про вивчення безпекознавчих дисциплін у ВНЗ країни. - C. 217-220.
- Сазонова О. В., Змійок І. В. Особливості використання прийому психологічної характеристики образів-персонажів літературного твору. - C. 221-225.
- Синіговець В. І., Якущенко Ю. П. Біомеханічна скринінг-діагностика вертикальної постави дітей методом комп’ютерної оптичної топографії. - C. 226-231.
- Скорик Т. В. Освіта впродовж життя в контексті євроінтеграційних процесів. - C. 232-235.
- Стех Є. О. Реальний стан патріотичної вихованості учнівської молоді в умовах професійно-технічних навчальних закладів. - C. 236-240.
- Стеченко Т. О. Оволодіння елементами культури логічного мислення під час навчання майбутніх учителів іноземних мов. - C. 241-245.
- Турчина І. С. Використання елементів ейдетики як засобу розвитку творчого мислення студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. - C. 246-249.
- Чжуан Гуань Діагностика розвитку творчої активності учнів початкових шкіл України і Китаю в умовах оптимального поєднання форм навчальної діяльності на уроках музики. - C. 250-253.
- Шеремет І. В. Про роль майбутнього вчителя у профілактиці порушень зору в учнів. - C. 254-258.
- Шумейко З. Є. Педагогічна спадщина Матвія Номиса та шляхи її актуалізації в сучасних умовах. - C. 259-262.
- Імерідзе М. Б. Специфіка формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін у сучасних вишах. - C. 263-266.
| 2016 | | Вип. 135
|
|
|
|