Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2015/132<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Віднічук М. А., Новоселецький М. Ю., Тищук В. І. Друга вища освіта в системі післядипломної освіти. - C. 3-6.
  4. Терентьєва Н. О. Тенденції розвитку університетської освіти: до питання класифікації. - C. 7-10.
  5. Мокрогуз О. П. Медіаосвіта в системі післядипломної педагогічної освіти як відповідь на виклики часу. - C. 11-14.
  6. Мірошниченко О. А., Царюк С. В. Правове регулювання системи державного управління післядипломної освіти в Україні: нові проекти та старі проблеми. - C. 15-17.
  7. Проніков О. К. Навчальні заклади Чернігова другої половини ХІХ століття як осередок духовності та культури. - C. 18-22.
  8. Гаркуша С. В. Проблема здоров’язбереження в історії вітчизняної педагогічної науки. - C. 23-28.
  9. Лавріненко Л. І. Мотиви національно-патріотичного виховання в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського. - C. 29-31.
  10. Лисенко І. В. Підготовка вчителів у педагогічних закладах Чернігівщини (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 32-34.
  11. Сазонова О. В. Поняття "національні цінності" як педагогічна проблема. - C. 35-37.
  12. Гузенков С. Г., Сирцова О. М. Інноваційний складник у діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти. - C. 38-42.
  13. Карапузова Н. Д., Гібалова Н. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування логічного складника предметної математичної компетентності молодших школярів. - C. 43-46.
  14. Коваль В. М. Фактори впливу на підвищення мотивації до постійного професійного зростання вчителя англійської мови. - C. 47-49.
  15. Бойко М. І. Діяльність британської ради щодо підвищення професійної компетенції вчителів англійської мови в межах післядипломної педагогічної освіти. - C. 50-52.
  16. Сергієнко А. А. Реалізація обласних науково-методичних проектів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 53-56.
  17. Завалевський Ю. І., Гальонка О. А. Роль Чернігівських педагогічних зустрічей у післядипломній освіті словесників. - C. 57-59.
  18. Матюшкіна Т. П. Із досвіду роботи кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання із науково-методичного забезпечення предмета "Зарубіжна література" (1995-2015). - C. 60-64.
  19. Баран Г. В. "О Боже, без меж милосердя твоє!". Теоретичні засади вивчення мови віршованої молитви Олександра Олеся. - C. 65-69.
  20. Дорошенко Т. В. Інтеграційні процеси в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення основ загальної музичної освіти учнів. - C. 70-75.
  21. Молочко С. Р. Культурологічний підхід до вивчення поезії М. Т. Рильського в старших класах. - C. 76-79.
  22. Лютко О. М. Модель "навчання через досвід" як ефективна та перспективна форма навчання дорослих. - C. 80-83.
  23. Кудін С. Ф. Перевірка ефективності моделі формування культури саморегуляції майбутніх учителів фізичного виховання у процесі вивчення валеологічних дисциплін. - C. 84-87.
  24. Мартинова Н. П. Динаміка функціональних показників організму студенток ВНЗ під впливом експериментальної методики розвитку рухових якостей на заняттях з аеробіки. - C. 88-92.
  25. Іваненко Л. І. Новаційні підходи до виховання милосердя як один з компонентів підвищення професійної компетенції вчителів у системі педагогічної освіти. - C. 93-97.
  26. Грамбовська Л. В. Підвищення рівня професійної компетентності вчителів математики шляхом використання електронного навчального посібника. - C. 98-101.
  27. Євтушенко Н. В. Критерії та рівні сформованості загальнокультурної компетентності вчителя математики. - C. 102-105.
  28. Оніщенко О. В. Тренінг як інноваційна методика навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 106-109.
  29. Оранюк Б. Ю. Особливості розвитку підліткової агресії в мережевому спілкуванні. - C. 110-113.
  30. Покришень Д. А., Корнієць О. М. Відкриті онлайн курси як інноваційна форма навчання. - C. 114-116.
  31. Ракута В. М. Інститут післядипломної педагогічної освіти як центр інноваційного розвитку та міжнародного співробітництва. - C. 117-120.
  32. Приходько В. М. Андрагогічні аспекти психологічної підготовки науково-педагогічних працівників закладів післядипломної педагогічної освіти. - C. 121-125.
  33. Чепурна Г. Л. Особливості прояву перфекціонізму вчителя. - C. 126-129.
  34. Анищенко О. О. Медіабезпека українського педагога в умовах інформаційного суспільства. - C. 130-133.
  35. Журов В. В., Бієнко Н. А. До питання особистісно діяльнісної моделі сучасного педагога. - C. 134-139.
  36. Іванишина В. П. Психологічні передумови використання проектної методики для формування іншомовної компетенції в говорінні в середній загальноосвітній школі. - C. 140-144.
  37. Бурковська З. Є. Мовна та культурна складові іншомовної комунікативної компетентності особистості. - C. 145-149.
  38. Левицька-Сосімович І. О. Формування культури спілкування майбутніх учителів технологій. - C. 150-153.
  39. Янкова Н. І. Літні практики як складова підготовки гуманітаріїв нового покоління. - C. 154-157.
  40. Юда Л. А. Проблеми впровадження гендерних підходів у систему післядипломної педагогічної освіти. - C. 158-161.
  41. Вихідні дані.
2015
Вип. 132
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського