Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70795:Пcихол./2022/33(72)/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського
.- Київ. Серія, Психологія
Včenì zapiski Tavrìjsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì V.Ì. Vernadsʹkogo. Serìâ: Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна психологія. історія психології

  4. Даценко О. А. Психологічні детермінанти життєвої успішності особистості. - C. 1-5.
  5. Дробот О. В. Теоретичні засади дослідження маргінальності професійної свідомості випускників закладів вищої освіти. - C. 6-11.
  6. Мельничук А. Ю. Симптоми вигорання фахівців соціономічного профілю через призму позитивної психотерапії Н. Пезешкіана. - C. 12-16.
  7. Прикладна психологія. Професійна й організаційна психологія

  8. Миколюк С. М. Психологія вибору майбутньої професійної діяльності. - C. 17-21.
  9. Соціальна психологія; психологія соціальної роботи

  10. Костюченко О. В. Асертивність як психологічна ресурсність менеджера соціокультурної сфери в успішній комунікативно-управлінській діяльності. - C. 22-27.
  11. Педагогічна та вікова психологія

  12. Амплєєва О. М., Плужник А. Ю. Дослідження тривожності як першої емоційно-ситуативної реакції у період студентського віку. - C. 28-33.
  13. Візнюк І. М. Особливості розвитку емпатії у дітей дошкільного віку. - C. 34-39.
  14. Габа І. М. Соціально-психологічні особливості розвивального середовища закладу дошкільної освіти. - C. 40-45.
  15. Гапочка Я. О. Теоретико-методологічні засади концепції взаємодії учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. - C. 46-51.
  16. Казарова Г.М. Взаємозв'язок адиктивної поведінки та агресії у студентському віці. - C. 52-57.
  17. Надвинична Т. Л., Шаюк О. Я. Особливості розвитку професійно-особистісного потенціалу студентів-психологів під час навчання у ЗВО. - C. 58-62.
  18. Скрипник Н. Г. Структура навчально-професійної мотивації майбутніх психологів в умовах воєнного стану. - C. 63-67.
  19. Чухрій І. В. Дослідження особливостей емоційної чуйності дітей дошкільного віку. - C. 68-72.
  20. Юридична психологія; політична психологія

  21. Сидоркіна М. Ю. Технологія актуалізації соціального інтересу як засіб розвитку громадянської компетентності майбутніх педагогів. - C. 73-78.
  22. Психофізіологія та медична психологія

  23. Astremska I. V., Myza I. O. Characteristics of parental burnout in families raising adolescents and methods of its prevention. - C. 79-84.
2022
Т. 33(72)
№ 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського