Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70586/2016/13(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Малафіїк І. В. Життя як спалах зірки. - C. 3-4.
  4. Гладкова В. М. Професійний саморозвиток майбутнього фахівця сфери "Людина-Людина”. - C. 5-7.
  5. Руденко В. М. Зміст технічних дисциплін у контексті системної організації технічного знання. - C. 7-11.
  6. Руденко Н. М. Розвиток інтелектуальних здібностей учнів в умовах "акме-школи”. - C. 11-13.
  7. Нечипорук Л. І., Терешко Л. В. Акмеологічні орієнтири формування соціальної компетентності школярів в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 14-16.
  8. Скрипник Н. С. Методичне забезпечення стимулювання у студентів позитивно-активної мотивації до формування й розвитку суб’єктної позиції. - C. 16-19.
  9. Найда Р. Г. Парадигма життєтворчості в акмеологічному розвитку особистості майбутнього фахівця. - C. 19-21.
  10. Дідик Н. М. Оптимізація розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів під час професійної підготовки. - C. 22-24.
  11. Сойчук Р. Л. До питання формування позитивної національної ідентичності як основи національного самоствердження особистості. - C. 24-27.
  12. Бордюк В. М. Акмеологічний підхід до естетичного виховання студентської молоді. - C. 28-31.
  13. Петрук І. С. Розвиток методичної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів як педагогічна проблема. - C. 31-34.
  14. Сопотницька О. В. Потенціал акмеологічного підходу у формуванні готовності майбутніх вчителів фізичної культури до тренерської діяльності з ігрових видів спорту. - C. 35-37.
  15. Карпенчук С. Г. Мотивація навчальної діяльності на основі сугестопедичного підходу. - C. 38-44.
  16. Ляска О. П., Істомліна-Напорчук А. Г. Активізація саморозвитку майбутнього інженера-педагога в процесі його професіоналізації засобами педагогічного супроводу. - C. 45-50.
  17. Хатунцева С. М. Самореалізація майбутнього вчителя у процесі формування готовності до самовдосконалення. - C. 50-55.
  18. Шевців М. В. Дидактико-інноваційні методи ефективності викладання базових біологічних дисциплін. - C. 55-58.
  19. Мороз Л. В., Дуброва А. С., Трофімчук В. М. Сугестопедія як метод інтенсивного навчання іноземної мови. - C. 58-61.
  20. Зубрик А. Р. Новітні форми та методи роботи у підготовці фахівців із гуманітарних дисциплін. - C. 61-65.
  21. Остапчук М. В. Принципи сугестопедагогіки у навчанні школярів фізики. - C. 65-68.
  22. Шевченко А. В. Впровадження інтерактивних технологій для формування когнітивно-пізнавального критерію фахової компетентності майбутніх офіцерів тилу. - C. 68-71.
  23. Горопаха Н. М. Використання ідей Марії Монтессорі в екологізації розвивального середовища інклюзивної групи дошкільного закладу. - C. 71-75.
  24. Марченко О. Г. Модель педагогічної системи формування інноваційного освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю. - C. 75-79.
  25. Полюхович Н. В., Остапчук Н. О. Формування мотивації майбутніх учителів економіки до вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 79-82.
  26. Федорчук В. В., Аліксійчук О. С. Використання інноваційних педагогічних технологій у підготовці майбутніх вчителів музики. - C. 83-86.
  27. Шурин О. І. Особистісно-орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання майбутнього вчителя технологій. - C. 86-89.
  28. Іващенко М. В., Бикова Т. Б. Особливості підвищення ІКТ-компетентності студентів педагогічних вищих навчальних закладів засобами веб-технологій. - C. 89-92.
  29. Лесняк Н. В. Інтегративна мовленнєва складова організації зображувальної діяльності. - C. 93-96.
  30. Дмитришина Н. М. Роль іншомовної комунікативної компетентності у процесі формування конкурентоздатної особистості. - C. 97-99.
  31. Грицай Н. Б. Інноваційні навчальні технології у проведенні екскурсій із біології. - C. 99-102.
  32. Галатюк Т. Ю., Галатюк М. Ю. Методи навчання в контексті розвитку методологічної культури старшокласників під час вивчення природничих предметів. - C. 102-105.
  33. Мардарова І. К. Підготовка вихователів до створення дидактичних відеоматеріалів для дітей дошкільного віку. - C. 105-108.
  34. Богачик М. С. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови у контексті компетентнісного підходу. - C. 108-110.
  35. Казначеєва Л. М. Формування та розвиток риторичних навичок студентів в умовах вищої освіти. - C. 111-114.
  36. Семенова О. О. Використання інформаційних технологій у процесі формування креативної компетентності майбутніх педагогів-філологів. - C. 114-117.
  37. Гнедко Н. М. Використання віртуального навчально-контролюючого комплексу в освітньому процесі. - C. 117-119.
  38. Стихун Л. П., Стихун Н. В. Місце та роль театрально-педагогічних інноваційних технологій у творчому розвитку професійної майстерності вчителя. - C. 119-123.
  39. Шутяк В. Г. Підвищення ефективності вивчення дисципліни "Трудове навчання з практикумом” студентами напряму підготовки "Початкова світа”. - C. 123-126.
  40. Колосюк Л. М. Використання варіативного компоненту в навчальних програмах та планах професійного навчання з метою наближення професійно-практичної підготовки до потреб підприємств-замовників кадрів. - C. 127-129.
  41. Когут Н. М. Проблема компетентнісного підходу в підготовці вчителів початкової школи у дослідженнях науковців німецькомовних країн та України. - C. 129-132.
  42. Туровська І. О. Формування мовленнєвої компетентності у студентів-медиків: психологічний аспект. - C. 132-135.
  43. Каштан Н. Б. Використання хмарних технологій в освітньому процесі сучасного навчального закладу. - C. 135-137.
  44. Костолович Т. В. Особливості формування мовної особистості майбутнього філолога. - C. 137-140.
  45. Романюк А. А. Особливості застосування сучасних засобів наочності у початковій школі в контексті нових педагогічних парадигм. - C. 140-144.
  46. Денисюк Л. В., Данілова Н. Р. Інноваційні технології викладання іноземної мови на немовних спеціальностях у вищих навчальних закладах. - C. 144-147.
  47. Сидорчук Н. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх інженерів-будівельників: рефлексивна парадигма. - C. 147-150.
  48. Відомості про авторів. - C. 151-152.
2016
Вип. 13(2) (56)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського