Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2018/81(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бондаренко А. В. Змістовий аналіз інноваційних реформ у мистецькій освіті Польщі. - C. 9-13.
- Кир’ян Т. І. Підготовка сімейних лікарів у вищих медичних закладах України в кінці ХХ – на початку ХХІ століть. - C. 14-20.
- Мафтин Л. В. Концепти українознавства в творах В. О. Сухомлинського. - C. 20-25.
- Надєждіна І. М. Роль духівництва Півдня України у розбудові освітнього простору ІІ половини ХІХ – початку ХХ століть. - C. 25-29.
- Панчук А. П., Панчук І. В. Туризм: наукові розвідки поняття. - C. 29-33.
- Селятенко О. В. Формування системи медичних навчальних закладів в Херсонській губернії (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 34-40.
- Фізеші О. Й. Актуалізація ретродосвіду початкової школи Закарпаття в умовах реформування освіти України. - C. 41-45.
- Фрига І. О. Становлення системи освіти дорослих в Україні (1917–1941 рр.). - C. 46-49.
- Шлєіна Л. І. Сутність компетентнісного підходу у вищій освіті. - C. 50-54.
- Биковська Л. Б. Перспективи впровадження спортивно-орієнтованої освіти в закладах вищої освіти України. - C. 55-60.
- Гриценко Ю. В. Формування художньо-естетичної компетентності у студентів на заняттях із живопису. - C. 61-63.
- Кобаль В. І., Лукач Н. П. Вплив освітнього процесу на соціалізацію молодшого школяра. - C. 64-70.
- Лозан Т. А. Соціолінгвістичний аналіз українського мовлення російськомовних студентів та членів їхніх родин в умовах Придністров’я. - C. 71-75.
- Опалюк Т. Л. Діагностичний інструментарій для з’ясування рівня мотивації соціалізації особистості як компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя. - C. 76-81.
- Стельмах Н. В. Педагог у системі корекційної освіти. - C. 82-87.
- Твердохлібова Я. М. Методика художньо-графічної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 87-92.
- Кропочева Н. М. Інформаційний супровід національно-патріотичного виховання: законодавчо-нормативний аспект. - C. 93-99.
- Цимбрило С. М. Полікультурне виховання студентів інноваційно-інформативними методами. - C. 100-103.
- Андрєєв А. М. Діагностичний інструментарій для з’ясування рівня сформованості у майбутніх учителів фізики готовності до організації інноваційної діяльності учнів. - C. 104-108.
- Бивалькевич Л. М. Особливості розвитку технічної творчості учнів закладів професійно-технічної освіти. - C. 109-113.
- Борисенко Н. А. Методика підготовки майбутніх учителів технологій до формування художньо-технічних умінь в учнів базової школи. - C. 114-118.
- Буцик І. М. Структура інженерної діяльності в аграрному виробництві як основа дослідницької підготовки фахівця. - C. 119-124.
- Гармаш О. М. Компетентнісний підхід як напрям модернізації педагогічної освіти в Україні. - C. 125-129.
- Дабагян І. М. Особистий професійний розвиток студентів: навчально-виховні аспекти. - C. 129-132.
- Давискиба В. О. Дослідження підготовки майбутніх техніків- електромеханіків у коледжах транспортної інфраструктури. - C. 133-137.
- Денисенко Н. Г. Задачний підхід і його роль у системі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 137-141.
- Діденко Є. П. Педагогічні умови забезпечення технології формування дослідницької компетентності майбутніх товарознавців-експертів. - C. 142-146.
- Закаулова Ю. В., Гаврилюк М. В. Професійна компетентність педагога в освітньому процесі вищої школи. - C. 146-151.
- Ігнатенко Г. В., Ігнатенко О. В. До питання наступності в побудові моделі проектної компетентності майбутніх педагогів. - C. 152-156.
- Каричковська С. П., Каричковський В. Д. Особливості підготовки майбутніх менеджерів в університетах України, Польщі та Росії. - C. 157-160.
- Колечинцева Т. С. Реалізація міжпредметних зв’язків між фізикою та навігацією в підготовці фахівців за спеціалізацією "судноводіння" в морських закладах вищої освіти. - C. 161-165.
- Косюк В. Р. Експериментальна перевірка педагогічних умов розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки. - C. 165-171.
- Левчук О. В. Реалізація прикладної спрямованості лекційного курсу вищої математики (фахове спрямування) у процесі підготовки фахівців спеціальності "екологія". - C. 172-177.
- Манжос Е. О. Інкультурація і соціалізація як складники цілісного процесу формування комунікативної культури особистості. - C. 177-181.
- Марінова Г. М. Досвід організації науково-дослідницької роботи майбутніх соціальних працівників. - C. 181-185.
- Марущак В. С. Формування творчої особистості майбутнього вчителя. - C. 186-189.
- Мельничук С. Ю. Аналіз результатів експериментального дослідження з перевірки дієвості педагогічних умов застосування навчальних тренінгів у підготовці майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин. - C. 190-193.
- Nikolaienko O. V., Ushata T. O. Method of discussions as one of the problem methods of study and reasonability of its application at foreign language classes. - C. 194-198.
- Онищук І. А. Оптимізація процесу формування культури самовизначення майбутніх фахівців дошкільної освіти у художній діяльності. - C. 198-202.
- Ракович В. А. Аналіз методик навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. - C. 203-206.
- Сікалюк А. І. Ефективність впровадження змісту, форм і методів формування етичних цінностей у студентів технічних спеціальностей на заняттях з іноземної мови. - C. 207-210.
- Тарадюк Д. О. Тьюторство як складова частина дуальної форми здобуття вищої педагогічної освіти. - C. 211-215.
- Фещук А. М. Вплив іншомовної підготовки на академічну мобільність майбутнього фахівця з прикладної механіки. - C. 216-220.
- Шахман І. О. Актуальні аспекти формування складових професійної компетентності майбутнього еколога. - C. 220-223.
- Кравченко О. О., Скочко М. О. Організаційні засади надання соціальних послуг у сільській місцевості. - C. 224-230.
- Суятинова К. Є. Голодомор 1932–1933 рр.: соціальні аспекти (на прикладі творів В. Барки та У. Самчука). - C. 231-235.
- Яшна О. П., Макаренко О. М. Сьогодення інклюзивної освіти з погляду формування центру управління патологією. - C. 235-240.
- Горобченко Н. В. Сучасні вимоги до оновленої української школи. - C. 241-244.
- Тамаркіна О. Л. Дискусія як один із методів навчання самостійній роботі студентів. - C. 245-248.
- Щелкунова Л. И., Емец М. С. Подходы к параметризации оптимизационных задач архитектурно-градостроительного решения. - C. 249-254.
| 2018 | | Вип. 81(3)
|
|
|
|