Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/80(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Івано-Франківськ, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Буклов Ю. М. Українські педагоги про роль традицій у національно-патріотичному вихованні учнівської молоді. - C. 9-12.
- Год Б. В. Витоки психопедагогіки вчительської дії в системі духовної освіти Чернігівського колегіуму ХVІІІ ст.. - C. 13-17.
- Кохановська О. В. Відображення проблеми природничо-математичної освіти дівчат у навчальних закладах України ХІХ – початку ХХ століття в дослідженнях учених. - C. 17-21.
- Мараренко О. І. Етапи становлення релігійної освіти в загальноосвітніх школах Норвегії. - C. 22-26.
- Могорита В. М. Діяльнісно-компетентнісна спрямованість пізнавальних завдань шкільного підручника історії. - C. 27-30.
- Пилаєва Т. В., Яценко В. В. Інтернаціоналізація вищої освіти: теоретичний аспект. - C. 31-36.
- Рябуха І. М. Закладення науково-методичних та загальнопедагогічних основ морської освіти (початок XVIII століття). - C. 37-41.
- Світлічна О. О. Толерантність як ціннісна складова полікультурної освіти Канади. - C. 41-45.
- Ткач Г. В. Характеристика досвіду авторських шкіл на сторінках періодичних видань (друга половина ХХ століття). - C. 46-50.
- Ванівська О. М., Малиновська О. Л., Преснер Р. Б. Класифікація ключових програмних компетентностей як основа оволодіння іншомовною комунікацією. - C. 51-56.
- Dido N. D. Communicative skills development in business English teaching. - C. 56-60.
- Козьменко О. І. Вплив професійної компетентності викладача англійської мови на формування успішності студента. - C. 61-65.
- Романенко О. В. Використання інтернет-ресурсів у навчанні французької як другої іноземної мови мабутніх економістів. - C. 66-70.
- Тішкова О. Ф. Причини труднощів під час навчання навичок говоріння та шляхи їх подолання. - C. 71-76.
- Бобошко В. І. Питання інтеграції виховного потенціалу сім’ї, школи і громади у державній політиці Великої Британії. - C. 77-81.
- Вдовиченко Р. П. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій студентської молоді. - C. 82-86.
- Луценко О. І., Мамаєва Л. Т., Кримова Т. М. Особливості статевого виховання старшокласників в Україні та Польщі. - C. 86-90.
- Полулященко Т. Л. Педагогічні передумови виховання фізичних якостей учнів в позакласній роботі з фізичного виховання і спорту. - C. 91-96.
- Ульянова В. С. Виховання емоційної сфери учнів молодшої школи як педагогічна проблема. - C. 96-101.
- Бєляєв С. Б. Компетентнісний підхід до організації професійної підготовки майбутнього вчителя до розроблення й використання педагогічних технологій. - C. 102-106.
- Білявець С. Я. Експериментальні заходи щодо впровадження методичної системи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін. - C. 106-111.
- Василенко К. О. Вплив особистісної зрілості на формування творчого мислення майбутнього викладача хореографії. - C. 112-115.
- Гунько Н. О. Системно-синергетичні особливості вокально-методичної підготовки майбутніх педагогів-музикантів. - C. 116-121.
- Гурська О. О. Проблеми формування освітньо-інформаційного середовища технічного університету при підготовці майбутніх ІТ-фахівців. - C. 121-127.
- Загорулько М. О. Аналіз структури дослідницьких умінь учителя початкової школи. - C. 127-130.
- Задорожна-Княгницька Л. В. Дослідження сучасного стану деонтологічної підготовки менеджерів освіти. - C. 131-137.
- Зимовець Ю. М. Проблеми викладання сольфеджіо в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва. - C. 138-143.
- Зозуля О. В. Фреймова технологія як засіб оптимізації навчальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 144-147.
- Ієвлєв О. М. Наукові підходи до формування професійно-педагогічної мобільності фахівця в умовах магістратури. - C. 147-151.
- Калаур С. М. Характеристика організаційно-педагогічних умов, що впливають на готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів. - C. 152-156.
- Коваленко О. В. Командна взаємодія студентів спеціальностей "Туризм" і "Готельно-ресторанна справа" в процесі формування їхньої професійної компетентності. - C. 157-161.
- Кукса Б. В. Комплекс вправ для навчання мотиваційно-цільовому аналізу змісту доповідей майбутніх учителів англійської мови. - C. 161-168.
- Левинська І. Б. Структура професійної компетентності майбутнього психолога: теоретичний вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 168-173.
- Ліщук І. І. Організаційно-педагогічні умови формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. - C. 174-178.
- Маковецька Н. В., Конох О. Є. Можливості застосування дистанційного навчання у підготовці фахівців галузі туризму та готельно-ресторанної справи. - C. 178-182.
- Мельничук Ю. П. Педагогічні умови формування проектно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників та їх експериментальна перевірка. - C. 182-187.
- Онищенко М. Ю. До питання про структуру полікультурної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 187-192.
- Остапенко А. С. Аналіз наукових пошуків щодо розвитку методичної компетентності вчителя технологій. - C. 192-196.
- Петренко В. О. Формування мовної особистості під час підготовки майбутніх економістів до міжкультурної професійної взаємодії. - C. 196-200.
- Прокопчук В. Ю. Професійно-особистісні особливості формування професійних якостей майбутніх медиків у процесі фахової підготовки. - C. 200-204.
- Романов І. І. Роль та засоби формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх правознавців на заняттях з іноземної мови. - C. 204-209.
- Смірнов С. В. Релевантність та акмеологічні процеси в ідеях розвитку військового лідерства. - C. 209-212.
- Сорочинська О. А., Ткач Є. О. Структура готовності працівника дошкільної освіти до валеологічної роботи з дітьми дошкільного віку. - C. 212-216.
- Теремінко Л. Г. Особливості професійної діяльності фахівців з інженерії програмного забезпечення в контексті формування готовності до професійної мобільності. - C. 217-222.
- Цибульська В. В. Професійно-прикладна фізична підготовка як складова частина фізичного виховання студентів педагогічних спеціальностей. - C. 223-227.
- Ящук О. В. Передумови ефективної презентації як виду комунікації в контексті навчання іноземної мови студентів інженерних спеціальностей. - C. 227-232.
- Бриндіков Ю. Л., Бриндіков Л. М. Характеристика істерії як різновиду посттравматичного стресового розладу у комбатантів: соціально-психологічний аспект. - C. 233-238.
- Зайченко Н. І. Ціннісні аспекти соціального виховання в іспанській педагогічній думці першої третини ХХ ст.. - C. 238-243.
- Колосова О. В. Досвід соціалізації незрячих і слабкозорих дітей у роботі освітніх закладів міста Вінниці. - C. 243-247.
- Платаш Л. Б. Соціально-педагогічний супровід учнів інклюзивного класу загальноосвітньої школи. - C. 247-253.
- Кізім С. С., Куцак Л. В., Люльчак С. Ю. Інтенсифікація професійної підготовки педагогів у закладах вищої освіти засобами мережевих технологій. - C. 254-259.
- Шевченко Л. М. Хмарні технології та перспективи їх використання в професійній підготовці вчителів. - C. 259-263.
| 2017 | | Вип. 80(3)
|
|
|
|