Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/79(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Галів М. Д. Консервативні ідеї в історико-педагогічному наративі Миколи Маккавейського (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 9-13.
- Зайченко Н. І. Концепт "соціальне виховання" в іспанському педагогічному дискурсі 1890 – 1910-х років. - C. 13-17.
- Кир’ян Т. І. Забезпечення керівними кадрами закладів вищої медичної освіти України кінця ХХ – початку ХХІ століть. - C. 18-23.
- Леснянська-Дощак А. С. Міжкультурні підходи до освіти європейських країн: Швейцарія, Франція, Іспанія. - C. 24-28.
- Петренко Л. М. Внесок Г. Ващенка в розбудову системи національної освіти й виховання. - C. 29-34.
- Сафарова Д. Э. Особенности поликультурного образования в условиях государственной политики мультикультурализма. - C. 34-40.
- Тимчик М. П. О. Духнович в українській та російській історіографії часів Австро-Угорської монархії. - C. 40-45.
- Черепаня М. Т. Дитячі будинки в системі інтернатних закладів Закарпаття. - C. 46-51.
- Компаній О. В. Лінгвометодичні особливості елементів тексту в процесі формування текстотворчих умінь. - C. 52-56.
- Літвінова М. Б. Вирішення сучасних завдань профільного підходу до проведення практичних занять з фізики для студентів інженерних ВНЗ. - C. 57-62.
- Попович Н. Ф., Волошин Н. П. Роль формування знань про речення в розвитку мовної та мовленнєвої компетентностей молодших школярів на уроках української мови в початкових класах. - C. 62-66.
- Ткаченко Ю. А., Сакунова Г. В., Мороз І. О. Роль нанотехнологій у формуванні в учнів наукового світогляду. - C. 67-70.
- Вахняк Н. В., Артюхова О. В. Теоретичні основи формування толерантності у старших дошкільників до дітей з особливими потребами. - C. 71-75.
- Нагорняк С. В. Формування правосвідомості у правовому вихованні майбутніх юристів. - C. 76-81.
- Поліщук О. П. Вплив навчання та виховання на формування моральної свідомості в молодшому шкільному віці. - C. 81-85.
- Федяєва В. Л. До проблеми теоретичних основ сімейного виховання. - C. 85-90.
- Червоний П. Д., Гіренко С. П. Особливості формування курсантського колективу на навчальному курсі ВНЗ МВС України. - C. 90-94.
- Badiul L. M., Tsybukh L. M. Application of creative exercises as the method of improving students` cognitive motivation. - C. 95-99.
- Благий О. С. Критерії та показники формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 99-103.
- Боговіна Ю. М., Корольова І. І. Роль педагогічної та комунікативної культури у формуванні педагогічного іміджу викладача закладу вищої освіти. - C. 104-108.
- Voitovska O. M. International practices of traning and postgraduate education of physical traning teachers. - C. 109-114.
- Голик Б. Г. Методичні засади освітньої діяльності, спрямованої на формування професійних компетенцій викладача дисципліни "Дизайн одягу" у ВНЗ. - C. 115-121.
- Давидова Ж. В. Інформація як об’єкт комплексного наукового аналізу. - C. 122-125.
- Дутка У. Т. Співвідношення понять "готовність до професійної діяльності" та "професійна компетентність" у сучасній педагогічній парадигмі. - C. 126-130.
- Єрмак Ю. І. Формування професійної мобільності вчителів як актуальна проблема сьогодення. - C. 130-133.
- Зуєва Л. Є. Специфіка застосування інтерактивного тренінгового інструментарію в психолого-педагогічній підготовці професійних суддів у системі суддівської освіти. - C. 134-140.
- Карабін О. Й. Структурні компоненти сформованості професійного саморозвитку майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 140-147.
- Коваленко А. С. Організація та зміст підготовки гітаристів у початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах України. - C. 148-152.
- Копочинська Ю. В. Деякі загальнонаукові підходи до формування професійної ідентичності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації. - C. 153-159.
- Кузьменко Н. М., Самусенко В. О. Цінності та переконання як складники корпоративної культури працівників у закладі вищої освіти. - C. 159-162.
- Лобода С. М., Матвійчук-Юдіна О. В. Формування компетентності з голографії у майбутніх бакалаврів кібербезпеки. - C. 163-166.
- Максимова К. В., Мулик К. В. Проблема визначення поняття "компетентність" у процесі формування фітнес-культурної компетентності студентів і курсів вищої школи. - C. 167-171.
- Нанівська Л. Л. Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці майбутніх офіцерів. - C. 172-176.
- Олійник Н. А., Швець О. І. Праксеологічний підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 176-181.
- Погорєлова Т. Ю. Ціннісні орієнтації в процесі формування професійної відповідальності майбутніх менеджерів. - C. 181-185.
- Ржевська Н. В. Товарознавство непродовольчих товарів: сучасні вимоги до змісту навчального матеріалу. - C. 185-188.
- Соколова С. В. Розвиток професійної мобільності сучасного фахівця в навчанні іноземної мови. - C. 189-192.
- Тітова Г. В. Характеристика рівнів підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до формування спортивних лідерських якостей в учнів основної школи. - C. 192-195.
- Усатова І. А., Ведмедюк А. Д. Проблема готовності майбутніх учителів фізичної культури до роботи в спеціальних медичних групах. - C. 196-200.
- Cherednichenko N. Yu. Competence-based approaches to professional preparation of teachers in the Europe. - C. 201-205.
- Shenderuk O. B. The specifics of foreign-language communicative competence formation in future specialists of the criminal-executive service of Ukraine. - C. 206-210.
- Ястремська С. О. Готовність до професійної метадіяльності як системотвірний чинник фахової підготовки майбутніх магістрів сестринської справи. - C. 210-214.
- Бєловецька Л. Е. Акультурація усиновлених дітей-сиріт у США. - C. 215-218.
- Василенко О. М. Стан розвитку соціальної відповідальності учнів у мікросередовищі. - C. 219-223.
- Матрос О. О. Громадсько-благодійна діяльність Марії Вікторівни Лучицької у кінці XIХ – на початку XX століття. - C. 224-228.
- Приходько А. В., Іонова І. М. Модель розвитку спiвробiтництва соціального педагога із сім’єю в процесі виховання статі дівчат підліткового віку. - C. 228-233.
- Калініченко А. І. Інноваційні педагогічні технології у самовихованні студентів вищих навчальних закладів. - C. 234-237.
- Малихіна С. В. Технологія реалізації ієрархічно-рівневої моделі дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. - C. 238-245.
| 2017 | | Вип. 79(3)
|
|
|
|