Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/76(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Борисенко Н. А. Обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх учителів технологій до формування художньо-технічних умінь в учнів основної школи. - C. 8-12.
  4. Гайдученко Ю. О. Тестова система оцінювання знань як метод сучасної технології навчання майбутніх економістів. - C. 13-16.
  5. Григор’єва Т. Ю. Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. - C. 17-21.
  6. Долинський Є. В. Підготовка майбутніх перекладачів у контексті вимог сучасного ринку праці. - C. 22-25.
  7. Євдокімова-Лисогор Л. А. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців сфери туризму до міжкультурного діалогу. - C. 26-30.
  8. Зубехіна Т. В. Інформаційний простір у навчально-виховному процесі бакалаврів з туризму. - C. 30-34.
  9. Купрієвич В. О. Педагогічні умови професійного самовдосконалення керівників професійно-технічних навчальних закладів. - C. 35-38.
  10. Лісна-Міськів Н. Є. Формування особистісно-професійних якостей майбутніх медичних сестер у контексті праксеологічного підходу. - C. 38-43.
  11. Мазаєва К. В. Методика розвитку ключових компетентностей учителів біології. - C. 43-48.
  12. Марценюк Н. А. До проблеми врахування певних особливостей сучасного соціально-економічного розвитку у професійній підготовці майбутніх менеджерів аграрної галузі. - C. 48-52.
  13. Мосейчук А. Р. Ефективність експериментальної методики формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін. - C. 53-56.
  14. Олеськова Г. Г. Професійна компетентність сестринського персоналу німеччини в світлі європейських вимог. - C. 57-63.
  15. Осова О. О. Професійно-педагогічна компетентність: сутність та наукові підходи. - C. 64-68.
  16. Козубовська І. В., Палінчак В. М. Американський досвід в галузі професійної підготовки фахівців менеджменту. - C. 69-73.
  17. Пшенична Н. С. Структура та критерії сформованості професійної компетентності майбутніх учителів нехімічних спеціальностей. - C. 74-79.
  18. Степанов С. П. Результати педагогічного експерименту з формування у майбутніх офіцерів-прикордонників спеціальних умінь ідентифікації. - C. 79-84.
  19. Taimasov Yu. S. Modern requirements for professional training of the civil defence service experts. - C. 84-87.
  20. Федорук О. М. Специфіка професійної підготовки документознавця в умовах інформаційного середовища. - C. 88-91.
  21. Хачатрян Є. Л. Діловий дискурс у професійній діяльності майбутнього економіста: аспект формування досвіду міжкультурної комунікації. - C. 91-96.
  22. Яковишина Т. В. Передумови формування креативного освітнього середовища у вищому навчальному закладі. - C. 96-101.
  23. Бриндіков Ю. Л. Психотерапевтичні методи як засоби психологічної реабілітації військовослужбовців – учасників бойових дій. - C. 102-107.
  24. Булеза Б. Я. Медико-соціальна робота з неповнолітніми, схильними до девіантної поведінки. - C. 107-111.
  25. Василенко О. М. Система комплексу моделей розвитку соціальної відповідальності школярів у мікросередовищі. - C. 112-116.
  26. Гера Т. І., Гущак Ж. М. Педагогічні ризики сучасного освітнього процесу та психологічний супровід керування ними. - C. 116-124.
  27. Кляп М. І. Окремі питання організації інклюзивної освіти у школах України. - C. 125-129.
  28. Повідайчик О. С. Модель дослідницького середовища соціальної роботи. - C. 130-134.
  29. Кошіль О. П. До питання про сутнісний зміст поняття "педагогічне проектування". - C. 135-139.
  30. Літвінова М. Б. Досвід діагностування кліпового мислення. - C. 140-145.
  31. Назаренко В. С. Механізми створення безпечного інтернет-середовища школярів. - C. 146-149.
  32. Попадюк С. С., Скуратівська М. О. Методологічні засади використання освітньої концепції "перевернуте навчання" у вищій школі. - C. 149-154.
  33. Приймак С. Г. Технологія перевірки функціонального станусерцево-судинної системи студентів, що займаютьсяу групі спортивно-педагогічного удосконалення з волейболу в базальних умовах. - C. 155-161.
  34. Рокосовик Н. В. Напрями наукових пошуків у сфері дистанційного навчання, що проводять українські та закордонні вчені. - C. 161-165.
  35. Русіна Н. Г. Особливості використання проектної технології у навчальному процесі майбутніх землевпорядників: польський досвід. - C. 166-170.
  36. Хайдарова О. С. Методика вивчення стану сформованості уявлень про навколишній світ у молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 170-175.
2017
Вип. 76(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського