Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2016/239<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Бех І. Д. Два етапи розвитку педагогічної науки – дві експериментально-виховні стратегії. - C. 9-18.
- Борхович С. М. Релігійний світогляд сучасного вчителя у площині педагогічного професіоналізму. - C. 18-23.
- Брехунець А. І. Дидактичні умови формування понять на уроках креслення в основній школі. - C. 24-30.
- Вербовський О. В. Військово-патріотичне виховання в Україні: історико-генетичний аналіз. - C. 31-36.
- Власенко К. О. Сутність поняття "ціннісне ставлення до сільськогосподарської праці". - C. 36-41.
- Волинець К. І. Інноваційний потенціал вищого навчального закладу як необхідна умова підготовки педагога до інноваційної діяльності. - C. 42-49.
- Вус В. І., Тимофієнко А. В. Специфіка прояву агрессивності у дорослих осіб з психічними розладами (межові стани). - C. 50-56.
- Гиков А. Аспекты дидактической сетизации текста. - C. 56-63.
- Греб М. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальній діяльності майбутніх учителів початкової школи (на матеріалі вивчення лексикології і фразеології української мови). - C. 63-71.
- Єресько О. В. Сутність і структура методики виховання валеологічних цінностей дітей-підлітків на основі формування життєвих навичок. - C. 71-79.
- Журавська Н. С. Професійно орієнтаційна компетентність майбутніх магістрантів. - C. 79-84.
- Зеленько О. А. Проблема трансформації вищої школи в аспекті теорії соціальної оптимізації. - C. 84-95.
- Іваненко Б. Б. Психологічна травма як чинник самодеструктивної поведінки особистості. - C. 95-101.
- Каніболоцька Л. В. Педагогічні умови формування риторичної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів у процесі фахової підготовки. - C. 101-106.
- Канішевська Л. В. Виховання відповідальності у старших підлітків у позаурочній діяльності. - C. 106-112.
- Качмарчик С. Г. Фундаментальна підготовка майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності: стан проблеми і тенденції. - C. 112-119.
- Киричок І. І., Терещенко В. Я. Формування вмінь та навичок педагогічної інтуїції як складової перцептивної техніки у майбутніх вчителів початкової школи. - C. 119-129.
- Ковальчук Т. І., Тарасюк А. П. Соціально-педагогічна робота з молоддю у Ковельській виховній колонії. - C. 129-137.
- Кононенко І. А. Аналіз наукових підходів до вивчення сутності поняття "професійне становлення майбутніх учителів". - C. 137-150.
- Короленко В. Л. Сучасні аспекти морального виховання школярів. - C. 150-155.
- Криворот Т. Г. Організація та перевірка методики підготовки майбутніх викладачів до використання засобів математичної статистики. - C. 155-162.
- Куценко Я. М. Актуальні проблеми адаптації студентської молоді до умов вузівського навчання. - C. 162-167.
- Лаптєва І. С., Кубіцький С. О. Діагностика особливостей соціальної спрямованості особистості дошкільників. - C. 168-173.
- Лещенко Л. А. Роль самоосвітньої компетентності у формуванні конкурентоспроможного еколога. - C. 173-177.
- Малінкіна В. Л. Педагогічні умови формування професійного саморозвитку майбутніх викладачів дизайну. - C. 177-184.
- Моісєєв В. В. Сутність поняття "військово-патріотичне виховання". - C. 185-189.
- Омельченко Л. М. Мотивація укладення шлюбу сучасної молоді: психологічні аспекти. - C. 189-195.
- Палагнюк М. В. Діагностика складових громадянської позиції у студентів аграрних вищих навчальних закладів. - C. 195-201.
- Пекач К. А. Структура поняття "громадянська відповідальність учнівської молоді". - C. 201-207.
- Прохорчук О. М. Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів соціальної педагогіки. - C. 207-216.
- Русіна Н. Г. Реалізація компетентнісного підходу при викладанні дисциплін просторової організації території у фаховій підготовці землевпорядників: польський та вітчизняний досвід. - C. 216-224.
- Сопівник І. В. Ціннісний (аксіологічний) підхід у вихованні особистості. - C. 225-229.
- Сопівник Р. В. Планування виховної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 229-234.
- Співакова І. Б. Проблема розвитку інноваційної діяльності вчителя у науково-практичній рецепції. - C. 234-242.
- Сук А. М. Провідні принципи проектування процесу цілеспрямованого формування санітарно-гігієнічної культури у студентів агроекологічного коледжу. - C. 242-248.
- Сухопара І. Г. Педагогічні умови виховання толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності. - C. 248-255.
- Терещенко Т. С. Актуальні проблеми підготовки фахівців соціально роботи на сучасному етапі. - C. 256-260.
- Теслюк В. М., Мотринчук М. Д. Особливості виховання студентської молоді у ВП НУБІП України "Заліщицький аграрний коледж ім. Є. Храпливого". - C. 260-265.
- Ткаченко О. М. Сутність та структура поняття "життєзначущі цінності". - C. 266-272.
- Шанаєва-Цимбал Л. О. Cоціально-педагогічна технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з різними типами сімей. - C. 273-278.
- Шинкарук В. Д. Мова і нація у творчості Михайла Грушевського. - C. 278-286.
- Шинкарук Л. В. Конструювання кластеру особистісних якостей бізнес лідера: зарубіжний і національний досвід. - C. 286-292.
- Шинкарук О. В. Проблеми держави і права в теоретико-політичній спадщині Івана Франка. - C. 292-301.
- Школьна М. С. Аналіз феномена "соціальна зрілість" в гуманітарних науках. - C. 301-306.
- Шостак А. В., Рудик Я. М. Управління якістю освіти за допомогою кількісних критеріїв. - C. 306-317.
- Яшник С. В. Характеристика основних проблем становлення управлінської культури керівників сільськогосподарських підприємств. - C. 317-328.
- Ящук С. П. Складові професійно-правової компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 329-335.
- Давидова Н. П. Сутність поняття "інтерес до книги". - C. 336-339.
- Ковалинська І. В. Основи мультикультуралізму в освіті західноєвропейських країн. - C. 340-346.
| 2016 | | Вип. 239
|
|
|
|