Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2014/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лятуринська С. Е. Аналіз реакції на ідеї Ч. В. Еліота в науковому просторі США. - C. 3-12.
  4. Біда О. А. Полікультурна компетентність як складова професійної компетентності студентів-майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 12-17.
  5. Булгакова О. Ю. Психологічна основа соціальної взаємодії. - C. 17-25.
  6. Велитченко Л. К. Професійна підготовка у ВНЗ як контекстуальний простір психологічного супроводу.. - C. 25-35.
  7. Гузалова О. В. Розвиток творчого мислення студентів з метою формування педагогічної обдарованості. - C. 35-40.
  8. Карпова С. М. Реалізація педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 40-45.
  9. Михайлова О. Л. Емпатія вчителя та її вплив на розвиток інтелектуально-креативних здібностей учнів. - C. 45-50.
  10. Яблонська Т. М. Моніторинг i контроль - важливі складники в підвищенні якості фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 50-57.
  11. Осипова Т. Ю. Активізація позитивної мотиваційної спрямованості як константи здійснення педагогічного наставництва. - C. 57-64.
  12. Мойсеева Л. А. Модель формування творчого потенціалу майбутніх концертмейстерів. - C. 64-70.
  13. Бочевар А. Г. Інформаційно-комунікативна компетентність юриста, її сутність та структура. - C. 70-77.
  14. Локман Карасу Шляхи подолання комуникативних бар'єрів іноземними студентами у процесі навчальної діяльності. - C. 77-84.
  15. Малигіна Г. С. Диференціальний підхід до вивчення відповідальності як особистісної властивості. - C. 84-91.
  16. Поповский Б. П. Диференціація метрики часу в пам'яті індивіда методом мінімальних змін. - C. 91-98.
  17. Козачук О. А. Дослідження "я-концепції" осіб юнацького віку із гомосексуальною та гетеросексуальною орієнтацією. - C. 98-104.
  18. Ташматов В. А. Проблема персистентності в сучасній психологічній науці. - C. 104-110.
  19. Адєєва О. В. Проблема організації фізичного виховання молоді в умовах вищої освіти. - C. 110-115.
  20. Койчева Т. І. Дослідження зв'язків між параметрами корпоративної культури докторів наук. - C. 115-124.
  21. Корбан Ю. В. Использование непараметрического критерия значимости x2 для экспериментальной оценки воздействия цвета на психофизиологическое состояние студентов. - C. 124-129.
  22. Монке О. С. Напрями морально-духовного виховання у діяльності педагога. - C. 129-137.
  23. Перевознюк Н. М. Мета та зміст викладання англійської мови студентам економічних спеціальностей. - C. 137-142.
  24. Наші автори. - C. 143-144.
2014
№ 1-2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського