Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69749:Філос./2017/48(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Філософія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософська антропологія,філософія культури

  4. Сошніков А. О. Філософсько-концептуальне осмислення сутності музею як соціокультурної інституції в епоху постмодерну. - C. 3-7.
  5. Столяр М. Б. Антитоталітарний дискурс радянського та польського політичного анекдоту 70 – 80-х рр. ХХ ст. (компаративний аналіз). - C. 8-17.
  6. Петрова Л. О. Філософський аналіз проблеми професійної відповідальності як провідної професійно-моральної якості військового керівника. - C. 18-23.
  7. Царенок А. В. Проповідь метанойї як чинник розвитку візантійської естетики аскетизму. - C. 24-35.
  8. Ігнатко В. С. Економічна діяльність як основа формування та розвитку життєвого простору людини. - C. 36-44.
  9. Драпушко Р. Основні напрями сучасної туристичної діяльності українців. - C. 45-52.
  10. Кобзєва Ю. Ю. Философская эссеистика как опыт самопознания человека. - C. 53-60.
  11. Алієв Е. Українська ментальність та українське кіно. - C. 61-67.
  12. Філософія освіти

  13. Джура О. Д. Духовні засади професійної орієнтації молоді (філософсько-освітнє осмислення). - C. 68-79.
  14. Дольська О. О. До методології створення дистанційних курсів: філософський аналіз когнітивно-педагогічних концепцій і таксономії Б. Блума. - C. 80-89.
  15. Линовицька А. Навчальний процес: діалектика відповідальності і свободи. - C. 90-99.
  16. Колотило М. О. Проблеми вітчизняної вищої освіти в оптиці досліджень української ментальності. - C. 100-113.
  17. Бурлука О. В. Самоосвіта особистості в контексті отримання знання в середньовічній Європі. - C. 114-122.
  18. Мухіна І. Г. Духовні та ідейні детермінанти сучасної культурно-освітньої системи: пострадянський досвід. - C. 123-131.
  19. Дроботенко М. О. Предметне самовизначення медіа-філософії. - C. 132-141.
  20. Стецюра К. О. Медіакультурний вимір змішаного навчання у предметному полі філософії освіти. - C. 142-152.
  21. Опанасюк Ю. І. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти. - C. 153-161.
  22. Литвиненко Т. С. Принцип природовідповідності у філософії виховання Фрідріха Фребеля. - C. 162-169.
  23. Жигилевич О. Ю. Бізнес-освіта в структурі менеджмент-освіти та філософії господарства (філософсько-освітнє осмислення). - C. 170-181.
  24. Силадій І. Освітні виклики в процесах українського державотворення. - C. 182-188.
  25. Шостя С. П. Філософія освітніх проектів формування цифрової грамотності. - C. 189-200.
  26. Соціальна філософія

  27. Поліщук О. Мережева взаємодія та формування колективної дії: соціально- філософський аспект. - C. 201-211.
  28. Захаренко К. Основні суб’єкти та інститути інформаційної безпеки. - C. 212-219.
2017
Вип. 48(1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського