Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69749:Філос./2013/41(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Філософія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Соціальна філософія

  4. Сухіх Л. О., Толстенко Є. М. Становлення особистості та її соціалізація. - C. 3-16.
  5. Коноваленко-Монзолевська Н. В. Свободи людини і можливості їхнього забезпечення державою: еволюція соціально-філософського дослідження. - C. 16-27.
  6. 2. Філософська антропологія, філософія культури

  7. Анучина Л. В., Стасевська О. А. Реалії сучасної української культури: філософсько-культурологічний дискурс. - C. 27-48.
  8. Блоха Я. Є. В. Г. Короленко про ціннісні орієнтації в християнстві. - C. 48-62.
  9. Гончаров В.І. Проблеми філософського осмислення мови. - C. 62-73.
  10. Гужва О. П., Подорожний П. Д. Запитування як "великий розрив" у філософії Ніцше. - C. 73-85.
  11. Іващенко О. В. Серійний журнал в системі сучасної комунікації: філософсько-антропологічний аналіз. - C. 85-92.
  12. Крапівник Г. О. Детективна формула як запрошення до міфотворчості в культурі модерна. - C. 92-100.
  13. Садоха О. В. Методологічні проекції квазікультурних світів. - C. 100-107.
  14. Скалацька О. В. Концепт "симулякр" у філософському дискурсі Ж. Бодрійяра. - C. 107-117.
  15. Лантінова Г. С. Культурні смисли економічної освіти: методологічні перспективи феноменологічного аналізу. - C. 117-124.
  16. 3. Філософія освіти

  17. Фельдман О. Б. Парадоксальні імпульси розширення альтруїстичних практик життєтворчості. - C. 124-132.
  18. Джура О. Д. Особистісно орієнтована освіта в контексті освітніх технологій. - C. 132-143.
  19. Дорожко І. І. Родинне виховання у площині феноменологічного аналізу. - C. 143-150.
  20. Дмитруха А. В. Філософія музичного виховання у дошкільному навчальному закладі. - C. 150-157.
  21. Дроботенко М. О. Актуалізація релігійних смислів у стратегіях сучасного виховання. - C. 157-174.
  22. Колесник О. О. Теоретико-методологічний аналіз мережно-поліархічної моделі управління системою освіти. - C. 174-183.
  23. Корж Г. В. Історична компетентність у світоглядному вихованні особистості. - C. 183-191.
  24. Краснікова О. В. Цілепокладаючі пріоритети як концептуально-методологічна основа парадигмальної еволюції освіти. - C. 191-201.
  25. Литвиненко Т. А. Проблеми і перспективи інституалізації приватної вищої освіти в Україні. - C. 201-207.
  26. Радіонова Н. В. Філософія навчального плану: досвід Слобожанщини ХІХ ст. - C. 207-216.
  27. Разуменко О. В. Освітній простір як місце розгортання педагогічних відносин. - C. 216-223.
  28. Рєзніков С. І. Філософсько-освітній аналіз ролі духовності у освітньому процесі. - C. 223-232.
  29. Семенова О. В. Превентивний потенціали посткласичної освіти: парадигмальний вимір. - C. 232-243.
  30. Ситниченко Є. Г. Інноваційні управлінські парадигми в освіті як системні чинники її трансформації. - C. 243-252.
  31. Червона Л. М. Принцип модернізації вітчизняної вищої освіти: академізм vs прагматизм. - C. 252-264.
2013
Вип. 41(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського