Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2016/129<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондар В. І., Коханко О. Г. Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 5-19.
  4. Бодрова Т. О. Педагогічні практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 20-28.
  5. Бордюк О. М. Педагогічні умови формування перцептивної культури студентів інститутів мистецтв засобами ІКТ. - C. 28-34.
  6. Братанич А. А. Комп’ютерно-орієнтоване середовище навчання фахових дисциплін майбутнього вчителя: теоретико-методологічний аспект. - C. 35-40.
  7. Василюк О. С. Теоретичні аспекти міжпредметних звязків з української літератури у навчанні історії учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи. - C. 41-49.
  8. Волосюк М. А., Проценко О. М. Адаптація іноземних студентів до навчання у ВНЗ на основі концепції безперервності та спадкоємності. - C. 49-57.
  9. Гладка І. А. Рoль аудіювання у рoзвитку діалoгічнoгo мoвлення англійськoю мoвoю на практичних заняттях у ВНЗ. - C. 57-61.
  10. Грицюк О. А. Гуманітаризація професійної підготовки майбутніх учителів музики як важливий чинник її модернізації. - C. 62-67.
  11. Католик Г. В. Інноваційні підходи до формування професійної я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія). - C. 67-77.
  12. Коваленко О. М. Роль професійних організацій у процесі становлення й розвитку іншомовної освіти Великої Британії. - C. 77-85.
  13. Корзун В. В. Формування здібністі до музично-інтонаційних узагальнень. - C. 85-92.
  14. Курач М. С. Особливості визначення рівня художньо-проектних знань і умінь у майбутніх учителів технологій. - C. 93-101.
  15. Ленд’єл-Сяркевич А. А. Естетичні категорії прекрасного й піднесеного як світоглядні домінанти українського етносу в етнокультурній підготовці майбутніх учителів музики. - C. 101-107.
  16. Мельник М. Т. Актуальні напрямки еволюції фешн-освіти в Україні. - C. 107-114.
  17. Моргунова С. О. Суть соціальної взаємодії як педагогічної категорії. - C. 114-122.
  18. Нищак І. Д. Система рівнів інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій: якісно-оцінювальний аспект. - C. 123-129.
  19. Олефіренко Т. О., Цішковський В. О. Методика навчання майбутніх учителів технологій та професійної освіти побудові та читанню складальних креслень: реконструкція зображень. - C. 129-139.
  20. Орос І. Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у контексті глобалізації європейського освітнього простору. - C. 139-146.
  21. Остапчук Т. С. Технологія формування інформаційної компетентності майбутніх інженерів. - C. 146-154.
  22. Парфіненко Т. О. Формування мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до здорового стилю життя. - C. 155-165.
  23. Піддячий В. М. Обґрунтування форм культурологічної підготовки майбутніх педагогів. - C. 165-173.
  24. Підгорна Т. В., Тополя Л. В. Педагогічна пропедевтична практика майбутніх учителів інформатики. - C. 174-180.
  25. Приходько Д. С. Сучасний стан та перспективи розвитку системи профорієнтації молоді: український та європейський досвід. - C. 180-188.
  26. Світайло С. В. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти. - C. 189-195.
  27. Семеняко І. М. Формування англомовної компетентності майбутніх фахівців у міжнародних відносинах в реферуванні суспільно-політичних текстів. - C. 195-202.
  28. Сірик Л. М. Благодійні організації Сполучених Штатів та специфіка їх діяльності. - C. 202-215.
  29. Слабошевська Т. М. Формування нового дидактичного мислення в студентів педагогічних вузів у галузі мультимедіа технологій. - C. 216-222.
  30. Уварова Т. Ю. Критерії та показники сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації. - C. 223-229.
  31. Федосєєв С. Е., Забранський В. Я. Організаційно-дидактичні умови інтерактивного навчання старшокласників математики. - C. 230-237.
  32. Цепкало О. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання комунікативних стратегій професійно спрямованого писемного спілкування майбутніх фахівців з машинобудування. - C. 237-249.
  33. Хижун Я. В. Триступеневе інтерв’ю та інші короткі групові стратегії в педагогічній системі вивчення англійської мови на практичних заняттях у ВНЗ. - C. 249-255.
  34. Чирва Г. М. Особливості використання інформаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вчителів технологічної галузі. - C. 255-263.
  35. Яременко-Гасюк О. О., Саченко Л. М. Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass). - C. 263-270.
  36. Ястремська Н. В. Розвиток уяви в учнів перших і других класів. - C. 271-277.
  37. Відомості про авторів. - C. 278-281.
2016
Вип. 129
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського