Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2014/117<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антоненко І. І. Жанровий підхід до відбору текстів у навчанні студентів поліграфічних спеціальностей англомовного писемного мовлення. - C. 5-15.
  4. Бобровник С. І. Концепції сучасного фізичного виховання школярів. - C. 15-21.
  5. Варецька О. В. Родь магістратури у розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи. - C. 21-29.
  6. Головко В. А. Самоосвіта як складова професійної освіти та розвитку особистості в сучасному педагогічному науковому дискурсі. - C. 30-35.
  7. Жулківська А. М. Застосування кейс-технології при вивченні фахової англійської мови в економічному ВНЗ України. - C. 36-42.
  8. Кафарська О. Б. Професійна діяльність педагога: особливості організації навчального процесу у ВНЗ. - C. 42-52.
  9. Коваль В. М. Теоретична модель управлінської компетентності майбутнього інженера-металурга. - C. 53-61.
  10. Козаченко І. В. Використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов. - C. 62-68.
  11. Козлова О. С. Порушення максим принципу спілкування через негативні емоції. - C. 68-74.
  12. Костецька М. В. Основні тенденції розвитку вищої освіти. - C. 74-82.
  13. Кміта Є. В. Методологічні аспекти вивчення елементів загальної англійської мови в співставленні з елементами рідної мови в Канаді (на базі матеріалів різнх спеціалізованих мовних коледжів та вузів). - C. 83-91.
  14. Кучменко О. Б. Методичні підходи щодо адаптації студентів до вивчення біологічних дисциплін. - C. 91-98.
  15. Марків О. Т. Дитяча періодика як засіб освіти: педагогічний і редакторський аспекти. - C. 99-105.
  16. Париш Н. М. Підвищення ефективності формування екологічної культури майбутніх інженерів-педагогів у вищих навчальних закладах України. - C. 105-115.
  17. Пасічник В. Р. Теоретичні основи вибору майбутньої професії серед польської молоді. - C. 116-125.
  18. Петько Л. В. Національний компонент у формуванні пофесійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету. - C. 125-135.
  19. Реброва Г. О. Сутність та компонентна структура економічної культури майбутнього вчителя. - C. 136-144.
  20. Сватьєв А. В. Деякі аспекти підготовки майбутнього тренда-викладача до професійної діяльності у вищих навчальних закладах. - C. 144-150.
  21. Сітовська Л. В. Підготовка майбутніх юристів до професійної діяльності у пенітенціарній системі України (термінологічна база). - C. 150-158.
  22. Скрипниченко В. І. Особливості інструментального виконавства студентів у музично-педагогічній діяльності. - C. 158-165.
  23. Стешенко Б. В. Взаємозв’язок між стадіями розвитку організаційної культури і етапами розвитку колектива. - C. 165-173.
  24. Сухенко В. А., Засипкін О. В. Методологія формування і становлення перспективного мислення та бачення школяра. - C. 173-184.
  25. Топчієва І. О. Зміст і послідовність етапів підготовки майбутніх учителів музики до роботи з хором із застосування евристичних методів навчання. - C. 184-189.
  26. Холоденко О. В. Сучасні підходи до навчання англійської мови студентів ВНЗ: теоретичних аспект. - C. 189-196.
  27. Цимбал Т. М. Можливості застосування технології проектної діяльності в мовній підготовці іноземних студентів. - C. 196-201.
  28. Цина В. І. Психолого-педагогічне прогнозування найвищих особистісних досягнень засобами існуючих структурних концепцій розвитку особистості. - C. 202-208.
  29. Яременко О. О. Комунікативна спрямованість навчання іноземної мови старших курсів у педагогічних вузах. - C. 209-215.
  30. Яшанов М. С. Теоретичні підходи до організації навчання інформатичних дисциплін учителів технологій з використанням електронних освітніх ресурсів. - C. 216-224.
  31. Gabóda B. The situation of the Romanies (the Gypsies) in Sub-Carpathia (demography, education, economic activity, circumstances of life). - C. 225-247.
  32. Wiśniewska E. Rola praktyk pedagogicznych w prygotowaniu zawodowym przysłych nauczycieli w Polce. - C. 247-257.
  33. Пилипчук Я. В. Мова кипчаків: спроба історичної характеристики. - C. 258-266.
2014
Вип. 117
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського