Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2013/109<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Антонець М. Я. Організація, зміст, форми і методи виробничого навчання в школах Української РСР (1950-ті-80-ті роки XX ст.). - C. 5-13.
- Біла Н. М., Дмитроца О. С. Основні напрямки діяльності українських політичних партій Галичини серед селянства в кінці XIX - на початку XX століття. - C. 13-22.
- Вікторова Л. В. Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов професійного спрямування. - C. 22-28.
- Гаркуша Л. Підготовка майбутнього вчителя музики до музично-просвітницької діяльності. - C. 28-33.
- Гладченко М. М. SWOT-аналіз - складова частина стратегічного менеджменту вищих навчальних закладів країн ЄС. - C. 33-40.
- Данько Н. П. Умови реалізації гуманістичного підходу на уроках музики в початковій школі. - C. 40-50.
- Деяк М. Ю. Ефективність використання інтерактивних технологій навчання при введенні та закріпленні нової лексики при вивченні англійської мови студентами економічсних спеціальностей. - C. 50-57.
- Жигадло Г. Б. Модель формування методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі організації та вивчення спортивних ігор. - C. 58-63.
- Жолобов О. В. Застосування деяких аспектів теорії економічного мислення у навчально-виховному процесі. - C. 63-69.
- Журавська Н. С. Методика курсового та дипломного проектування зі спеціальних дисциплін. - C. 70-76.
- Економова О. С. Самостійна робота студентів як шлях до самореалізації та самовдосконалення. - C. 76-86.
- Ідрісова Н. О. Результати аналізу ставлення школярів до здоров’я та здорового способу життя. - C. 86-93.
- Ковчина І. М. Професійна підготовка студентів до соціального захисту населення: проблеми та перспективи. - C. 93-99.
- Костенкова А. М. Музичне сприйняття та шляхи його активізації в музично-педагогічному процесі. - C. 99-105.
- Лисак О. Б. Поширення англомовного навчання як фактор впливу на європейську мобільність. - C. 106-114.
- Логвиненко Т. О. Технології навчання соціальних працівників у системі вищої освіти Норвегії. - C. 115-120.
- Марченко С. С. Модель підготовки майбутніх учителів технологій до комп’ютерного моделювання та проектування. - C. 120-126.
- Масленнікова Т. А. Змістовна частина підготовки молодшого спеціаліста юриста в системі юридичної освіти. - C. 127-133.
- Микитенко О. С. Співпраця у професійній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників для легкої промисловості у технічних училищах України (1954–1984 рр.) як фактор підвищення її ефективності. - C. 134-139.
- Нізовцев А. В. Особливості професійної підготовки інженерів. - C. 139-146.
- Орлова Н. І., Феденко О. О. Навчання студентів реактивному мовленню. - C. 147-152.
- Павлов Ю. О. Особистісно-орієнтована професійна підготовка у ПТНЗ щодо формування професійного здоров’я майбутніх фахівців. - C. 152-161.
- Плазовська Л. В. Аналіз візуальних творів (цілі, етапи, рівні) в практиці навчання студентів образотворчого мистецтва. - C. 161-168.
- Поліщук В. В. Фізична підготовка дітей 5-6 років в процесі фізичного виховання засобами туризму. - C. 168-174.
- Поліщук В. М. Створення дієвої моделі супроводу обдарованих учнів як одне з пріоритетних завдань сучасної системи освіти. - C. 174-180.
- Потужній О. В., Закопайло С. А. Деякі особливості поглядів на здоров’я в українських народних прислів’ях та приказках. - C. 180-186.
- Романовська Л. І. Обгрунтування соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами із правоосвіти. - C. 186-191.
- Світайло С. В. Методичні аспекти вокально-хорової роботи із школярами. - C. 191-198.
- Субіна О. О. Інноваційна освітня діяльність педагогічних університетів при реалізації магістерської підготовки студентів. - C. 198-204.
- Турчинова Г. В. Тематика, тексти, мовний та мовленнєвий матеріал у курсі навчання викладання біології англійською мовою. - C. 205-210.
- Цина А. Ю. Інформаційно-комунікативні технології вивчення, пояснення і прогнозування криз та відхилень особистісно-професійного розвитку майбутніх учителів. - C. 211-219.
- Чай Пэнчэн Художественно-стилевая компетентность учителя музыки как комплекс профессиональных знаний и умений. - C. 219-228.
- Шахматова Т. В. Міжпредметні зв’яки в навчанні української мови майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 228-234.
- Шевчук Н. В. Професійно-етична компетентність перекладача: понятійно-термінологічний аспект. - C. 235-242.
- Шульга І. М. Використання інтенсивних методів у коригувальному тренінгу для іноземних студентів-нефілологів 1 курсу. - C. 242-250.
- Андріяка Г. О. Лікарняні установи земств Київської губернії у ліквідації епідемії холери на початку XX ст.. - C. 251-257.
- Антонюк Т. Д. Інтеграція Київського національного університету імені Тараса Шевченка з провідними закордонними вищими школами в контексті Болонських домовленностей. - C. 257-273.
| 2013 | | Вип. 109
|
|
|
|