Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2012/103<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сидоренко В. К., Найдьонова А. В. Система професійної освіти та професійної підготовки в розвинених країнах світу. - C. 3-13.
  4. Андрушкевич Ф. Г. К проблеме повышения качества образования будующих учителей Украины и Польши. - C. 13-22.
  5. Антонець Н. Б. "… возможно большее внимание к индивидуальности каждого…”: реалізація ідей про диференційований підхід у Київській приватній чоловічій гімназії В. Науменка (1905–1913). - C. 22-30.
  6. Атамась О. А. Понятійний апарат підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу. - C. 31-37.
  7. Бондар Л. А. Інформаційно-методичне забеспечення самостійної роботи студентів-філологів в умовах університетської освіти. - C. 37-44.
  8. Волинець Ю. О. Теоретичні основи формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до дослідницької діяльності. - C. 44-52.
  9. Глоба О. П. Корекційна спрямованість фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп. - C. 52-56.
  10. Горохова Т. О. Етнопедагогічна підготовка як елемент професійно-педагогічної компетентності. - C. 56-63.
  11. Грибок О. П. Проблеми формування у майбутніх педагогів творчого стилю діяльності та професійного інтелекту. - C. 63-72.
  12. Григоренко І. В., Савченко І. В. Типологія та структура письменницьких листів: методичний аспект. - C. 73-79.
  13. Жигадло Г. Б. Методика навчання майбутніх фахівців фізичної культури до організації спортивних ігор. - C. 79-85.
  14. Жук П. В. Особливості викладання технічних дисциплін курсантам у вищому військовому навчальному закладі. - C. 86-91.
  15. Журавська Н. С., Татарчук В. М. Методика тестового контролю успішності навчання студентів на прикладі дисципліни "Лісові культури і лісомеліорація". - C. 91-96.
  16. Іваненко Т. В. Структурні компоненти позитивно-ціннісного ставлення студенток університету до оздоровчої діяльності. - C. 96-102.
  17. Іванова Л. І. Про історичну передумову становлення вітчизняної системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я. - C. 102-109.
  18. Іщенко Т. М., Моруга К. О., Лимар О. В. Особливості активізації пізнавальної діяльності студентів немовних вищих закладів освіти при навчанні діловій іноземній мові із застосуванням презентацій Power Point MS Word. - C. 110-116.
  19. Кардашов В., Романцов С. Філософія художньо-творчого розвитку особистості молодшого школяра на заняттях хореографією. - C. 116-126.
  20. Кипиченко Н. С. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема. - C. 126-131.
  21. Кобернік С. Г. Проблема вдосконалення навчальних програм з курсів географії основної школи. - C. 132-141.
  22. Кобрій О. М. Побудова концепції змісту педагогічних дисциплін у контексті системного підходу до його формування. - C. 141-147.
  23. Макаренко Л. Л. Компетентнісний підхід у системі інформаційно-технологічної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 147-155.
  24. Мартиненко С. М. Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи. - C. 155-161.
  25. Матієнко О. С., Дакалюк О. О. Смислове навантаження понять "толерантність” та "інтолерантність”. - C. 162-168.
  26. Мукан Н. В., Гук Л. І. Суспільно-історичні та культурно-освітні становлення й розвитку особистості Егертона Раєрсона. - C. 168-174.
  27. Павицька К. М. Тренінг як засіб виховання поваги до дитини у майбутніх учителів. - C. 174-180.
  28. Повалій Л. В. Зарубужні теоретичні підходи до проблеми батьківсько-дитячих взаємин у сім’ї. - C. 180-187.
  29. Потужній О. В., Потужня О. М., Закопайло С. А. Впровадження української народної фізичної культури в навчально-виховний процес дітей і молоді. - C. 188-198.
  30. Процька С. М. Організаційно-методичні аспекти науково-дослідної роботи студентів напряму підготовки "Філологія”. - C. 199-205.
  31. Сопівник Р. В. Виховання лідерів агропромислового комплексу як важлива суспільна потреба. - C. 205-212.
  32. Хижняк А. В. Молодший школяр як суб’єкт виховання чуйності. - C. 212-219.
  33. Яковенко О. І. Ефективні шляхи вдосконалення підготовки фахівців економічного профілю у ВНЗ. - C. 219-224.
  34. Ярошко М. М. Роль сімейного виховання у профілактиці відхилень у поведінці підлітків. - C. 224-228.
  35. Krzysztof Ju. Nauczyciel wczesnej edukacji i oczekiwania wobec niego. - C. 228-238.
  36. Глушук В. М. Вплив соціально-побутових умов, виховання, навчання на бойові традиції українського козацтва. - C. 239-246.
  37. Калібовець С. М. Меморіали Великої Вітчизняної війни у містах-героях України та політика пам’яті (1942–1980-х рр.). - C. 246-259.
  38. Торубара А. О. Ніжинський юридичний ліцей князя Безбородька наприкінці 50 - у першій половині 70-х рр. ХІХ ст.. - C. 259-266.
  39. Черкасов О. В. Історія та історіографія первісного суспільства у творчості Г. А. Бонч-Осмоловського. - C. 266-277.
2012
Вип. 103
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського