Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69683:Пед./2016/269/257<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"] : наук. журн..- Миколаїв. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Коваль Г. В., Алєксєєнко Г. О. Сучасні підходи до визначення та класифікації булінгу в шкільних підліткових коллективах. - C. 7-11.
- Попова Т. С. Роль дисципліни "Соціальна робота з різними категоріями та групами клієнтів" у формуванні професійної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 12-20.
- Костєва Т. Б. Роль іміджу в професії соціального працівника. - C. 21-27.
- Файчук О. Л. Готовність майбутніх соціальних працівників до роботи з бездомними громадянами. - C. 28-32.
- Ковнір О. І. Формування патріотизму та національної свідомості дітей та молоді як складових національної безпеки української держави. - C. 33-37.
- Гич Г. М. "Кліпове" мислення молоді: друг чи ворог навчання?. - C. 38-42.
- Клименюк Н. В., Пашкова І. І. Творчість як засіб підвищення соціальної активності пенсіонерів в умовах "університету третього віку" в процесі неформальної освіти. - C. 43-46.
- Палічук Т. С., Стремецька В. О. Підготовка волонтерів некомерційних організацій до здійснення фандрайзингової діяльності. - C. 47-50.
- Букач М. М., Жело Х. А. Академічна чесність, як основа становлення майбутнього науковця. - C. 52-56.
- Кутковецький В. Я. Оптимізація потоків міжгалузевого балансу. - C. 57-61.
- Шевчук С. П., Шевчук О. С. Коучинг як метод навчання студентів у контексті реформування вищої освіти України. - C. 62-65.
- Кутковецький В. Я. Статика і динаміка мереж відносних імовірністних та детермінованих потоків. - C. 66-73.
- Ромакін В. В. Масові онлайнові відкриті курси як перспектива безперервної освіти. - C. 74-78.
- Бухнієва О. А. Українознавча складова змісту вищої освіти. - C. 79.
- Кірей К. О. Методичні засади використання комп’ютерного тестування для студентів напряму підготовки "облік і аудит". - C. 84-88.
- Малинівська Л. І. Характеристика базових понять (культура, безпечна поведінка, безпека) у фокусі традиційних дисциплін екологічного спрямування в університеті. - C. 89-92.
- Устименко Ю. С. Філософські, соціологічні та психологічні витоки проблеми взаємодії. - C. 93-97.
- Малюченко І. О. Обгрунтування змін профілю свідомості студента-еколога в процесі професійної підготовки в університеті. - C. 98-103.
- Нєпєіна Г. В. Аналіз відповідності змісту університетської підготовки екологів щодо концепції сталого розвитку цивілізації. - C. 104-109.
- Мелещенко А. А. Вплив соціально-економічних чинників на становлення єврейського шкільництва на Волині наприкінці ХVІІІ – початку ХІХ століття. - C. 111-114.
- Антонішина В. Л. Підготовка батьків вихованців дошкільних навчальних закладів до виховної діяльності. - C. 115-118.
- Андрющенко Н. В. Професійна підготовка майбутніх учителів словесності в Києво-Могилянській академії (ХІХ – початок ХХ століття): історіографія питання. - C. 119-124.
- Теплицька А. О. Професійна підготовка майбутнього вчителя математики як об’єкт теоретичного аналізу. - C. 125-130.
- Клименюк Н. В., Субота Н. І. Виховання гендерної культури в дітей дошкільного віку засобами народної гри. - C. 131-134.
| 2016 | Т. 269 | Вип. 257
|
|
|
|