Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69683:Пед./2014/246/234<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]
: наук. журн..- Миколаїв. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Університетська освіта

  4. Мещанінов О. П. Еволюція моделі розвитку університетської системи освіти. - C. 7-14.
  5. Мелінчук Н. В. Сучасна модель університетської освіти Німеччини. - C. 15-20.
  6. Карпюк В. А. Диференціація навчання у вітчизняній системі іншомовної освіти. - C. 21-25.
  7. Качалова Т. Г. Педагогічні умови формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів у процесі навчання гуманітарних дисциплін. - C. 26-29.
  8. Розділ 2. Професійна освіта

  9. Герганов Л. Д. Формування професійної компетентності рядового плавскладу морських суден: проблеми та перспективи. - C. 31-36 .
  10. Коваленко О. В. Особливості організації професійного англомовного навчання майбутніх економістів. - C. 37-40.
  11. Костєва Т. Б. Значення інформаційної компетентності в професійному саморозвитку майбутнього фахівця з соціальної роботи. - C. 41-46.
  12. Кунашенко О. В. Педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності вчителя-філолога. - C. 47-50 .
  13. Чубук Р. В., Вeрнигорова С. В. Прeвeнцiя та профiлактика як базовi дeфiнiцiї соцiальної роботи. - C. 51-54.
  14. Бальоха А. С. Природознавча компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема сучасної освіти. - C. 55-59.
  15. Сургова С. Ю. Рoзвиток управлінських якостей майбутніх соціальних працівників шляхом впровадження превентивної системи виховання. - C. 60-63.
  16. Розділ. 3. Філологічна освіта

  17. Андрющенко Н. В. Домени філологічної компетенції студентів. - C. 65-70.
  18. Волошок І. Ю. Типологія мовних помилок в усному англійському мовленні студентів-філологів. - C. 71-75.
  19. Розділ 4. Культура та особистісний розвиток

  20. Чубук Р. В. Наукові ідеї превентивного виховання в історії педагогічної думки (ХІ-ХVІІІ ст.). - C. 77-82.
  21. Лоза Т. В. Форми та методи соціально-педагогічної підтримки вихованців дитячих будинків сімейного типу під час їхньої підготовки до самостійного життя. - C. 83-87.
  22. Мосензова І. М., Шуст О. М. Вдосконалення методики проведення ранкової гімнастики з використанням сучасних видів рухової активності. - C. 88-92.
  23. Фатєєв А. С. Виховний потенціал фізичної культури та спорту. - C. 93-96.
  24. Бойчук М. А. Роль школи в соціалізації підлітка. - C. 97-99.
  25. Файчук О. Л. Використання тренінгу в процесі формування валеологічної культури майбутніх соціальних працівників. - C. 100-103.
  26. Піхтар О. А. Удосконалення фахової підготовки майбутніх музикантів у системі вищої мистецької освіти. - C. 104-108.
  27. Розділ 5. Педагогічна освіта

  28. Боярська-Хоменко А. В. Особливості змісту математичної освіти в Харківському університеті на початку ХІХ ст.. - C. 110-113 .
  29. Васильєва С. О. Генезис системи винагород вчителів навчальних закладів України у ХХ ст.. - C. 114-118.
  30. Дейниченко В. Г. Готовність як результат підготовки майбутніх учителів до навчання старшокласників проектної навчально-пізнавальної діяльності. - C. 119-123.
  31. Кабусь Н. Д. Pоль соціальної групи в реалізації стратегії сталого розвитку суспільства. - C. 124-128 .
  32. Лунгу Л. В. Залучення майбутніх учителів до громадсько-педагогічної діяльності з формування інтелектуальної культури учнів. - C. 129-132.
  33. Пироженко Л. В. Диференціація змісту навчального предмета у 60-70-х рр. ХХ ст.. - C. 133-136.
  34. Щебликіна Т. А. Тестування як метод вимірювання якості навчальних досягнень студентів педагогічних спеціальностей. - C. 137-140.
2014
Т. 246
Вип. 234
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського